Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeėn, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik (nu: Marty26, Slarioux en Jump) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
torrentstorm is software waarmee je warez binnehaalt. plain and simple. Slotje dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef heiden6 het volgende:
TorrentStorm
Torrentstorm is geen warez. Geef eens fatsoenlijke uitleg bij een slotje, dit lijkt nergens op.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fipo.
Ik wilde een topic starten over gdesklets. Een programma om, zoals Samurize in Windows, je desktop te 'pimpen' met allerlei metertjes enzo, maar dan dus voor Gnome. Zal ik daarvoor een nieuw topic starten, of zien jullie het liever in het bestaande topic?
Wat stel je die twee vragen ontzettend negatief, valt me op. Bang dat we niet luisteren?quote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hij is idd in de archieven verdwenen, ik vraa me af waarom?
ik heb hulp nodig bij het uitzoeken van een nieuw abbo.
kunnen die niet naar dig toe?
Ok, dan zal ik daar binnenkort even mijn desktop plaatsen. En hopen dat er wat mensen daar meelezen die ervaring hebben met gdesklets.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Jump het volgende:
Ow, even overgekeken
Ik denk wel dat het in dat topic kan voorlopig, als er veel over gepraat wordt, kan je het altijd naar een nieuw topic zette
Is onderwegquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog een verzoek om een topic uit DSG mee te nemen naar DIG: 3D vragen & problemen topic.
Ok, ik snap je redenering, maar het gaat niet zozeer om dat ene onderdeel, het gaat me er eigenlijk meer om hoe je als particulier aan spares kan komen voor dat soort apparaten. Dat is namelijk verrotte lastig. Heb al wat rondgebeld en gemaild, maar de algemene instelling bij service centers is: stuur maar op, bij voorkeur via je provider, betaal 7,50 verzendkosten, 17,50 onderzoekskosten, zit maar lekker 2 weken zonder telefoon en dan kijken we wel of we iets kunnen doen en wat het geintje gaat kosten. Nogal onzinnig voor iets kleins wat je makkelijk zelf kan fixen en wat op zeker buiten de garantie valt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:48 schreef Marty26 het volgende:
deels gelijk in ToMaSZ maar hier vind je het ook niet ik zou gewoon zoeken op marktplaats en ebay en V&A want als iedereen hier verzoekjes om onderdelen gaat plaatsen dan word het 1 groot zooitje.
Tja ik snap wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ok, ik snap je redenering, maar het gaat niet zozeer om dat ene onderdeel, het gaat me er eigenlijk meer om hoe je als particulier aan spares kan komen voor dat soort apparaten. Dat is namelijk verrotte lastig. Heb al wat rondgebeld en gemaild, maar de algemene instelling bij service centers is: stuur maar op, bij voorkeur via je provider, betaal 7,50 verzendkosten, 17,50 onderzoekskosten, zit maar lekker 2 weken zonder telefoon en dan kijken we wel of we iets kunnen doen en wat het geintje gaat kosten. Nogal onzinnig voor iets kleins wat je makkelijk zelf kan fixen en wat op zeker buiten de garantie valt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Skv het volgende:
Post *hier* je Playlist (lang topic.)![]()
Sorry
Ik geef het tenminste eerlijk toe.quote:
Dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat er al: Man bevredigt zich in de trein.
hij mag wel dicht blijven hoorquote:
Heb het nu juist geschoptquote:
Wordt toch niks meerquote:
Had liever dat jij het had gedaanquote:
Config scherm > Systeem. Daar staan wat eigenschappen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Drumpie het volgende:
waar kan ik zien hoeveel Mhz mijn processor heeft??
Ik bedoelde mijn geheugen kaart maar ik had prongelijk processor ingetiptquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Config scherm > Systeem. Daar staan wat eigenschappen.
Of korter: Windows toest +Pause toets
Welke geheugenkaart?quote:Op zondag 25 december 2005 11:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn geheugen kaart maar ik had prongelijk processor ingetipt
Maar het Gadgets forum is toch gesloten?quote:En die omschrijving vat het eigenlijk wel goed samen, totdat we het Gadget forum erbij kregen.
TV's, stereoapparatuur, home entertainment, GSM's vallen dus onder het Gadget forum.
Heb het aangepastquote:Op maandag 26 december 2005 16:34 schreef Baris het volgende:
Volgens mij moet de faq geupdate worden:
[DIG] De huisregels.
[..]
Maar het Gadgets forum is toch gesloten?
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 16:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb het aangepast
Dank voor het melden
Nee maar wel als er voor de zoveelste keer naar word gevraagd. En als je 1x google gebruikt je het antwoord hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 09:44 schreef Conflict het volgende:
Is het normaal dat een topic gesloten wordt als de mod het antwoord geeft? Meerdere bestandsnamen tegelijk wijzigen
ohh ok, ik vond het namelijk een wat vreemd slotje.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee maar wel als er voor de zoveelste keer naar word gevraagd. En als je 1x google gebruikt je het antwoord hebt
Openlijk warez uitwisselen is idd goed voor een slotje. Doei!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:46 schreef Aurelium het volgende:
Altijd zo typisch aan DIG en GAM he, alles wat ook maar enigsinds te maken kan hebben, in verband te brengen is met warez gaat onherroepelijk op slot
FTD...Das toch iets met warez?
SLOT MOORD BRAND HELP SLOT SLOT
we zijn weer eens heiliger dan de paus als het om warez gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Marty26 het volgende:
Daar heb je een punt ik knal hem wel ff open meschien komen er nog goede reactie's Tag&Rename is wel 1 van de beste trouwens.
Openlijk? Er werd helemaal geen warez uitgewisseld in dat topic voor zover ik gezien heb. Het was een discussie over de tijdelijke sluiting van FTD. Mochten mensen offtopic gaan door warez uit te wisselen moet je die posts maar verwijderen of iets dergelijks maar niet meteen de hele discussie op slot gooien.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Openlijk warez uitwisselen is idd goed voor een slotje. Doei!
aah okequote:Op woensdag 28 december 2005 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Marty: de vraag van mijn kant was min of meer gesteld om te kijken WAT het nou voor programma is.
No problem, in het nieuwe deel staat een link naar een FAQquote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
aah okeja er is allemaal gezeur rond om dit topic
sorry
Er is al een FTD verhaal en dit leid weer tot Warez meuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Downloaden nieuwsgroepen.
Waarom is deze dicht?
Volgens mij nog niet, open maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Lu_uK het volgende:
Is er nog geen topic over dat msn virus. Waarschijnlijk is het hier allang bekend, maar het was op het nieuws. Over credidcart gegevens en dat het door een nederlander was gemaakt. Ik kan er geen topic over vinden.
Vergeten te vermelden dat deze vraag specifiek aan Marty26 gericht was.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:12 schreef 2cv het volgende:
Alternatief voor WinMX/Kazaa
en
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alternatief+winmx&meta=
Nee, google kan me niet helpen. Daarbij: gebruikservaringen zijn ook erg prettig. En iedere downloadsite zal alleen de positieve ervaringen op z'n site knallen. Dus mag die weer open misschien ?
Opgelost is geen slotjequote:Op maandag 2 januari 2006 18:18 schreef RATMEN het volgende:
Fn key sticky op mijn laptop kan dicht, dank.
Nietquote:
Ik doe het topic open. Als ik ook maar 1 link of iets tegen kom wat niet mbt de programma's is Of wel warez, dus dan sluit ik het en dan word er ook geen topic meer geopend over wat voor een P2P programma dan ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vergeten te vermelden dat deze vraag specifiek aan Marty26 gericht was.
Nee omdat het een opsom topic isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef mrcool het volgende:
Slarioux, waarom sluit je dit topic: Post hier de mobieltjes die je hebt gehad.
Alleen maar omdat jij het een saai topic vind?![]()
Waarom gaat deze dicht?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef Jump het volgende:
Het is een ordinair opsomtopic met gewoon plaatjes. Die dan meestal nog megagroot zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef Jump het volgende:
Over de ebste zal ik nog met een vorig topic in men hoofd gezeten hebben. Maar dit topic is dus net zoals het vorige een gewone opsomming van programma's waarmee je gewoon kan downloaden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:51 schreef Herald het volgende:
Opsomtopics mogen niet behalve:wat eet je nu wat luister je nu wat luister je nu oude stijl wat luister je nu pub wat luister je nu oude stijl pub wat draag je nu wat heb je gekocht nu wat zijn je schoenen nu wat kijk je nu welke dvd heb je besteld nu welke dvd heb je gekocht nu welke game speel je nu welke game heb je gekocht nu ben je vrijgezel nu ben je maagd nu wanneer ben je ontmaagd toen doe je anaal nu hoevaak heb je anaal gedaan nu schaamhaar ja of nee nu slik of spuug je nu
Vroeg of laat komen er toch altijd links naar torrents sites hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:07 schreef Solomon het volgende:
Niet mijn topic, maar beetje onzin om deze te sluiten torrent site's hoe werken die Gaat tenslotte over de werken van torrent sites, en torrent files. Niet over het downloaden/vinden ervan.
Dankje !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik doe het topic open. Als ik ook maar 1 link of iets tegen kom wat niet mbt de programma's is Of wel warez, dus dan sluit ik het en dan word er ook geen topic meer geopend over wat voor een P2P programma dan ook.
Dus hou het zelf ook in de gaten want ik ga er niet nog ook maar 1x over in discussie.
HF met het topic.
Ik ook, maar ik was op zoek naar een soort "Java voor Dummies", zoals die er ook voor PHP en JavaScript zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef Jump het volgende:
Ik vind een ganse hoop java topics, maar niet echt een algemeen.
Je weet niks beters te zeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:49 schreef Slarioux het volgende:
Niet janken.
omdat?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik wil er niet meer tijd in steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |