Kheb ook alweer de eerste discussie achter de rug, maar lang niet zo ruk als wat jij nu hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welcome to my life
En misschien ben k nou wel een eikel maar ach...so be it.
En waar ging t bij jou overquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Kheb ook alweer de eerste discussie achter de rug, maar lang niet zo ruk als wat jij nu hebt natuurlijk
Over dingen die er moeten gebeuren maar waar ik geen tijd voor heb, blablabla opgeblazen onzin je kent het wel, maar de sfeer zit er weer goed inquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En waar ging t bij jou over?
Gezellliiigquote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Over dingen die er moeten gebeuren maar waar ik geen tijd voor heb, blablabla opgeblazen onzin je kent het wel, maar de sfeer zit er weer goed in![]()
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....quote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welcome to my life
En misschien ben k nou wel een eikel maar ach...so be it.
kan me haast niet voorstellen dat ze te laat aan komenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die tyfus kaartjes voor Innercity worden NU pas binnen 48 uur verstuurd..losers
Ik had sowieso geen zin in die afspraak omdat ik het nut niet zie van de afspraak.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....
Mijn leven is kut --> ik kan er iets aan doen --> maar ik doe het niet --> dus mijn leven is kut.
Kijk dan niet zeuren als ze je niet toelaten he.....
Wellicht is het handig niet zo'n strijd te leveren met je ouders/moeder, gewoon even alle irritante opmerkingen negeren en doen wat goed voor _jou_ is....ipv proberen je moeder terug te pakken op een manier waarmee je jezelf meer pakt dan je moeder.
Of klink ik nu gewoon ff heel onlogisch?![]()
Of gewoon eens ff alle irritaties de wereld uit helpen door eens goed met je ouders te praten en daarin gewoon zegt wat jou irriteerd en wat jou verwachtingen van je ouders zijn...en zij hun zegje ook doen dan uiteraard.
Maar goed...ik kan nu wel lekker lullen...maar toen ik 17 was.....oooooh boy.
Tot zover de bijdrage van gezinspsychiater Semmieseenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een typisch gervalletje van self fulfilling prophecy he....
Mijn leven is kut --> ik kan er iets aan doen --> maar ik doe het niet --> dus mijn leven is kut.
Kijk dan niet zeuren als ze je niet toelaten he.....
Wellicht is het handig niet zo'n strijd te leveren met je ouders/moeder, gewoon even alle irritante opmerkingen negeren en doen wat goed voor _jou_ is....ipv proberen je moeder terug te pakken op een manier waarmee je jezelf meer pakt dan je moeder.
Of klink ik nu gewoon ff heel onlogisch?![]()
Of gewoon eens ff alle irritaties de wereld uit helpen door eens goed met je ouders te praten en daarin gewoon zegt wat jou irriteerd en wat jou verwachtingen van je ouders zijn...en zij hun zegje ook doen dan uiteraard.
Maar goed...ik kan nu wel lekker lullen...maar toen ik 17 was.....oooooh boy.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat ze te laat aan komen
Zie het meer als "de ervaringen van een profesioneel-eigen-glazen-in-gooier"quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tot zover de bijdrage van gezinspsychiater Semmieseen
Ah! Ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zie het meer als "de ervaringen van een profesioneel-eigen-galezen-in-gooier"
Ohw..niet zo lastig...op monsterboard staan sjabloontjes die je daarvoor kan gebruiken....erg handig.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had sowieso geen zin in die afspraak omdat ik het nut niet zie van de afspraak.
Dat ik mn moeder hiermee dwars zit en veilig stel dat ik binnenshuis blijf is mooi meegenomen.
Praten met mn moeder is geen optie vanwege het dictatorschap hier.
"Ik heb gelijk wat je ook zegt"
En over het niets doen aan mn leventje..ik ben bezig met solliciteren..eerst maar eens een CV knutselen
Bingo.quote:
Oh dat lukt wel hoor..het is eerder het vakkundig camoufleren van mislukte baantjesquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw..niet zo lastig...op monsterboard staan sjabloontjes die je daarvoor kan gebruiken....erg handig.
Heb zelf ook nog wat van dat soort sjabloontjes....kan ze je wel ff toesturen als je wilt.
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat lukt wel hoor..het is eerder het vakkundig camoufleren van mislukte baantjes
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.
Ik moet XS4All sowieso nog even spreken vandaag of morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....ben ik ook briljant in....al helpt het natuurlijk dat mijn mislukte baantjes hele mooie namen hadden en ik ook alweer een "succesvolle carieere bij XS4ALL" achter de rug heb.
dit had ik 2 weken trugquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef davidov het volgende:
He bah!
Mn moeder komt binnen lopen met een dode muis
De katten hebben weer plezier gehad vannacht blijkbaar
Ach jah, iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok he?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
ik heb me net ff geschoren en nu heb ik me gigantisch in mijn neus gesneden
[ingevuld]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Ik krijg Mr Bean visioenen. Waarom scheer jij je neus?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
ik heb me net ff geschoren en nu heb ik me gigantisch in mijn neus gesneden
Moet je ze bellen he.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik moet XS4All sowieso nog even spreken vandaag of morgen![]()
Gelukkig was die stok errug lang...anders paste niet al die kerfjes erop.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah, iedereen heeft wel wat op z'n kerfstok he?
Omdat er wellicht meer blogs zijn dan mensen op de wereld en er dus ongeveer maar 0,7 mens is voor elke blog.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef Waxxer het volgende:
en waarom zijn mijn blogpolls zo onpopulair?
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...quote:
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je ze bellen he.Maar "fat change" dat je mij dan krijgt te spreken...ik doe niets met klanten.
![]()
Mja...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja...gesneden net daar waar je lip overgaat naar je neus zeker....lastig plekje..heb ik ook wel eens...
[standaard helpdesker]quote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach jah... m'n ADSL verbinding is gezakt van 3200 kbit naar 2678 kbit for some odd reason. Terwijl het inmiddels 6000 zou moeten zijn
[ervaren IT-er]quote:Op donderdag 15 december 2005 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
[standaard helpdesker]
Modem herstarten wellicht
[/standaard helpdesker]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb toch zo'n zin om iets finaal in elkaar te trappen
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*hint* mn broertje komt zo thuis *hint*
www.martijn.org wat voor jouquote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neh, ik ben diervriendelijk, kindgericht en plantaardig...
No thank youquote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.martijn.org wat voor jou?
Heb je al gestemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |