Speel ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:50 schreef Jerruh het volgende:
zeg CDP, ik wist niet dat je softbal speelde.
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Baas, neem een racecar, neem een Saab!
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
En op Saab rijmt slaap.
Welterusten allemaal!En tot morgen! Iz nacht.
Ben 17, heb niet genoeg kracht voor zo'n knuppel en woon in Amsterdamquote:Op donderdag 15 december 2005 00:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Getreiterde homo mept erop los met knuppel.
Brad kwam onlinequote:Op donderdag 15 december 2005 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[stilte]
dat spel is vervelendquote:Op donderdag 15 december 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ook
http://www.miniclip.com/hotair/hotair.htm
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:35 schreef davidov het volgende:
[..]
dat spel is vervelendgeen geduld voor
![]()
gaf het bij 2 al opquote:
Ik doe elke paar uur een poging ofzoquote:
awwquote:Op donderdag 15 december 2005 02:54 schreef davidov het volgende:
kutspel dat mijnenveger, zit je 10 minuten te priegelen... moet je op het einde gokken... gok je mis
weet je....anders hou je gewoon je bek even ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
...
Waarom zou ik? He? Nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
weet je....anders hou je gewoon je bek even ja!![]()
Je bent dus gewoon jezelf?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Waarom zou ik? He? Nou?
*recalcitrant en puberaal doe*
kortom TRS II, ach, waarom kan ik nu geen romeinse 2 hier kwijtquote:
quote:
vergeet "+ schaamhaar" nietquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even etenen SJ is TRS the Sequel?
Bigger, beter and more annoying?
voor TRS bedoel jequote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
vergeet "+ schaamhaar" niet
Teef.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben even etenen SJ is TRS the Sequel?
Bigger, beter and more annoying?
Ben je bitch nietquote:
Ja en nee We kregen als medewerkers een iets anders t shirt, maar die heb ik niet genomen. heeft zo zijn redenen en nee die ga ik niet uit wijden...althans...nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Semisane, heb jij van je baas ook zo'n leuk T shirt gehad in verband met jullie 12,5 jarige bestaan?
Ik wilde gisteravond nog bestellen maar de voorraad was al op![]()
oh en die link over googlism was hier gisteravond een groot succes![]()
Lik m'n schoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
god god...de pubers hebben ruzie...schattig hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |