quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
Goh....waarom men nou denkt dat dat lekker of beschaaft of wat dan ook overkomt is mij nou echt een raadsel.![]()
Beetje triest, eigenlijk...show je je pik en ziet het er zo onaantrekkelijk uit allemaal...dan hebt je volgens mij echt een beetje beroerde belevingswereld.![]()
![]()
Hoef je heus niet elke keer te vermelden hoor, we weten nu wel hoe nutteloos je bent....doe eens verrassend en post eens als je wel eens wat doet.quote:
En ik hoefde er niet eens lang over na te denken.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Beter kun je t niet zeggen
Had jij al niet mawnin gezegt? Zo niet...Mawnin to u too.quote:
Hoe blind ben je als je zoiets online zetquote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ik hoefde er niet eens lang over na te denken.![]()
* Semisane pakt zijn papieren opquote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Doe ik ooit wat dan?
Ach, doe eens mal!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Had jij al niet mawnin gezegt? Zo niet...Mawnin to u too.
Die buik erbij is natuurlijk extra charmant.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
Goh....waarom men nou denkt dat dat lekker of beschaaft of wat dan ook overkomt is mij nou echt een raadsel.![]()
Beetje triest, eigenlijk...show je je pik en ziet het er zo onaantrekkelijk uit allemaal...dan hebt je volgens mij echt een beetje beroerde belevingswereld.![]()
![]()
Alsjeblieft niet. Straks krijgen we elke keer dat ie wat doet...ow wacht... I see your point.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoef je heus niet elke keer te vermelden hoor, we weten nu wel hoe nutteloos je bent....doe eens verrassend en post eens als je wel eens wat doet.![]()
Nou ja....dat zou dan nog het enige excuus zijn...als je echt stekeblind bent....en je eigen pik de enige is die je ooit hebt mogen voelen...._dan_ en ook alleen maar _dan_ zou ik het enigsinds nog kunnen begrijpen.....goedkeuren niet...maar begrijpen wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe blind ben je als je zoiets online zet?
Huiswerk af?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Doe ik ooit wat dan?
Hij zei Guapoquote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, doe eens mal!
Mawnin guapo hey
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja....dat zou dan nog het enige excuus zijn...als je echt stekeblind bent....en je eigen pik de enige is die je ooit hebt mogen voelen...._dan_ en ook alleen maar _dan_ zou ik het enigsinds nog kunnen begrijpen.....goedkeuren niet...maar begrijpen wel.
Mawnin.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Zow ik ga jullie zo inelkaar slaan zeg..
Mogguh lieverds
Hoezo? We hebben het over jouw profiel?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh lieverds
Donkey Punch.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh lieverds
Geen dank.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
...ow wacht... I see your point..
Als hij alleen z'n pik erop durft te zetten, hoe erg moet z'n hoofd dan wel niet zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik vind de mensen die hier op geilen nog enger..
*tjok* *tjok* *chop* *chop* *hak* *whi hi met aardappelschilmesje*quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mawnin..
Begin maar bij mij dan, jij brede stoere boy![]()
Nee.. *slash*quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben het over jouw profiel?
Die moeten dan ook wel blind zijn....dus ook dat zou nog enigsinds te begrijpen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik vind de mensen die hier op geilen nog enger..
Pas maar op voor me staafmixer danquote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*tjok* *tjok* *chop* *chop* *hak* *whi hi met aardappelschilmesje*![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Donkey Punch
D-D-Donkey Punch
yea make me taste my lunch
I wanna Donkey Punch
Ooooohw...je wilde ons gewoon voor je eigen sexuele perverse neigingen slaan dus.....quote:
Kheb ook zo'n elektrische citruspers he.. straks heb je die spalkjes ook weer nodig hequote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pas maar op voor me staafmixer dankenne we je zo weer naar de orthodontist brengen, Wizarddragon.
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die moeten dan ook wel blind zijn....dus ook dat zou nog enigsinds te begrijpen zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooooohw...je wilde ons gewoon voor je eigen sexuele perverse neigingen slaan dus.....
Lekker
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb ook zo'n elektrische citruspers he.. straks heb je die spalkjes ook weer nodig he![]()
Of die komt met Mariah Carey aanzetten om Des te verkrachten?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?
Mijn tijger kan judoën en mij helpdesken hequote:Op donderdag 15 december 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Mango heeft zwarte band karate - dat wist je?
volgens mij was t ALL OVER MY WEAVEquote:
Merendeel zegt onquote:Op donderdag 15 december 2005 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
volgens mij was t ALL OVER MY WEAVE
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE zo doe je het jezelf ook aan he....quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ma komt thuis & begint weer te katten dus ik blijf demonstratief thuis...dan maar geen afspraak..zal dr krijgen met "Er zit iemand op je te wachten"![]()
Op t moment heeft meneer Duits maar even pech... Ik ga godverdomme dat wijf niet lopen paaien als ze een opmerking maakt als "Tja enige reden dat je erin komt is vanwege dat gesprek"...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE zo doe je het jezelf ook aan he....
okquote:
lekker begin van de middagquote:Op donderdag 15 december 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t moment heeft meneer Duits maar even pech... Ik ga godverdomme dat wijf niet lopen paaien als ze een opmerking maakt als "Tja enige reden dat je erin komt is vanwege dat gesprek"...![]()
Welcome to my lifequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |