Iemand???
alvast bedankt
Ow, en een tip: http://www-1.ibm.com/ibm/history/
Moeilijk hé? Zoeken bij IBM?
Niet engels, kan ik het nog allemaal gaan lopen vertalen
iemand?
quote:Je mag zelf wel ook wel iets doen voor school, of moeten we iedereen maar gelijk een diploma geven.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:33 schreef Skv het volgende:
ik bedoel: 2 pagina's nederlandse informatie over de historie.Niet engels, kan ik het nog allemaal gaan lopen vertalen
iemand?
quote:Doe eens niet zo lui zijn en zelf je huiswerk maken ...
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:33 schreef Skv het volgende:
ik bedoel: 2 pagina's nederlandse informatie over de historie.Niet engels, kan ik het nog allemaal gaan lopen vertalen
iemand?
Bronnen kan je hier wel vragen.
[ontopic]
IBM heeft een enorme boost gehad door tijdens de tweede wereldoorlog aan zowel de Duitsers als de Amerikanen technologie te verkopen. Dit MET medeweten van de USA regering.
Basis is zo gelegd ...
t liefst in de vorm:
1972-> bla bla bla
1975 -> bla bla
enz
luie homos hier
quote:En hiermee verviel mijn respect voor jou...
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:30 schreef Skv het volgende:
ben al aan het vertalen
luie homos hier
Wij hoeven jou huiswerk niet te doen. Jij doet mijn huiswerk namelijk ook niet. Ja, jij hebt ook vakantie en ik ook. Ik ga ook niet voor de lol links zitten zoeken die jij kan gebruiken. Degene die ik gaf heb ik binnen 1 minuut boven tafel weten te krijgen. Kwestie van leren zoeken. En zoiets hoeft echt niet langer dan 2 uur te duren, als je maar weet hoe...
Veel plezier verder.
quote:en dat ben jij
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:46 schreef charon het volgende:
D'r is hier maar één luie homo..
vetlul
ik vraag iets gewoon, maybe dat iemand nog wat had liggen ofzo en k word direct van 40 kanten afgekankert
naja ik ben tog al halverwege dus stik maar
en bedankt nog
quote:Ga maar je mama roepen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:59 schreef Skv het volgende:[..]
en dat ben jij
vetlul
ik vraag iets gewoon, maybe dat iemand nog wat had liggen ofzo en k word direct van 40 kanten afgekankertnaja ik ben tog al halverwege dus stik maar
en bedankt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |