Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Wou ik ook zeggen, maar ik doe het (nog) niet. Ben nogal nieuw. Ik ga eerst ervoor zogen dat jullie van me gaan houden, en dan barst ik helemaal losquote:
Jump is de op baasquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Skv het volgende:
Kunnen we die OP van een tijd geleden niet weer gebruiken?
Met die bierflesjes en spa flesjes enzo?
Die is wel tof.
Als het Amstel bier is, dan is het goedquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Skv het volgende:
Die is wel tof.
Goedkoper dan avond kroegquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga jij lekker thuis bier zuipen sociaal type![]()
Niemand is veteraan (behalve godlike en marty46) , jullie zijn kutnewbies in DIGquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen, maar ik doe het (nog) niet. Ben nogal nieuw. Ik ga eerst ervoor zogen dat jullie van me gaan houden, en dan barst ik helemaal losVraag maar aan de rest GVH veteranen
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het Amstel bier is, dan is het goed
Ik heb wel eens de beertender van mijn baas in huis. Das pas lekker met Amstelquote:
Je hele leven thuis blijven wonen is ook goedkoper dan het huis uit gaanquote:
herhaling:quote:Op woensdag 14 december 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de beertender van mijn baas in huis. Das pas lekker met Amstel
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niemand is veteraan (behalve godlike en marty46) , jullie zijn kutnewbies in DIG
Als jullie een toffe OP samenstellequote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Skv het volgende:
Die is wel tof.
Jumpquote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niemand is veteraan (behalve godlike en marty26) , jullie zijn kutnewbies in DIG
1. Amstelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
herhaling:
Amstel is dezelfde bocht als heineken
Je komt voor SCquote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb ik nou dus een kut?
* Dizer sluit FOK...
0.1 colaquote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Amstel
2. Heineken
3. Warsteiner
4. Dommelsch
5. Palm
42545121. Grolsch
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Amstel
2. Heineken
3. Warsteiner
4. Dommelsch
5. Palm
1. Grolsch
Mééén... wat ik zou doen als ik een kut en een paar dubbel d'squote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je komt voor SC
Je krijgt een kut![]()
en ik nu?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je komt voor SC
Je krijgt een kut![]()
NEEEEEEEEEEEEEE........ maar Grolsch is hoofdpijn bierquote:
DD is leuk, maar (v) krijgt later last van d'r rug..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mééén... wat ik zou doen als ik een kut en een paar dubbel d's
dat is amstelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE........ maar Grolsch is hoofdpijn bier
Ja dus? Ik zit toch niet met die pijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
DD is leuk, maar (v) krijgt later last van d'r rug..
jah! nog meer bobbelsquote:Op woensdag 14 december 2005 23:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jij krijgt een piemel voor een dag
Verpakt in leukequote:Op woensdag 14 december 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zit toch niet met die pijn?
Nou vooruit... een volle c is ook wel ok
Jah, duh.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE........ maar Grolsch is hoofdpijn bier
Zal de glazen klaarzetten voor in het verlofquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Zal de glazen klaarzetten voor in het verlof
Zeg dan ipv societiet Kroeg ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Jah, duh.
Maar bij ons op de sociëteit schenken ze alleen maar Grolsch.
Koppijn went wel.
Dat deden ze in het Lax ook. Das was onze kroeg van de Hogeschool van Amsterdam aan het amstelstation. Nu zit ik op de UvA en daar is het vooral Amstelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Jah, duh.
Maar bij ons op de sociëteit schenken ze alleen maar Grolsch.
Koppijn went wel.
Ciaowquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga slapen!
Gedragen jullie je?
Tot morgen
die gasten van studentenvereniging van Hoge School Rotterdam HLO zuigt echt. die mensen hebben echt geen inhoud voor een leuk gesprek! woordenschat van 1: "bier"quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dan ipv societiet Kroeg ofzo
Moet wel begrijpbaar blijven he
Ja, maar we hebben 2 kroegen. En bestuursruimtes, een nep-keuken, koffiekamer en nog wat.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dan ipv societiet Kroeg ofzo
Moet wel begrijpbaar blijven he
Ik lust die nietquote:
Amstelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat deden ze in het Lax ook. Das was onze kroeg van de Hogeschool van Amsterdam aan het amstelstation. Nu zit ik op de UvA en daar is het vooral Amstel
Bier is wel okquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die gasten van studentenvereniging van Hoge School Rotterdam HLO zuigt echt. die mensen hebben echt geen inhoud voor een leuk gesprek! woordenschat van 1: "bier"![]()
edit: ASV Thonis dus
Warsteiner drink ik elke donderdag avond na het tennissen. En ook op zondag na het tennissenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Amstel
Ik zuip het liefst Warsteiner, dan Dommelsch/Grolsch.
En Alfa is ook wel lekker.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Warsteiner drink ik elke donderdag avond na het tennissen. En ook op zondag na het tennissenDat hebben we bij ons op de tennisvereniging uit de tap. Das zooo lekker
Fristi-mietje!quote:
Hier in de straat ligt gewone beton hoor. Maar in '93 is er 1 kant herlegd, en die rijdt maar kutquote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohwdie niet dus
hopelijk niet teveel geschud in auto
of hebben jullie ook al asvalt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef Skv het volgende:
Hm.
Meki probeerde me via V&A een gebrande Madagaskar DVD aan te smeren voor 9 Euro!
geen asvalt dusquote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier in de straat ligt gewone beton hoor. Maar in '93 is er 1 kant herlegd, en die rijdt maar kut
Maar als je via Kluizen komt heb je de ogede kant
Vind wijn echt niet lekker gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wijn![]()
Wijn aan tafel
Vodka in de kroeg
Mooi, des te meer wijn voor jou, en meer bier voor mijquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag
Dat heb ik dus met bier
Je weet dat het nog een keer mis gaat met jouw drugsverslavingquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een super trippy ding gedownload.
Timothy leary - how to operate your brain
(mp3tje).
Als je dit gaat luisteren onder paddo's dan flip je helemaal doormidden.
Ga ik proberen
Nee, het ging eerst van ontkenning, via herkenning naar ontwenning.quote:
Coolquote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, het ging eerst van ontkenning, via herkenning naar ontwenning.
En nu gebruik ik nog maar heel weinig.
Af en toe een blowtje enzo
Ben zelfs gestopt met roken
Komt omdat wij GVH veteranen eindelijk leven hebben geschonken aan jullie nederige hokjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef mschol het volgende:
wat gaan we hard opeens
* mschol gaat ook pitte btw
Mel is in GEC geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Skv het volgende:
Met zn tweeën eigenlijk
Waar zijn mel, geq, tonks, flash en remzz?
Oh, truste allemaal
Flash doet volgens mij GCSC.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mel is in GEC geloof ik
Geq ook..
tonks is volgens mij gebanned (as usual)
Flash weet ik niet
remzz kwam ik vandaag nog tegen in GTST ()
Ik ook.. want dan kan ik nog een half uurtje lezen en slaap ik om 1 uurquote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Flash doet volgens mij GCSC.
GTST moet je echt niet gaan doen![]()
En mel en tonks zal ik wel een keertje vragen op msn.
Ik ga om half 1 slapen.
Best snel eigenlijk. We hebben al onze eigen mini incrowdquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Wij hebben deze hele SC nu in onze macht
Gaat makkelijk.
Trouwens, Timmy en Steve komen ook hierquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Gaat makkelijk.
Ik heb ook zin in morgen. Eerst lekker werken (lekker veel verkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb zin in morgen, als ik door mn kutwerk heen ben (voor werkgroep).
maar dit WAS ook altijd een redelijk serieus topic waar alleen over pc gerelateerde dingen werd gepraatquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Gaat makkelijk.
ik praatte daarom ook in verleden tijdquote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Skv het volgende:
Marty26 vertelde me juist dat deze SC helemaal niet over pc-gerelateerde dingen hoefde te gaan.
Dus.
Ik ga pitten
Later.
Druk je paar films zo je tas in?quote:Op donderdag 15 december 2005 07:46 schreef mschol het volgende:
op naar school
een halve dag naar school en vervolgens naar me broer helpen inpakken vervolgrens savonds flyers bezorgen
Wie?quote:Op donderdag 15 december 2005 07:49 schreef SHERMAN het volgende:
Damn, anders post je ff door 's nachts.
Kwart voor 1 waren ze klaarquote:
\ik zou blij zijn als ik om kwart voor 1 in slaap kon zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwart voor 1 waren ze klaar
Dat valt toch wel mee
EN toen lag ik al te slapen, nu al weer aan het werk
Al ben ik nog wel wat moe
En dan nog van de TT afwijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
[Slow Chat] Deel 138 Waar het bijna kerst is
Wat een gozer is het ook![]()
Was leuk geprobeerdquote:Op donderdag 15 december 2005 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Zo dan maar eens in het juiste topic posten ipv een nieuwe openen![]()
Viel best wel mee, iig voor mijquote:Op donderdag 15 december 2005 07:49 schreef SHERMAN het volgende:
Damn, anders post je ff door 's nachts.
'Nieuw Topic' en 'Reageer' zijn 2 verschillende knopjes hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Zo dan maar eens in het juiste topic posten ipv een nieuwe openen![]()
Jij moet niet alles door vertellenquote:
Alsof jump achtelijk isquote:Op donderdag 15 december 2005 08:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij moet niet alles door vertellen![]()
@de rest Mogguh![]()
![]()
Volgende keer gewoon ctrl+f gebruikenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij moet niet alles door vertellen![]()
@de rest Mogguh![]()
![]()
Da's jump, je kan op hem vertrouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alsof jump achtelijk is![]()
Als iemand elk topic weet te vinden is het Jump wel![]()
Het zoveelste bedrijf die een gesprek wilquote:Naar aanleiding van uw CV op Monsterboard wil ik u graag uitnodigen voor een oriënterend gesprek.
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eensquote:Op donderdag 15 december 2005 09:02 schreef Marty26 het volgende:
hahaha Ja jump vind inderdaad altijd alles... Het is net commesaris rex
Pff die ruk proxy is nog steeds bagger hierik weet niet wat die gasten hier doen maar wat een prutsers.
hoe laat ben je thuis?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eens
You should be punished for that! (0fz0)quote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eens
Normaal is de les gedaan rond hakf 3, maar misschien wat vroeger naar huis. Deze middag wel aan project werkequote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Normaal is de les gedaan rond hakf 3, maar misschien wat vroeger naar huis. Deze middag wel aan project werke
Valt echt wel mee die stormloop, ik heb het wel eens harder zien gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh! wat een stormloop was dat gister aaf zeg!
hehe ik begin medelij met je te krijgen hoor marty![]()
zo lekker de wel bekende benno cd/dvd rekken halen bij de ikea!
Like i said, webcam sex vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]okidoki
weet ik ongeveer vanaf hoelaat ik msn in de gaten moet gaan houden
moi is nu weggies
Wat zal het dan worden in de vakantiequote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Like i said, webcam sex vanmiddag
echte sex natuurlijk, like dohquote:Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat zal het dan worden in de vakantie
zijn ze niet lievquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Like i said, webcam sex vanmiddag
Ja ik wou net zeggen ga eens werken Luie donderquote:
Ik ga nu rijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen ga eens werken Luie donder
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:57 schreef SHERMAN het volgende:
Log ik net in op mijn server vanaf thuis want ik wilde even de stats zien van mijn internet verbinding, heb nu een leuk progje.
Zie ik dat er de hele tijd een verbinding is +/- 100 kb/sec. Dus ik WTF.
Blijkt het mijn torrent programma te zijn die ik vanmorgen juist had aan gezet om leuke stats te krijgen.
Echt wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig zo'n torrentprogramma he
kan je weer bandbreedte slurpen dusquote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef Marty26 het volgende:
Zo en nu heb ik een bypass proxy gemaakt en nu doet die het wel weer normaal
zullen ze niet leuk vinden hier
Uhuh zal ik me radio stream ook weer eens op gooienquote:Op donderdag 15 december 2005 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kan je weer bandbreedte slurpen dus
Liefst zo hard mogelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uhuh zal ik me radio stream ook weer eens op gooien
@god ik doe ook niet aan de OV vroem ruled![]()
Geen idee wat mijn baas daar aan betaaldquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow
Wat betaal je (ongeveer) per maand aan de vroem dan? (gok mag ook)
maar je hebt (als je lease hebt ofzo) dan toch nog eigen bijdrage en benzinekosten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn baas daar aan betaald![]()
Bezine betaald de baasquote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar je hebt (als je lease hebt ofzo) dan toch nog eigen bijdrage en benzinekosten?
Ik weet het...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik doe ook ov, maar OV zonder ovkaart is duur
Hoog bij jou met je geile alfa met al die meuk er inquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezine betaald de baas
Fiscale bijtelling geen idee hoe hoog die is dit jaar
tankpas ofzo dusquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezine betaald de baas
Fiscale bijtelling geen idee hoe hoog die is dit jaar
Auwquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet het...
Heb nog geen OV kaart.
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet het...
Heb nog geen OV kaart.
Elke dag 4 strippen voor de bus en een treinkaartje van 7.90.quote:
[GEZ] OV kaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolKut bussen hier zijn zomaar gestopt met rijden, lijn was niet rendabel....
![]()
Morgen trouwens![]()
dat is helemaal lastig voor jequote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolKut bussen hier zijn zomaar gestopt met rijden, lijn was niet rendabel....
![]()
Morgen trouwens![]()
Betaal je dat zelf of schieten je ouders wat bij?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Elke dag 4 strippen voor de bus en een treinkaartje van 7.90.![]()
Het laatste gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Betaal je dat zelf of schieten je ouders wat bij?
Navigatie is een optie en is dus geen fiscale bijtellingquote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoog bij jou met je geile alfa met al die meuk er in
Trouwens let je wel op met die nieuwe belasting meuk enzo...
Succes manquote:Op donderdag 15 december 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat naar Amsterdam toe
Toedels!
Lang leven wirelessquote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef Skv het volgende:
Hajj
Pff, ik moet project afmaken, ligt mijn Internet er uit
Nu zit ik wireless bij de buren of iemand uit de buurt te internetten
Afgeknepen, omdat je teveel heb gedownloadquote:Op donderdag 15 december 2005 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Argh, Mijn internetsnelheid is de hele week al rond de 60-80 kb/s terwijl ik 3200/768 heb, en dus minstens met 200 tot 300 kb/s moet kunnen downloaden afhankelijk waar ik download. Nu zelfs als ik van een .nl download gaat hij niet sneller dan 70 kb/s, en ik heb zeker geen mail of iets dergelijks gehad van mn provider, kga niet over mn bandbreedte etc heen. :S Ik begrijp er geen reet van. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik het kan verhelpen ? :S
Bende![]()
Doe je er een van 12 en een van 24quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Jump het volgende:
Bestaat er een Cisco switch met 32 poorten standaard? Dus niet met die uitbreidbare modules enzo. heb me zot zitten zoeken, maar niet gevonden. maar ze zouden moeten bestaan. 24 Poorten is te weinig, en 48 is dan weer een hoop teveel.
lol serieusquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Afgeknepen, omdat je teveel heb gedownload![]()
volgens mij nietquote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Jump het volgende:
Bestaat er een Cisco switch met 32 poorten standaard? Dus niet met die uitbreidbare modules enzo. heb me zot zitten zoeken, maar niet gevonden. maar ze zouden moeten bestaan. 24 Poorten is te weinig, en 48 is dan weer een hoop teveel.
Dat is iets waar ik mijzelf dagelijks overheen moet tillen.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:22 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh
Wel lekker geslapen maar echt veel te kort
Ik ben nog zo brak
Moet je meer gaan slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik mijzelf dagelijks overheen moet tillen.
Het feit dat ik brak ben
Volgens mij bestaan ze niet, althans ik ken ze niet. 24 en 12 kopen? Of anders gewoon 48, meteen voorbereid op de toekomst.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Jump het volgende:
Ik probeer het altijd, maarja het lukt gewoonweg niet.quote:
Het is voor een Case Study van Datacommunicatie, dus in feite speelt geld geel rol. Maar wat reël houden mag altijdquote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze niet, althans ik ken ze niet. 24 en 12 kopen? Of anders gewoon 48, meteen voorbereid op de toekomst.
Tjah, dan heb je maar 12 poortjes teveelquote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze niet, althans ik ken ze niet. 24 en 12 kopen? Of anders gewoon 48, meteen voorbereid op de toekomst.
Een gele rol?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is voor een Case Study van Datacommunicatie, dus in feite speelt geld geel rol. Maar wat reël houden mag altijd
Je was te traagquote:Op donderdag 15 december 2005 14:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een gele rol?
Moet je dan wel of niet rekening houden met een budget![]()
Jawel hoor, nou niet gele, maar geel.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er staat geen gele in Jump zijn post![]()
Jee, wat studeer jijquote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Skv het volgende:
Heel druk met kutprojectWelke functie heeft het recht in de beleidsreactie op voortijdig schoolverlaten? Welk sociologisch perspectief is te herkennen in de beleidsreactie op voortijdig schoolverlaten?
Die bovenste heb ik af (4 a4tjes), nu die onderste nog
zit je naakt te fokkenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
Zo, project-dinges klaar
ff douchen en aankleden
Bestuurskunde.quote:
Ciaoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
jeps ik ga afsluiten en pleite.
Ik spreek jullie laterz weerfijne avond.
Ow sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zit je naakt te fokken![]()
Dat jullie dat normaal vonden bij GVH oke maar hier.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
Als we met dit tempo door gana kan je elk topic het nummer van de dag in het jaar geven.
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Skv het volgende:
Mag dat niet dan?
Die GVH-SC ging soms nog wel sneller.
Vooral als het een keer een leuke avond was.
spam?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef Skv het volgende:
Het is toch een slowchat-topic.
En geen 'blijf hier ontopic over computerzaken met maximaal 2 posts per dag'-topic?
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Meestal vaak?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchatquote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..
Dat het bij GHV (of hoe dat exforum ook heet) wel kon, betekend niet automatisch dat het hier ook kan..
Owja, ben weer terug, heb een zeer goed gevoel van 't gesprek overgehouden vanmiddag..
Al is deze al weer bijna volquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zitten
[..]
Meestal vaak?Volgens mij valt het best mee
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Dankquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dank. Volgende week hoor ik meer, ik heb vanaf vanmiddag in ieder geval 't cv op monsterboard 'uit' gezet, zo kan men niet meer met mij in contact komen
irc kanaal is alweer een tijdje doodquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Ik was er gister nogquote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
irc kanaal is alweer een tijdje dood
Ik wilde al zeggen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
ok, toen was het wel evem gezellig![]()
Ja wil nog ff wta dingen afhebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Werk? Nu nog?
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Steve-O het volgende:
moest even op een sarcasme topic reageren
Alles goed mr Belcompany?
voor internet zaakje van me broer...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Folders voor?
puhquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
Vrouwen zijn gemeenZe willen niet vertellen wat er in kerstcadeau zit
![]()
Naja, jij weet het ook nog niet héquote:
Ze zijn meestal ook voorspelbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
een cdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Naja, jij weet het ook nog niet hé![]()
Denk jequote:
goh, kom je er nu al achterquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
[..]
goh, kom je er nu al achter![]()
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
Dat heet huishoudelijke taken, en dat staat in hun taakomschrijvingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
Ruzie?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
Valt opzich wel mee de drukte, maar soms die buien van ze
yup 100% legaalquote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Ahh okee. Legaal trouwens?
nope gaat ie ook niet...quote:
irritatiesquote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, meningsverschil kan ook
Hehe, ik zou stiekem kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
Ik ben bijna altijd online op irc, niet dat ik wat zeg ofzoquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:03 schreef devzero het volgende:
Hee, is deze nog niet vol?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
damn tis wel te merken dat jullie fastchat gewend zijn...
ie kan niet kijken want ik moet hem ten eerste nog kopen en ten tweede... is dat kadotje dan in nederland en hij in belgiequote:Op vrijdag 16 december 2005 07:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik zou stiekem kijken
Komop, effe geduld
Dan gaat het erg moeilijk jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie kan niet kijken want ik moet hem ten eerste nog kopen en ten tweede... is dat kadotje dan in nederland en hij in belgie
GHehehe jullie zijn echt schattig samenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar 28 december gaat dat kadotje zich dan wel naar belgie rijden
nou niet "weer" alhoewel te zien hoe je het bedoelt. ie is hier geweest in augustus. paar weken gelee naar antwerpen. en met de kerst naar hem thuis...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
GHehehe jullie zijn echt schattig samen
Maar je gaat weer naar belgie?
Ik bedoel het zo als jullie het willen zien. Of het nou vriendschap is of meer ik vind jullie gewoon schattig samenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou niet "weer" alhoewel te zien hoe je het bedoelt. ie is hier geweest in augustus. paar weken gelee naar antwerpen. en met de kerst naar hem thuis...kennis maken met zijn lieve kat
Aaah vandaar dat het topic al weer bijna vol zitquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
Het is ook schattig![]()
Ze waren me zelfs aan het negeren gister toen ze met zijn tween in sc waren![]()
Denk hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah vandaar dat het topic al weer bijna vol zit
Ik heb trouwens me Mugen verkocht voor bijna me aankoop bedrag
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk het
Ben maar stil naar buiten gegaan![]()
uuuh kijk jij maar ik durf nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze het schoon achtergelaten?![]()
Je hebt ff gekeken voor ons?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen, plz!
Zo broodje op, zometeen aan de senseo
Ik durf ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:27 schreef Marty26 het volgende:
Niet wrom niet Sjow kom op kijk jij ff aub....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
De ene zijn wij en de andere is jump&bluecurl
Vooral jump die nog even vraagt of het echt magquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
En dit gebeurt er met mij achter de schermen
denk dat we deze in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral jump die nog even vraagt of het echt mag![]()
Mag ik je slaan? Mag ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral jump die nog even vraagt of het echt mag![]()
Ik ga ff slari zoekenquote:
Uuuh moet je meer slapen en koffie drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |