kazaa is goed zat btw.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Faratjuh het volgende:
Hoezo? De prgramma's zijn toch niet illigaal? En ga nou niet de rugridder uithangen van BREIN want ik durf te wedden dat wat jij alles verkoopt ook allemaal gedownload is.
ik verkoop helemaal niksquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Faratjuh het volgende:
Hoezo? De prgramma's zijn toch niet illigaal? En ga nou niet de rugridder uithangen van BREIN want ik durf te wedden dat wat jij alles verkoopt ook allemaal gedownload is.
Mja, maar als ik gewoon een los nummertje wil hebben, slinger ik mooi limewire aan hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef thedude0 het volgende:
usenet
ik niet, de naam van het nummer bij newsleecher supersearch invoeren en je hebt bijna altijd resultaat. tenzij je grafretentie hebt. maar goed, ik download bijna nooit muziek.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja, maar als ik gewoon een los nummertje wil hebben, slinger ik mooi limewire aan hoor
Ja ik ook soms, maar daar houdt mijn processor niet zo van, net zoals bij eDonky.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja, maar als ik gewoon een los nummertje wil hebben, slinger ik mooi limewire aan hoor
Nou wat zeur je dan nog. Laat de mods dit oplossen of dit wel of niet illigaal is. Er surfen er genoeg rond.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik verkoop helemaal niks
en ik ben zelf grote voorstander van illegaal downloaden en heb schijt aan BREIN![]()
WinMX kun je heel eenvoudig weer aan de praat krijgen. Lees maar eens even hier hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef 2cv het volgende:
M'n WinMX deed het niet meer. Ik wachten tot 'ie het wel weer deed, maar het blijkt dat de mensen van WinMX de stekker er uit hebben getrokken. Daarom ben ik op zoek naar een goed alternatief programma voor WinMX. Eisen: simpel, veel te vinden, geen virussen, mag niet Kazaa zijn/heten. Stort uw tips in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |