Ja man... Henny all the wayquote:
Geweldig.. ik kan niet zooonderquote:
Zolang Christine maar blijftquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef Waxxer het volgende:
Die belspelletjes....gelukkig houdt het per januari 2006 op.
Hoeveel banen gaat dat wel niet kosten?!
Nu nog die reclames van die geldleen-instanties en we zijn blijquote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef Waxxer het volgende:
Die belspelletjes....gelukkig houdt het per januari 2006 op.
Hoeveel banen gaat dat wel niet kosten?!
Dat zie jij dan weer!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef TehRockstar het volgende:
Dat stukje caravan.
krijg je er ook nog schoonfamilie bij van het tokkie gehaltequote:
Rrrrrrrelatiegeschenk?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
krijg je er ook nog schoonfamilie bij van het tokkie gehalte
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
Is dat een poging om echt over te komen als iemand die keihard tegen een molenwiek is aangelopen ofzow?
Ik mag echt hopen dat tie niet sensueel wilt overkomen, want als iemand ooit zo'n kop trekt tegen me, dan lach ik hem vierkant uit.![]()
Ik ben toch niet arm.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zie jij dan weer!
Ben jij geen kamper dan?
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef TehRockstar het volgende:
Caravans.. Mensen in/op/bij caravans.
Ik neem een taxi als ik door m'n enkel ga.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij in een caravan
en dat je dan agressief wordt en alles.
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??quote:
Ik ken geen kampers dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??![]()
Ze doen aan belasting ontduiking, wapen, drug en mensen handel, autoslopen enz enz.Welnee ik ben helemaal niet bevooroordeelt
Je bent er zélf één!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kampers ook niet hoor, dat lijkt alleen zo. Net als bij jou??![]()
Ze doen aan belasting ontduiking, wapen, drug en mensen handel, autoslopen enz enz.Welnee ik ben helemaal niet bevooroordeelt
Welnee...ik lees wel eens de krant....en dat is ongeveer hoe ze dan in de media worden omschreven.....moet jij toch weten als wannebe-jounalist.quote:
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Pubers/tieners die denken dat ze diepzinnig en 'complicated' zijn.
Waarom denk ik dat dan niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?![]()
Ik bén het al.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...ik lees wel eens de krant....en dat is ongeveer hoe ze dan in de media worden omschreven.....moet jij toch weten als wannebe-jounalist.
*Kuch*Sure you dont*/kuch*quote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat dan niet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...dat is toch hoe pubers altijd denken?? So what is your point?![]()
Ja...en nu nog betaald krijgen he.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bén het al.. Het is een vrij beroep.
.
Ik ben niet ingewikkeld en diepzinnig.quote:
Nee dat klopt, maar dat is geen enkele puber.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet ingewikkeld en diepzinnig.
Diep van binnen ben ik Marijke Helwegen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar dat is geen enkele puber.
Maar jij had het over pubers die _denken_ dat ze dat zijn....en dat doen ze wel allemaal.
Geen idee wat of wie dat is, maar het zal vast passen bij je......handtasje doen dan maar?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik Marijke Helwegen.
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op die enge man van euhm, Jennifer Lopez. Marc Anthony.
Gucci, Prada or Nada.....CK Pfftquote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt op die enge man van euhm, Jennifer Lopez. Marc Anthony.
Hoo hoo, ook dat gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...en nu nog betaald krijgen he.
Dat enge halfbloedje.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?
Fluffy zal dan wel jenifer lopez zijn dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zonnebrillie de latino of fluffy de jas?
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Fluffy zal dan wel jenifer lopez zijn dan.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee wat of wie dat is, maar het zal vast passen bij je......handtasje doen dan maar?![]()
Zeg ik had het niet over een zakgeld vergoeding ok....wel een beetje realistisch blijven he. Oh gij lieve, doch naieve waxje.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, ook dat gebeurt..
Het is een bijbaan..
Maar het staat gewoon zo onwijs interessant.
Als twee druppels TRSquote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Nederlands grootste attention whore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |