Again..nee da's waar maar had graag met je t nieuwe jaar ingenueckt lastquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Again..nee da's waar maar had graag met je t nieuwe jaar ingenueckt last
en fipo
Jaar achter jaar hoor ik van plannen om wat te doen en gaan ze niet door, en dit jaar moet ik opeens keuzes makenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. zijn er andere mensen dan die mee willen Oud & Nieuw in het Rotterdamse vieren?
aaaah mag ik mee ?quote:
Ik streep m toch door..quote:
quote:
Jammer, maar helaas...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Jaar achter jaar hoor ik van plannen om wat te doen en gaan ze niet door, en dit jaar moet ik opeens keuzes maken
Zou wel willen maar kannie, andere keer beter
Het trekt me gewoon niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef Nuvole het volgende:
Ik snap het niet.
Wat hebben jullie tegen de Soprano's?
Het is echt zó ontzettend goed.
![]()
Doe mij ook maar een oliebol dan.
Sterk glas, best wel.quote:
Veronica ( een vrouw) trekt je wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet.
En CDP wil graag getrokken wordenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staatquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En CDP wil graag getrokken worden![]()
Ik geloof er NIKS vanquote:Op donderdag 15 december 2005 00:19 schreef Stroekie het volgende:
en nee ik kom nu niet meer terug, en ga ook niet meer lurken
Wat platvloersquote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staat![]()
Ohhhh voor ik het vergeet!! Je krijgt nog de groeten!!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:19 schreef Stroekie het volgende:
Nou nieuw topic is d'r ook weer
PC is opgeschoond
krantenbak is weer leeg
Nou dat zitten de klusjes erop en moet ik toch echt gaan pitten
Dikke Doei allemaal![]()
en nee ik kom nu niet meer terug, en ga ook niet meer lurken
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
Veronica ( een vrouw) trekt je wel?
Tony heeft 't ene sletje na het andere, dus wat dellen betreft zou je toch aan je trekken moeten komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is meer de setting eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tony heeft 't ene sletje na het andere, dus wat dellen betreft zou je toch aan je trekken moeten komen.
't Zal dan wel een kwestie van 'smaken verschillen' zijn, maar ik vind dat jullie écht iets missen als je niet kijkt.
*wrijft over zn buikje*quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staat![]()
Sinterklaargekomen zeg maar?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef davidov het volgende:
[..]
het enige wat ik van andere trek is lootjes en sinterklaar is net voorbij, jammer
![]()
Mja, okee, kan ik inkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is meer de setting eigenlijk.
Nou, de sletting dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef davidov het volgende:
[..]
het enige wat ik van andere trek is lootjes en sinterklaar is net voorbij, jammer
![]()
Ik vind ze wel leuk heurquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de sletting dus.
(oohh ik heb weer zo'n buiWaxxer houd op met die stomme woordverdraaiingen
![]()
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mja, okee, kan ik inkomen.
Dat zal ik dan wel weer hebben met series die jij super vindt. Zoals ik al opmerkte, het ligt helemaal aan je smaak.
Ik vind The Sopranos helemaal te gek. Het is ook zo'n goed gemaakte serie, alsof je steeds naar een film van een uur zit te kijken.
Een palindroompje dan maar? Kun je ook niks meer verdraaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de sletting dus.
(oohh ik heb weer zo'n buiWaxxer houd op met die stomme woordverdraaiingen
![]()
)
Nou ben ik zelf geen fan van sinterklaas, maar dat klinkt wel ergquote:
Baas, neem een racecar, neem een Saab!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?
[..]
Een palindroompje dan maar? Kun je ook niks meer verdraaien.
Het maffioso gedeeltequote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?
[..]
Speel ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Jerruh het volgende:
zeg CDP, ik wist niet dat je softbal speelde.
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Baas, neem een racecar, neem een Saab!
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
En op Saab rijmt slaap.
Welterusten allemaal!En tot morgen! Iz nacht.
Ben 17, heb niet genoeg kracht voor zo'n knuppel en woon in Amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Getreiterde homo mept erop los met knuppel.
Brad kwam onlinequote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[stilte]
dat spel is vervelendquote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ook
http://www.miniclip.com/hotair/hotair.htm
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef davidov het volgende:
[..]
dat spel is vervelendgeen geduld voor
![]()
gaf het bij 2 al opquote:
Ik doe elke paar uur een poging ofzoquote:
awwquote:Op donderdag 15 december 2005 02:54 schreef davidov het volgende:
kutspel dat mijnenveger, zit je 10 minuten te priegelen... moet je op het einde gokken... gok je mis
weet je....anders hou je gewoon je bek even ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
...
Waarom zou ik? He? Nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
weet je....anders hou je gewoon je bek even ja!![]()
Je bent dus gewoon jezelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Waarom zou ik? He? Nou?
*recalcitrant en puberaal doe*
kortom TRS II, ach, waarom kan ik nu geen romeinse 2 hier kwijtquote:
quote:
vergeet "+ schaamhaar" nietquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even etenen SJ is TRS the Sequel?
Bigger, beter and more annoying?
voor TRS bedoel jequote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
vergeet "+ schaamhaar" niet
Teef.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even etenen SJ is TRS the Sequel?
Bigger, beter and more annoying?
Ben je bitch nietquote:
Ja en nee We kregen als medewerkers een iets anders t shirt, maar die heb ik niet genomen. heeft zo zijn redenen en nee die ga ik niet uit wijden...althans...nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Semisane, heb jij van je baas ook zo'n leuk T shirt gehad in verband met jullie 12,5 jarige bestaan?
Ik wilde gisteravond nog bestellen maar de voorraad was al op![]()
oh en die link over googlism was hier gisteravond een groot succes![]()
Lik m'n schoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
god god...de pubers hebben ruzie...schattig hoorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
god god...de pubers hebben ruzie...schattig hoor
Tja...sorry CDP, zou je graag als non puber willen zien hoor, maar zolang je nog 17 bent, val je er bij mij gewoon nog onder.![]()
![]()
Mongolisch kutkind werkt ookquote:
Gelijk schelden, hé.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mongolisch kutkind werkt ook
Tenminste niet door een aziatisch mini-pikkiequote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelijk schelden, hé..
Met je afgeragde aarshol.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenminste niet door een aziatisch mini-pikkie
Niet zo veel hoor...ik laat me niet uithollenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Nee, maar wat er allemaal wél in jouw reet is geweest. Smerige hoer.
Bottomslet, bottomslet.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor...ik laat me niet uithollen![]()
Merkenhoerquote:
Nee hoor..ik ben net een broodje makenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
Kut. Kom ik ook nog binnen tijdens het speelkwartier..
It''s just one of those days..
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:53 schreef Semisane het volgende:
En ze waren zulke goede vriendjes.
It's the end of the world as we know it.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:53 schreef Semisane het volgende:
En ze waren zulke goede vriendjes.
De bagels die ze hier hebben, gebruik ik altijd als dodelijke projectielen....zo geweldig zijn die dingen altijd afgebakken.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
*aan bagel knabbel*
Wij zullen het wel overleven....het zal wellicht aan topic posts schelen......of niet natuurlijk gezien hoe ze nu bezig zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it..
Kom kom...niet ontkennen, jullie waren wel gechameerd van elkaar....al was het maar omdat TRS dichter bij jou leefdtijd zit dan de rest van het topic.quote:
Je geeft zelf al antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef Semisane het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er moeilijk aan afbakken kan zijn, maar ja....de caterraar kan nauwelijks iets klaar maken zonder gebruik van de frituur, dus echt veel verwachtingen mag ik ook weer niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kom kom...niet ontkennen, jullie waren wel gechameerd van elkaar....al was het maar omdat TRS dichter bij jou leefdtijd zit dan de rest van het topic.Ok...die was flauw.
![]()
Zal ik doen....onderwijl eet ik even wat.... goed?quote:
Ben k ook aan t doenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zal ik doen....onderwijl eet ik even wat.... goed?![]()
Gaat wel..zodirect weer naar een afspraak waar k totaal geen zin in hebquote:
Waxxx ouwe geitenbreier! (quote:Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeyyyy Beav de geksteeeeeeeeeehhhh!!!![]()
Mjah. Ik snap het zelf ook niet echt.quote:Uit bed jonge?!
Het is voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaat wel..zodirect weer naar een afspraak waar k totaal geen zin in heb![]()
zoietsquote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is voor je eigen bestwil.Toch?
Geitenbreier?!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxxx ouwe geitenbreier! (.)
[..]
Mjah. Ik snap het zelf ook niet echt..
quote:
Ik ga vanavond wel.quote:En kun je nagaan, nu word je eens overdag wakker zodat je kunt shoppen omdat de winkels gewoon open zijn, gebeurt het op een koopavonddag!![]()
Waxje, we hebben heuvels hier, geen bergen.quote:Sneeuwt het bij jullie?Zijn de skiliften enz al open?!
Diegene wil je alleen maar helpen, op de manieren waarop hij het kán. Als hij/zij en/of die instantie er niet was, dan zwierf je misschien wel over straat... Dus werk maar ff mee, het is puur om je te helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoiets![]()
Ik wil niet de deur uit en gezellig gaan doen tegen iets en iemand waar k helemaal geen trek in heb...
T gaat om iets stomzinnigsquote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Diegene wil je alleen maar helpen, op de manieren waarop hij het kán. Als hij/zij en/of die instantie er niet was, dan zwierf je misschien wel over straat... Dus werk maar ff mee, het is puur om je te helpen.
OOohh je hebt ook echt van die jachtnachtdierenogen...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Ik ga vanavond wel..
.
[..]
Waxje, we hebben heuvels hier, geen bergen..
Hoo hoo, je weet hoe dat gaat!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T gaat om iets stomzinnigs
School "training" ofzo..laat ze dr lekker in stikken daar..eerst lopen jubelen van "oh we willen je hebben" en dan "Oh we moeten teveel doen om je nog te laten instromen"..![]()
Ik ga zelf wel bijspijkeren tot september![]()
En dan moet k me weer omkleden, haartjes doen..en daarna mag k hier in huis de confrontatie tegen het moederlijk front inzetten tijdens een "gezinsgesprek"quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, je weet hoe dat gaat!Daar komt dan weer niks van!
Komt vast goed hoor!!
Nu weet ik in elk geval dat ik een gevoelige maag heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet voor gevoelige magen:
http://www.gay.nl/ThomasLeiden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jachtnachtdierenogen?!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OOohh je hebt ook echt van die jachtnachtdierenogen...Zo'n nachtvizier, niet gericht op koopjes, maar op nieuwe collecties.
Van heuvels glij je niet zo hard. En voor je het weet beland je boven of onder (weet niet wat erger isquote:En van heuvels kun je toch ook naar beneden glijden?En dan een schnapps in Va/dG drinken en hoppaaaaa weer meer met de lift omhoog!
Mawninquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
Goh....waarom men nou denkt dat dat lekker of beschaaft of wat dan ook overkomt is mij nou echt een raadsel.![]()
Beetje triest, eigenlijk...show je je pik en ziet het er zo onaantrekkelijk uit allemaal...dan hebt je volgens mij echt een beetje beroerde belevingswereld.![]()
![]()
Hoef je heus niet elke keer te vermelden hoor, we weten nu wel hoe nutteloos je bent....doe eens verrassend en post eens als je wel eens wat doet.quote:
En ik hoefde er niet eens lang over na te denken.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Beter kun je t niet zeggen
Had jij al niet mawnin gezegt? Zo niet...Mawnin to u too.quote:
Hoe blind ben je als je zoiets online zetquote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik hoefde er niet eens lang over na te denken.![]()
* Semisane pakt zijn papieren opquote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Doe ik ooit wat dan?
Ach, doe eens mal!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Had jij al niet mawnin gezegt? Zo niet...Mawnin to u too.
Die buik erbij is natuurlijk extra charmant.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
Goh....waarom men nou denkt dat dat lekker of beschaaft of wat dan ook overkomt is mij nou echt een raadsel.![]()
Beetje triest, eigenlijk...show je je pik en ziet het er zo onaantrekkelijk uit allemaal...dan hebt je volgens mij echt een beetje beroerde belevingswereld.![]()
![]()
Alsjeblieft niet. Straks krijgen we elke keer dat ie wat doet...ow wacht... I see your point.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoef je heus niet elke keer te vermelden hoor, we weten nu wel hoe nutteloos je bent....doe eens verrassend en post eens als je wel eens wat doet.![]()
Nou ja....dat zou dan nog het enige excuus zijn...als je echt stekeblind bent....en je eigen pik de enige is die je ooit hebt mogen voelen...._dan_ en ook alleen maar _dan_ zou ik het enigsinds nog kunnen begrijpen.....goedkeuren niet...maar begrijpen wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe blind ben je als je zoiets online zet?
Huiswerk af?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Doe ik ooit wat dan?
Hij zei Guapoquote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, doe eens mal!
Mawnin guapo hey
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja....dat zou dan nog het enige excuus zijn...als je echt stekeblind bent....en je eigen pik de enige is die je ooit hebt mogen voelen...._dan_ en ook alleen maar _dan_ zou ik het enigsinds nog kunnen begrijpen.....goedkeuren niet...maar begrijpen wel.
Mawnin.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Zow ik ga jullie zo inelkaar slaan zeg..
Mogguh lieverds
Hoezo? We hebben het over jouw profiel?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh lieverds
Donkey Punch.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh lieverds
Geen dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
...ow wacht... I see your point..
Als hij alleen z'n pik erop durft te zetten, hoe erg moet z'n hoofd dan wel niet zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik vind de mensen die hier op geilen nog enger..
*tjok* *tjok* *chop* *chop* *hak* *whi hi met aardappelschilmesje*quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mawnin..
Begin maar bij mij dan, jij brede stoere boy![]()
Nee.. *slash*quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben het over jouw profiel?
Die moeten dan ook wel blind zijn....dus ook dat zou nog enigsinds te begrijpen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik vind de mensen die hier op geilen nog enger..
Pas maar op voor me staafmixer danquote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*tjok* *tjok* *chop* *chop* *hak* *whi hi met aardappelschilmesje*![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Donkey Punch
D-D-Donkey Punch
yea make me taste my lunch
I wanna Donkey Punch
Ooooohw...je wilde ons gewoon voor je eigen sexuele perverse neigingen slaan dus.....quote:
Kheb ook zo'n elektrische citruspers he.. straks heb je die spalkjes ook weer nodig hequote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op voor me staafmixer dankenne we je zo weer naar de orthodontist brengen, Wizarddragon.
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die moeten dan ook wel blind zijn....dus ook dat zou nog enigsinds te begrijpen zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooooohw...je wilde ons gewoon voor je eigen sexuele perverse neigingen slaan dus.....
Lekker
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb ook zo'n elektrische citruspers he.. straks heb je die spalkjes ook weer nodig he![]()
Of die komt met Mariah Carey aanzetten om Des te verkrachten?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?
Mijn tijger kan judoën en mij helpdesken hequote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?
volgens mij was t ALL OVER MY WEAVEquote:
Merendeel zegt onquote:Op donderdag 15 december 2005 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
volgens mij was t ALL OVER MY WEAVE
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE zo doe je het jezelf ook aan he....quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ma komt thuis & begint weer te katten dus ik blijf demonstratief thuis...dan maar geen afspraak..zal dr krijgen met "Er zit iemand op je te wachten"![]()
Op t moment heeft meneer Duits maar even pech... Ik ga godverdomme dat wijf niet lopen paaien als ze een opmerking maakt als "Tja enige reden dat je erin komt is vanwege dat gesprek"...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE zo doe je het jezelf ook aan he....
okquote:
lekker begin van de middagquote:Op donderdag 15 december 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t moment heeft meneer Duits maar even pech... Ik ga godverdomme dat wijf niet lopen paaien als ze een opmerking maakt als "Tja enige reden dat je erin komt is vanwege dat gesprek"...![]()
Welcome to my lifequote:
Kheb ook alweer de eerste discussie achter de rug, maar lang niet zo ruk als wat jij nu hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welcome to my life
En misschien ben k nou wel een eikel maar ach...so be it.
En waar ging t bij jou overquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Kheb ook alweer de eerste discussie achter de rug, maar lang niet zo ruk als wat jij nu hebt natuurlijk
Over dingen die er moeten gebeuren maar waar ik geen tijd voor heb, blablabla opgeblazen onzin je kent het wel, maar de sfeer zit er weer goed inquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waar ging t bij jou over?
Gezellliiigquote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Over dingen die er moeten gebeuren maar waar ik geen tijd voor heb, blablabla opgeblazen onzin je kent het wel, maar de sfeer zit er weer goed in![]()
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....quote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welcome to my life
En misschien ben k nou wel een eikel maar ach...so be it.
kan me haast niet voorstellen dat ze te laat aan komenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die tyfus kaartjes voor Innercity worden NU pas binnen 48 uur verstuurd..losers
Ik had sowieso geen zin in die afspraak omdat ik het nut niet zie van de afspraak.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....
Mijn leven is kut --> ik kan er iets aan doen --> maar ik doe het niet --> dus mijn leven is kut.
Kijk dan niet zeuren als ze je niet toelaten he.....
Wellicht is het handig niet zo'n strijd te leveren met je ouders/moeder, gewoon even alle irritante opmerkingen negeren en doen wat goed voor _jou_ is....ipv proberen je moeder terug te pakken op een manier waarmee je jezelf meer pakt dan je moeder.
Of klink ik nu gewoon ff heel onlogisch?![]()
Of gewoon eens ff alle irritaties de wereld uit helpen door eens goed met je ouders te praten en daarin gewoon zegt wat jou irriteerd en wat jou verwachtingen van je ouders zijn...en zij hun zegje ook doen dan uiteraard.
Maar goed...ik kan nu wel lekker lullen...maar toen ik 17 was.....oooooh boy.
Tot zover de bijdrage van gezinspsychiater Semmieseenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....
Mijn leven is kut --> ik kan er iets aan doen --> maar ik doe het niet --> dus mijn leven is kut.
Kijk dan niet zeuren als ze je niet toelaten he.....
Wellicht is het handig niet zo'n strijd te leveren met je ouders/moeder, gewoon even alle irritante opmerkingen negeren en doen wat goed voor _jou_ is....ipv proberen je moeder terug te pakken op een manier waarmee je jezelf meer pakt dan je moeder.
Of klink ik nu gewoon ff heel onlogisch?![]()
Of gewoon eens ff alle irritaties de wereld uit helpen door eens goed met je ouders te praten en daarin gewoon zegt wat jou irriteerd en wat jou verwachtingen van je ouders zijn...en zij hun zegje ook doen dan uiteraard.
Maar goed...ik kan nu wel lekker lullen...maar toen ik 17 was.....oooooh boy.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat ze te laat aan komen
Zie het meer als "de ervaringen van een profesioneel-eigen-glazen-in-gooier"quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tot zover de bijdrage van gezinspsychiater Semmieseen
Ah! Ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zie het meer als "de ervaringen van een profesioneel-eigen-galezen-in-gooier"
Ohw..niet zo lastig...op monsterboard staan sjabloontjes die je daarvoor kan gebruiken....erg handig.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had sowieso geen zin in die afspraak omdat ik het nut niet zie van de afspraak.
Dat ik mn moeder hiermee dwars zit en veilig stel dat ik binnenshuis blijf is mooi meegenomen.
Praten met mn moeder is geen optie vanwege het dictatorschap hier.
"Ik heb gelijk wat je ook zegt"
En over het niets doen aan mn leventje..ik ben bezig met solliciteren..eerst maar eens een CV knutselen
Bingo.quote:
Oh dat lukt wel hoor..het is eerder het vakkundig camoufleren van mislukte baantjesquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw..niet zo lastig...op monsterboard staan sjabloontjes die je daarvoor kan gebruiken....erg handig.
Heb zelf ook nog wat van dat soort sjabloontjes....kan ze je wel ff toesturen als je wilt.
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat lukt wel hoor..het is eerder het vakkundig camoufleren van mislukte baantjes
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.
Ik moet XS4All sowieso nog even spreken vandaag of morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.
dit had ik 2 weken trugquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef davidov het volgende:
He bah!
Mn moeder komt binnen lopen met een dode muis
De katten hebben weer plezier gehad vannacht blijkbaar
Ach jah, iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok he?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
ik heb me net ff geschoren en nu heb ik me gigantisch in mijn neus gesneden
[ingevuld]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Ik krijg Mr Bean visioenen. Waarom scheer jij je neus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
ik heb me net ff geschoren en nu heb ik me gigantisch in mijn neus gesneden
Moet je ze bellen he.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik moet XS4All sowieso nog even spreken vandaag of morgen![]()
Gelukkig was die stok errug lang...anders paste niet al die kerfjes erop.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah, iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok he?
Omdat er wellicht meer blogs zijn dan mensen op de wereld en er dus ongeveer maar 0,7 mens is voor elke blog.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...quote:
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je ze bellen he.Maar "fat change" dat je mij dan krijgt te spreken...ik doe niets met klanten.
![]()
Mja...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...
[standaard helpdesker]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijn
[ervaren IT-er]quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
[standaard helpdesker]
Modem herstarten wellicht
[/standaard helpdesker]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb toch zo'n zin om iets finaal in elkaar te trappen
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*
www.martijn.org wat voor jouquote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...
No thank youquote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
Heb je al gestemdquote:
Ja man... Henny all the wayquote:
Geweldig.. ik kan niet zooonderquote:
Zolang Christine maar blijftquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef Waxxer het volgende:
Die belspelletjes....gelukkig houdt het per januari 2006 op.
Hoeveel banen gaat dat wel niet kosten?!
Nu nog die reclames van die geldleen-instanties en we zijn blijquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef Waxxer het volgende:
Die belspelletjes....gelukkig houdt het per januari 2006 op.
Hoeveel banen gaat dat wel niet kosten?!
Dat zie jij dan weer!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dat stukje caravan.
krijg je er ook nog schoonfamilie bij van het tokkie gehaltequote:
Rrrrrrrelatiegeschenk?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
krijg je er ook nog schoonfamilie bij van het tokkie gehalte
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
Is dat een poging om echt over te komen als iemand die keihard tegen een molenwiek is aangelopen ofzow?
Ik mag echt hopen dat tie niet sensueel wilt overkomen, want als iemand ooit zo'n kop trekt tegen me, dan lach ik hem vierkant uit.![]()
Ik ben toch niet arm.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zie jij dan weer!
Ben jij geen kamper dan?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef TehRockstar het volgende:
Caravans.. Mensen in/op/bij caravans.
Ik neem een taxi als ik door m'n enkel ga.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij in een caravan
en dat je dan agressief wordt en alles.
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??quote:
Ik ken geen kampers dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??![]()
Ze doen aan belasting ontduiking, wapen, drug en mensen handel, autoslopen enz enz.Welnee ik ben helemaal niet bevooroordeelt
Je bent er zélf één!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??![]()
Ze doen aan belasting ontduiking, wapen, drug en mensen handel, autoslopen enz enz.Welnee ik ben helemaal niet bevooroordeelt
Welnee...ik lees wel eens de krant....en dat is ongeveer hoe ze dan in de media worden omschreven.....moet jij toch weten als wannebe-jounalist.quote:
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Pubers/tieners die denken dat ze diepzinnig en 'complicated' zijn.
Waarom denk ik dat dan niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?![]()
Ik bén het al.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...ik lees wel eens de krant....en dat is ongeveer hoe ze dan in de media worden omschreven.....moet jij toch weten als wannebe-jounalist.
*Kuch*Sure you dont*/kuch*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat dan niet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?![]()
Ja...en nu nog betaald krijgen he.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén het al.. Het is een vrij beroep.
.
Ik ben niet ingewikkeld en diepzinnig.quote:
Nee dat klopt, maar dat is geen enkele puber.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet ingewikkeld en diepzinnig.
Diep van binnen ben ik Marijke Helwegen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar dat is geen enkele puber.
Maar jij had het over pubers die _denken_ dat ze dat zijn....en dat doen ze wel allemaal.
Geen idee wat of wie dat is, maar het zal vast passen bij je......handtasje doen dan maar?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik Marijke Helwegen.
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op die enge man van euhm, Jennifer Lopez. Marc Anthony.
Gucci, Prada or Nada.....CK Pfftquote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op die enge man van euhm, Jennifer Lopez. Marc Anthony.
Hoo hoo, ook dat gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...en nu nog betaald krijgen he.
Dat enge halfbloedje.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?
Fluffy zal dan wel jenifer lopez zijn dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Fluffy zal dan wel jenifer lopez zijn dan.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee wat of wie dat is, maar het zal vast passen bij je......handtasje doen dan maar?![]()
Zeg ik had het niet over een zakgeld vergoeding ok....wel een beetje realistisch blijven he. Oh gij lieve, doch naieve waxje.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, ook dat gebeurt..
Het is een bijbaan..
Maar het staat gewoon zo onwijs interessant.
Als twee druppels TRSquote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Nederlands grootste attention whore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |