Uhuh zal ik me radio stream ook weer eens op gooienquote:Op donderdag 15 december 2005 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
kan je weer bandbreedte slurpen dus
Liefst zo hard mogelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uhuh zal ik me radio stream ook weer eens op gooien
@god ik doe ook niet aan de OV vroem ruled![]()
Geen idee wat mijn baas daar aan betaaldquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow
Wat betaal je (ongeveer) per maand aan de vroem dan? (gok mag ook)
maar je hebt (als je lease hebt ofzo) dan toch nog eigen bijdrage en benzinekosten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee wat mijn baas daar aan betaald![]()
Bezine betaald de baasquote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar je hebt (als je lease hebt ofzo) dan toch nog eigen bijdrage en benzinekosten?
Ik weet het...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik doe ook ov, maar OV zonder ovkaart is duur
Hoog bij jou met je geile alfa met al die meuk er inquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezine betaald de baas
Fiscale bijtelling geen idee hoe hoog die is dit jaar
tankpas ofzo dusquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bezine betaald de baas
Fiscale bijtelling geen idee hoe hoog die is dit jaar
Auwquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet het...
Heb nog geen OV kaart.
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik weet het...
Heb nog geen OV kaart.
Elke dag 4 strippen voor de bus en een treinkaartje van 7.90.quote:
[GEZ] OV kaart.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolKut bussen hier zijn zomaar gestopt met rijden, lijn was niet rendabel....
![]()
Morgen trouwens![]()
dat is helemaal lastig voor jequote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef Giem het volgende:
[..]
Ike wel.... alleen kom ik er nog niet mee op schoolKut bussen hier zijn zomaar gestopt met rijden, lijn was niet rendabel....
![]()
Morgen trouwens![]()
Betaal je dat zelf of schieten je ouders wat bij?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Elke dag 4 strippen voor de bus en een treinkaartje van 7.90.![]()
Het laatste gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Betaal je dat zelf of schieten je ouders wat bij?
Navigatie is een optie en is dus geen fiscale bijtellingquote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hoog bij jou met je geile alfa met al die meuk er in
Trouwens let je wel op met die nieuwe belasting meuk enzo...
Succes manquote:Op donderdag 15 december 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat naar Amsterdam toe
Toedels!
Lang leven wirelessquote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef Skv het volgende:
Hajj
Pff, ik moet project afmaken, ligt mijn Internet er uit
Nu zit ik wireless bij de buren of iemand uit de buurt te internetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |