Het zoveelste bedrijf die een gesprek wilquote:Naar aanleiding van uw CV op Monsterboard wil ik u graag uitnodigen voor een oriėnterend gesprek.
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eensquote:Op donderdag 15 december 2005 09:02 schreef Marty26 het volgende:
hahaha Ja jump vind inderdaad altijd alles... Het is net commesaris rex
Pff die ruk proxy is nog steeds bagger hierik weet niet wat die gasten hier doen maar wat een prutsers.
hoe laat ben je thuis?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eens
You should be punished for that! (0fz0)quote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik overloop gewoon altijd de slotjes eens
Normaal is de les gedaan rond hakf 3, maar misschien wat vroeger naar huis. Deze middag wel aan project werkequote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Normaal is de les gedaan rond hakf 3, maar misschien wat vroeger naar huis. Deze middag wel aan project werke
Valt echt wel mee die stormloop, ik heb het wel eens harder zien gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
mogguh! wat een stormloop was dat gister aaf zeg!
hehe ik begin medelij met je te krijgen hoor marty![]()
zo lekker de wel bekende benno cd/dvd rekken halen bij de ikea!
Like i said, webcam sex vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]okidoki
weet ik ongeveer vanaf hoelaat ik msn in de gaten moet gaan houden
moi is nu weggies
Wat zal het dan worden in de vakantiequote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Like i said, webcam sex vanmiddag
echte sex natuurlijk, like dohquote:Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat zal het dan worden in de vakantie
zijn ze niet lievquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Like i said, webcam sex vanmiddag
Ja ik wou net zeggen ga eens werken Luie donderquote:
Ik ga nu rijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen ga eens werken Luie donder
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:57 schreef SHERMAN het volgende:
Log ik net in op mijn server vanaf thuis want ik wilde even de stats zien van mijn internet verbinding, heb nu een leuk progje.
Zie ik dat er de hele tijd een verbinding is +/- 100 kb/sec. Dus ik WTF.
Blijkt het mijn torrent programma te zijn die ik vanmorgen juist had aan gezet om leuke stats te krijgen.
Echt wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig zo'n torrentprogramma he
kan je weer bandbreedte slurpen dusquote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef Marty26 het volgende:
Zo en nu heb ik een bypass proxy gemaakt en nu doet die het wel weer normaal
zullen ze niet leuk vinden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |