Bier.. bier bier...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vlarp..wat heb je op?Ook bier?
quote:
ow...zit wat inquote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel als je de volgende dag om 6:10 op moet![]()
En, lig je er al in?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"volgt het goede idee van Ang3l" en ligt er vandaag eens voor 12 uur in"
Sweet Dreams iedereen![]()
Uhhh.. jaquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
ow...zit wat in
maar dat komt morgen pas dat nare gevoel!
Enjoy it while you can![]()
Says the expertquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
ow...zit wat in
maar dat komt morgen pas dat nare gevoel!
Enjoy it while you can![]()
Nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel interessant
Ik denk dat Vlarp ook heel wat ervaring heeft hoor met veel lol hebben en daarna te vroeg op moeten staanquote:
Nee hoor, ik prikkel alleen maar de fantasiequote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whehe.. reactie spreekt boekdelen..
Daaromquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik denk dat Vlarp ook heel wat ervaring heeft hoor met veel lol hebben en daarna te vroeg op moeten staan![]()
I hear yaquote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want ik kan m'n afspraken met mezelf niet eens nakomen![]()
Helaas wel.. maar normaal probeer ik het netjes te houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik denk dat Vlarp ook heel wat ervaring heeft hoor met veel lol hebben en daarna te vroeg op moeten staan![]()
Ik wilde je uitnodigen om mee te gaan Rotterdam in....quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dan zit ik in Almelo!
Had je een wild plan?!![]()
Leef je eens wat meer uitquote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas wel.. maar normaal probeer ik het netjes te houden
rrrrrightquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik prikkel alleen maar de fantasie![]()
Donders!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* GJ pompt maar weer wat Charlie t topic in
Doe ik alquote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leef je eens wat meer uit![]()
Have funquote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Donders!
* vanitasvanitatumetomniava zondert zich even af
Aaaawww...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde je uitnodigen om mee te gaan Rotterdam in....
Kmerk dr nix vanquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww...![]()
![]()
Echt, dit is voor het eerst in mijn lange leven dat ik O&N zoooo lang van tevoren gepland heb...![]()
Oooowwww.....
Ik eis een oliebollen (mini)meet.
Neequote:
Hij's zo lekker in Hooligansquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Charlie heeft wel progressie gemaakt na de rol van Nathan![]()
![]()
![]()
Nou... nu zit ik met een schuldgevoel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. zijn er andere mensen dan die mee willen Oud & Nieuw in het Rotterdamse vieren?
Ik zit in Almerequote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. zijn er andere mensen dan die mee willen Oud & Nieuw in het Rotterdamse vieren?
Uhh... 'k weet nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vraagje..
Als ik wat muziek aan elkaar wil mixen en in elkaar wil laten overlopen en aanpassen..welk progammatje is daar t simpelst voor?
Wat heb k nou aan jou?quote:
"Noteert op de must see lijst"quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's zo lekker in Hooligans
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Noteert op de must see lijst"![]()
nopequote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
Maar geen fans van de Soprano's hier dus, als ik dat goed begrijp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |