Bestuurskunde.quote:
Ciaoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
jeps ik ga afsluiten en pleite.
Ik spreek jullie laterz weerfijne avond.
Ow sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
zit je naakt te fokken![]()
Dat jullie dat normaal vonden bij GVH oke maar hier.....
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:08 schreef SHERMAN het volgende:
Als we met dit tempo door gana kan je elk topic het nummer van de dag in het jaar geven.
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef Skv het volgende:
Mag dat niet dan?
Die GVH-SC ging soms nog wel sneller.
Vooral als het een keer een leuke avond was.
spam?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef Skv het volgende:
Het is toch een slowchat-topic.
En geen 'blijf hier ontopic over computerzaken met maximaal 2 posts per dag'-topic?
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Meestal vaak?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier meestal vaak gespam als het zo snel gaat...
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchatquote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dan nog hoeft er niet gebaggerd/gespamd te worden, 't moet wel leuk blijven, en een SC hoeft niet perse in 1 dag vol..
Dat het bij GHV (of hoe dat exforum ook heet) wel kon, betekend niet automatisch dat het hier ook kan..
Owja, ben weer terug, heb een zeer goed gevoel van 't gesprek overgehouden vanmiddag..
Al is deze al weer bijna volquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er zijn ook Diggers die niet op IRC zitten
[..]
Meestal vaak?Volgens mij valt het best mee
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Dankquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het is in ieder geval niet meer dan 1 topic per dag, zoals het BeF slowchat
Ik hoop dat je er ook een goed resultaat mee behaald!
* Jo0Lz duimt voor je!
Ik duim voor je.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dank. Volgende week hoor ik meer, ik heb vanaf vanmiddag in ieder geval 't cv op monsterboard 'uit' gezet, zo kan men niet meer met mij in contact komen
irc kanaal is alweer een tijdje doodquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Jump het volgende:
We hebben een irc kanaal ook, dat is handiger als een Slow/FastChat hoor
Ik was er gister nogquote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
irc kanaal is alweer een tijdje dood
Ik wilde al zeggen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
ok, toen was het wel evem gezellig![]()
Ja wil nog ff wta dingen afhebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Werk? Nu nog?
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef Steve-O het volgende:
moest even op een sarcasme topic reageren
Alles goed mr Belcompany?
voor internet zaakje van me broer...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Folders voor?
puhquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
Vrouwen zijn gemeenZe willen niet vertellen wat er in kerstcadeau zit
![]()
Naja, jij weet het ook nog niet héquote:
Ze zijn meestal ook voorspelbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
een cdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Naja, jij weet het ook nog niet hé![]()
Denk jequote:
goh, kom je er nu al achterquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef Jump het volgende:
![]()
ervaring?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
[..]
goh, kom je er nu al achter![]()
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
Dat heet huishoudelijke taken, en dat staat in hun taakomschrijvingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef Giem het volgende:
Ze hebben het ook altijd te druk, met van alles en nog wat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |