[ingevuld]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Ik krijg Mr Bean visioenen. Waarom scheer jij je neus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
ik heb me net ff geschoren en nu heb ik me gigantisch in mijn neus gesneden
Moet je ze bellen he.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik moet XS4All sowieso nog even spreken vandaag of morgen![]()
Gelukkig was die stok errug lang...anders paste niet al die kerfjes erop.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah, iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok he?
Omdat er wellicht meer blogs zijn dan mensen op de wereld en er dus ongeveer maar 0,7 mens is voor elke blog.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...quote:
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je ze bellen he.Maar "fat change" dat je mij dan krijgt te spreken...ik doe niets met klanten.
![]()
Mja...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...
[standaard helpdesker]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijn
[ervaren IT-er]quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
[standaard helpdesker]
Modem herstarten wellicht
[/standaard helpdesker]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb toch zo'n zin om iets finaal in elkaar te trappen
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*
www.martijn.org wat voor jouquote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...
No thank youquote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
Heb je al gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |