Ik had vroeger zo'n grote met van die bewegende ogen en allesquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 stoffen en een berg van die kleine rubberen poppetjes
En wanneer ga je dat doen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een serieuze gesprekken. Gewoon een lekkere vent aan de haak slaan en je zit gebakken![]()
Ik slet alleen met Leuke homo's.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een serieuze gesprekken. Gewoon een lekkere vent aan de haak slaan en je zit gebakken![]()
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Ga je vreemd?!quote:
Mm, mijn kleinste was 2 cm en mijn grootste 40 of zo. En alle tussenmaatjes. Maar geen enkele kon tippen aan "Aapje"quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n grote met van die bewegende ogen en alles.
.
quote:
quote:
je weet wie er slaat he?quote:
Ja. AUWquote:
oeps...quote:
heb 2 doodsaaie vergaderingen achter de rugquote:
relqueenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l luistert Dagen van gras, dagen van stro
Nog bier gedronken na afloop?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef davidov het volgende:
[..]
heb 2 doodsaaie vergaderingen achter de rug
En een volleybal wedstrijd voor kneuzen
verloren uiteraard
neequote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog bier gedronken na afloop?
T is wel een rare weekquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef davidov het volgende:
[..]
nee![]()
alcohol vrije dag voor alex!
gister ook al![]()
Maar dat doe ik omdat het morgen weer genoeg gedronken zal worden![]()
Poetsen met paradontax werkt ook. Maar moet ik er niet steeds op bijten, godverdegodverquote:Op woensdag 14 december 2005 23:31 schreef Sunjammer het volgende:
@ wonderer: flesje Pyralvex kopen... en na het tandenpoetsen spoelen met Listerine... na 2 dagen ben je ze kwijt.
mooie armbandjequote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* GJ pompt maar weer wat Charlie t topic in
als SetS er op komt gaat ie uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
m'n huisgenoten en ik probeerden de mes uit de tv te gooien omdat sex & the city erop kwam.. (dan valt ie uit) maar het is nog niet gelukteerst lepels, vorken en portomonnees, kaarsen, schoenen, onderzetters, jassen, en zelfs het laadje van de tafel maar het mocht allemaal niet baten
de knop is lam dus moet vastgezet worden, dat doen we altijd met een mesquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
als SetS er op komt gaat ie uit?
en wat met dat mes?
ik kon mijn huisgenoot nog net tegenhouden om de kerstboom te gooienquote:
"volgt het goede idee van Ang3l" en ligt er vandaag eens voor 12 uur in"quote:
Hooi vlarpiequote:
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
kameleon.. das rotterdam?
( ik dacht aan een april achtige club)
Yes.. iets té gezellig.. niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn op woensdag in de kroeg. Nog een oude bekende gezien, leuk!quote:
Het kan nooit TE gezellig zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yes.. iets té gezellig.. niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn op woensdag in de kroeg. Nog een oude bekende gezien, leuk!
bruinwerkerscaféquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bruincafe achtig iets.. voor homozzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |