zit je naakt te fokkenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Skv het volgende:
Zo, project-dinges klaar
ff douchen en aankleden
Bestuurskunde.quote:
Ciaoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
jeps ik ga afsluiten en pleite.
Ik spreek jullie laterz weerfijne avond.
Ow sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zit je naakt te fokken![]()
Dat jullie dat normaal vonden bij GVH oke maar hier.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
Als we met dit tempo door gana kan je elk topic het nummer van de dag in het jaar geven.
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Skv het volgende:
Mag dat niet dan?
Die GVH-SC ging soms nog wel sneller.
Vooral als het een keer een leuke avond was.
spam?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef Skv het volgende:
Het is toch een slowchat-topic.
En geen 'blijf hier ontopic over computerzaken met maximaal 2 posts per dag'-topic?
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Meestal vaak?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchatquote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..
Dat het bij GHV (of hoe dat exforum ook heet) wel kon, betekend niet automatisch dat het hier ook kan..
Owja, ben weer terug, heb een zeer goed gevoel van 't gesprek overgehouden vanmiddag..
Al is deze al weer bijna volquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zitten
[..]
Meestal vaak?Volgens mij valt het best mee
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Dankquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dank. Volgende week hoor ik meer, ik heb vanaf vanmiddag in ieder geval 't cv op monsterboard 'uit' gezet, zo kan men niet meer met mij in contact komen
irc kanaal is alweer een tijdje doodquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Ik was er gister nogquote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
irc kanaal is alweer een tijdje dood
Ik wilde al zeggen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
ok, toen was het wel evem gezellig![]()
Ja wil nog ff wta dingen afhebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Werk? Nu nog?
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Steve-O het volgende:
moest even op een sarcasme topic reageren
Alles goed mr Belcompany?
voor internet zaakje van me broer...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Folders voor?
puhquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
Vrouwen zijn gemeenZe willen niet vertellen wat er in kerstcadeau zit
![]()
Naja, jij weet het ook nog niet héquote:
Ze zijn meestal ook voorspelbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
een cdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Naja, jij weet het ook nog niet hé![]()
Denk jequote:
goh, kom je er nu al achterquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
[..]
goh, kom je er nu al achter![]()
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
Dat heet huishoudelijke taken, en dat staat in hun taakomschrijvingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
Ruzie?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
Valt opzich wel mee de drukte, maar soms die buien van ze
yup 100% legaalquote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Ahh okee. Legaal trouwens?
nope gaat ie ook niet...quote:
irritatiesquote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, meningsverschil kan ook
Hehe, ik zou stiekem kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
Ik ben bijna altijd online op irc, niet dat ik wat zeg ofzoquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:03 schreef devzero het volgende:
Hee, is deze nog niet vol?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
damn tis wel te merken dat jullie fastchat gewend zijn...
ie kan niet kijken want ik moet hem ten eerste nog kopen en ten tweede... is dat kadotje dan in nederland en hij in belgiequote:Op vrijdag 16 december 2005 07:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ik zou stiekem kijken
Komop, effe geduld
Dan gaat het erg moeilijk jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie kan niet kijken want ik moet hem ten eerste nog kopen en ten tweede... is dat kadotje dan in nederland en hij in belgie
GHehehe jullie zijn echt schattig samenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar 28 december gaat dat kadotje zich dan wel naar belgie rijden
nou niet "weer" alhoewel te zien hoe je het bedoelt. ie is hier geweest in augustus. paar weken gelee naar antwerpen. en met de kerst naar hem thuis...quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
GHehehe jullie zijn echt schattig samen
Maar je gaat weer naar belgie?
Ik bedoel het zo als jullie het willen zien. Of het nou vriendschap is of meer ik vind jullie gewoon schattig samenquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou niet "weer" alhoewel te zien hoe je het bedoelt. ie is hier geweest in augustus. paar weken gelee naar antwerpen. en met de kerst naar hem thuis...kennis maken met zijn lieve kat
Aaah vandaar dat het topic al weer bijna vol zitquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
Het is ook schattig![]()
Ze waren me zelfs aan het negeren gister toen ze met zijn tween in sc waren![]()
Denk hetquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Aaah vandaar dat het topic al weer bijna vol zit
Ik heb trouwens me Mugen verkocht voor bijna me aankoop bedrag
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk het
Ben maar stil naar buiten gegaan![]()
uuuh kijk jij maar ik durf nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze het schoon achtergelaten?![]()
Je hebt ff gekeken voor ons?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen, plz!
Zo broodje op, zometeen aan de senseo
Ik durf ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:27 schreef Marty26 het volgende:
Niet wrom niet Sjow kom op kijk jij ff aub....
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
De ene zijn wij en de andere is jump&bluecurl
Vooral jump die nog even vraagt of het echt magquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
En dit gebeurt er met mij achter de schermen
denk dat we deze in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral jump die nog even vraagt of het echt mag![]()
Mag ik je slaan? Mag ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral jump die nog even vraagt of het echt mag![]()
Ik ga ff slari zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |