Again..nee da's waar maar had graag met je t nieuwe jaar ingenueckt lastquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Again..nee da's waar maar had graag met je t nieuwe jaar ingenueckt last
en fipo
Jaar achter jaar hoor ik van plannen om wat te doen en gaan ze niet door, en dit jaar moet ik opeens keuzes makenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. zijn er andere mensen dan die mee willen Oud & Nieuw in het Rotterdamse vieren?
aaaah mag ik mee ?quote:
Ik streep m toch door..quote:
quote:
Jammer, maar helaas...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Jaar achter jaar hoor ik van plannen om wat te doen en gaan ze niet door, en dit jaar moet ik opeens keuzes maken
Zou wel willen maar kannie, andere keer beter
Het trekt me gewoon niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:20 schreef Nuvole het volgende:
Ik snap het niet.
Wat hebben jullie tegen de Soprano's?
Het is echt zó ontzettend goed.
![]()
Doe mij ook maar een oliebol dan.
Sterk glas, best wel.quote:
Veronica ( een vrouw) trekt je wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet.
En CDP wil graag getrokken wordenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staatquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En CDP wil graag getrokken worden![]()
Ik geloof er NIKS vanquote:Op donderdag 15 december 2005 00:19 schreef Stroekie het volgende:
en nee ik kom nu niet meer terug, en ga ook niet meer lurken
Wat platvloersquote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staat![]()
Ohhhh voor ik het vergeet!! Je krijgt nog de groeten!!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:19 schreef Stroekie het volgende:
Nou nieuw topic is d'r ook weer
PC is opgeschoond
krantenbak is weer leeg
Nou dat zitten de klusjes erop en moet ik toch echt gaan pitten
Dikke Doei allemaal![]()
en nee ik kom nu niet meer terug, en ga ook niet meer lurken
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
Veronica ( een vrouw) trekt je wel?
Tony heeft 't ene sletje na het andere, dus wat dellen betreft zou je toch aan je trekken moeten komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is meer de setting eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tony heeft 't ene sletje na het andere, dus wat dellen betreft zou je toch aan je trekken moeten komen.
't Zal dan wel een kwestie van 'smaken verschillen' zijn, maar ik vind dat jullie écht iets missen als je niet kijkt.
*wrijft over zn buikje*quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
dan weet davidov wat hem te doen staat![]()
Sinterklaargekomen zeg maar?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef davidov het volgende:
[..]
het enige wat ik van andere trek is lootjes en sinterklaar is net voorbij, jammer
![]()
Mja, okee, kan ik inkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is meer de setting eigenlijk.
Nou, de sletting dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:35 schreef davidov het volgende:
[..]
het enige wat ik van andere trek is lootjes en sinterklaar is net voorbij, jammer
![]()
Ik vind ze wel leuk heurquote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de sletting dus.
(oohh ik heb weer zo'n buiWaxxer houd op met die stomme woordverdraaiingen
![]()
)
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mja, okee, kan ik inkomen.
Dat zal ik dan wel weer hebben met series die jij super vindt. Zoals ik al opmerkte, het ligt helemaal aan je smaak.
Ik vind The Sopranos helemaal te gek. Het is ook zo'n goed gemaakte serie, alsof je steeds naar een film van een uur zit te kijken.
Een palindroompje dan maar? Kun je ook niks meer verdraaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de sletting dus.
(oohh ik heb weer zo'n buiWaxxer houd op met die stomme woordverdraaiingen
![]()
)
Nou ben ik zelf geen fan van sinterklaas, maar dat klinkt wel ergquote:
Baas, neem een racecar, neem een Saab!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?
[..]
Een palindroompje dan maar? Kun je ook niks meer verdraaien.
Het maffioso gedeeltequote:Op donderdag 15 december 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Alhoewel, wat van die setting staat je dan eigenlijk niet aan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |