Ik had vroeger zo'n grote met van die bewegende ogen en allesquote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 stoffen en een berg van die kleine rubberen poppetjes
En wanneer ga je dat doen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een serieuze gesprekken. Gewoon een lekkere vent aan de haak slaan en je zit gebakken![]()
Ik slet alleen met Leuke homo's.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een serieuze gesprekken. Gewoon een lekkere vent aan de haak slaan en je zit gebakken![]()
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Ga je vreemd?!quote:
Mm, mijn kleinste was 2 cm en mijn grootste 40 of zo. En alle tussenmaatjes. Maar geen enkele kon tippen aan "Aapje"quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n grote met van die bewegende ogen en alles.
.
quote:
quote:
je weet wie er slaat he?quote:
Ja. AUWquote:
oeps...quote:
heb 2 doodsaaie vergaderingen achter de rugquote:
relqueenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l luistert Dagen van gras, dagen van stro
Nog bier gedronken na afloop?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef davidov het volgende:
[..]
heb 2 doodsaaie vergaderingen achter de rug
En een volleybal wedstrijd voor kneuzen
verloren uiteraard
neequote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog bier gedronken na afloop?
T is wel een rare weekquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef davidov het volgende:
[..]
nee![]()
alcohol vrije dag voor alex!
gister ook al![]()
Maar dat doe ik omdat het morgen weer genoeg gedronken zal worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |