gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Warsteiner drink ik elke donderdag avond na het tennissen. En ook op zondag na het tennissenDat hebben we bij ons op de tennisvereniging uit de tap. Das zooo lekker
Fristi-mietje!quote:
Hier in de straat ligt gewone beton hoor. Maar in '93 is er 1 kant herlegd, en die rijdt maar kutquote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohwdie niet dus
hopelijk niet teveel geschud in auto
of hebben jullie ook al asvalt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag hetquote:Op woensdag 14 december 2005 23:47 schreef Skv het volgende:
Hm.
Meki probeerde me via V&A een gebrande Madagaskar DVD aan te smeren voor 9 Euro!
geen asvalt dusquote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier in de straat ligt gewone beton hoor. Maar in '93 is er 1 kant herlegd, en die rijdt maar kut
Maar als je via Kluizen komt heb je de ogede kant
Vind wijn echt niet lekker gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wijn![]()
Wijn aan tafel
Vodka in de kroeg
Mooi, des te meer wijn voor jou, en meer bier voor mijquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag
Dat heb ik dus met bier
Je weet dat het nog een keer mis gaat met jouw drugsverslavingquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Skv het volgende:
Ik heb me een super trippy ding gedownload.
Timothy leary - how to operate your brain
(mp3tje).
Als je dit gaat luisteren onder paddo's dan flip je helemaal doormidden.
Ga ik proberen
Nee, het ging eerst van ontkenning, via herkenning naar ontwenning.quote:
Coolquote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, het ging eerst van ontkenning, via herkenning naar ontwenning.
En nu gebruik ik nog maar heel weinig.
Af en toe een blowtje enzo
Ben zelfs gestopt met roken
Komt omdat wij GVH veteranen eindelijk leven hebben geschonken aan jullie nederige hokjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:01 schreef mschol het volgende:
wat gaan we hard opeens
* mschol gaat ook pitte btw
Mel is in GEC geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Skv het volgende:
Met zn tweeėn eigenlijk
Waar zijn mel, geq, tonks, flash en remzz?
Oh, truste allemaal
Flash doet volgens mij GCSC.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mel is in GEC geloof ik
Geq ook..
tonks is volgens mij gebanned (as usual)
Flash weet ik niet
remzz kwam ik vandaag nog tegen in GTST ()
Ik ook.. want dan kan ik nog een half uurtje lezen en slaap ik om 1 uurquote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Flash doet volgens mij GCSC.
GTST moet je echt niet gaan doen![]()
En mel en tonks zal ik wel een keertje vragen op msn.
Ik ga om half 1 slapen.
Best snel eigenlijk. We hebben al onze eigen mini incrowdquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Wij hebben deze hele SC nu in onze macht
Gaat makkelijk.
Trouwens, Timmy en Steve komen ook hierquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Gaat makkelijk.
Ik heb ook zin in morgen. Eerst lekker werken (lekker veel verkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb zin in morgen, als ik door mn kutwerk heen ben (voor werkgroep).
maar dit WAS ook altijd een redelijk serieus topic waar alleen over pc gerelateerde dingen werd gepraatquote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Gaat makkelijk.
ik praatte daarom ook in verleden tijdquote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Skv het volgende:
Marty26 vertelde me juist dat deze SC helemaal niet over pc-gerelateerde dingen hoefde te gaan.
Dus.
Ik ga pitten
Later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |