Zoals Menno doet?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer
Maar zouden jullie zo lullen over je medebewoners?
Nou ik weet het niet hoor.Je zit daar in een spel en als er flink wat poen tegenover staat denk ik toch dat ik voor het geld kies,het blijft een spelletje he!!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Je bent lekker bij, zucht....
Nee, zoals Natte Lie nu moet doen voor haar geheime missie!
Ik ben hier heel eerlijk in. Ik zou het doen als er iets goeds tegenover stond. Het blijft een spelletjequote:Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Je bent lekker bij, zucht....
Nee, zoals Natte Lie nu moet doen voor haar geheime missie!
Ik weet het niet, ik denk het wel. Maar dat weet je pas als je in die situatie bent. En zijn allemaal roddels die niet waar zijn he?!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weer
Maar zouden jullie zo lullen over je medebewoners?
Ik vind eigenlijk die roddel over Lieske die NatteLie aan Roel moet vertellen erger...... ik vond het ronduit gevaarlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 11:15 schreef Kleintje het volgende:
Als er wat goeds tegenover staat wel.
Zonder een tegenprestatie van BB zou ik het niet doen.
Want je geeft Joost hierdoor toch wel een afschuwelijk beeld van Roel, en dat voor die laatste week.
Nee....![]()
Ik vind die roddel niet leuk, het is niet meer 'onschuldig'.
Die is onderhand ook al niet echt meer te onderscheiden van de kussensquote:
Roddels hebben over het algemeen niet zo'n hoog waarheidsgehalte, maar als het bekenden van je zijn weet je over het a;gemeen wel hoe je zo'n roddel moet inschatten. Dat zal hier nog een probleem zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk het wel. Maar dat weet je pas als je in die situatie bent. En zijn allemaal roddels die niet waar zijn he?!
Niet dat dat voor het eerst zo is daarzo![]()
Dankje, maar het is heel vaag op de ene laptop (m'n werklaptop) doet die site het prima. Op de andere tv laptop krijg ik ook bij die site alleen geluid..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef essie05 het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Aha! Even stiekem door de brievenbus gluren.quote:
Deze roddels vond ik allebei gevaarlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die roddel over Lieske die NatteLie aan Roel moet vertellen erger...... ik vond het ronduit gevaarlijkTenminste zoals het op de Talpa site op mij over kwam zag ik Roel al helemaal flippen op Lieske.
Maar ik heb het vannacht aangekeken en NatteLie wist ook niet helemaal goed hoe ze die roddel goed uit de verf moest halen volgens mij. Roel geloofde haar niet zo. Toen weer wel, maar echt overtuigend was het niet.
Roel bleef gelukkig heel rustig.
eensch!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat degenen die dat homoverhaal zo erg vonden dit dan ook ten zeerste moeten veroordelen
Inderdaad. En eigenlijk is wat Nathalie doet nog erger want dat gaat niet over haarzelf maar over anderen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat degenen die dat homoverhaal zo erg vonden dit dan ook ten zeerste moeten veroordelen
Ik heb er in principe geen probleem mee, het hoort bij het spel en het mindfucken en volgens mij wordt het voor het einde ook wel verteld. Maar ik had er dan ook geen moeite mee dat Menno homo moest spelen en begreep die hele ophef daarover ook niet. Maar ik denk dat als ze er binnen het huis achter komen, NatteLie wel een groot probleem heeft als ze daar al zo moeilijk deden over Menno. Ze speelt gewoon met gevoelens tegen Lieske en Joost tegen Roel en waarom moet er nou weer 2 keer tegen Roel worden aangeslagen???quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Inderdaad. En eigenlijk is wat Nathalie doet nog erger want dat gaat niet over haarzelf maar over anderen.
Laat BB haar donderdag maar een enkele reis gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
Lieske wil in New York gaan wonen...
Dan kan ze die New Yorkers verbazen met haar Groningen verhalenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat BB haar donderdag maar een enkele reis geven![]()
![]()
Precies, misschien word ze wel uitgenodigd bij Oprah of David Letterman.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan ze die New Yorkers vebazen met haar Groningen verhalen![]()
![]()
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, misschien word ze wel uitgenodigd bij Oprah of David Letterman.
Nu ik erover nadenk, we kunnen wel een pool op gaan zetten voor als ze bij BVD zit hoe lang het duurt voordat ze groningen zegt
Waarschijnlijk word ze door Jan Mulder onder de tafel tussen zijn benen gelultquote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!
DUh, iedereen ligt plat van het leggen als zij haar bek opentrekt.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!
Roel is gewoon voor de zoveelste keer de lul.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er in principe geen probleem mee, het hoort bij het spel en het mindfucken en volgens mij wordt het voor het einde ook wel verteld. Maar ik had er dan ook geen moeite mee dat Menno homo moest spelen en begreep die hele ophef daarover ook niet. Maar ik denk dat als ze er binnen het huis achter komen, NatteLie wel een groot probleem heeft als ze daar al zo moeilijk deden over Menno. Ze speelt gewoon met gevoelens tegen Lieske en Joost tegen Roel en waarom moet er nou weer 2 keer tegen Roel worden aangeslagen???
Klopt maar het houd hem wel wakkerquote:Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef ART het volgende:
[..]
Roel is gewoon voor de zoveelste keer de lul.
Totaal uit verhouding met wie er wordt gemindfuckt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef ART het volgende:
[..]
Roel is gewoon voor de zoveelste keer de lul.
Totaal uit verhouding met wie er wordt gemindfuckt.
Denk je nou al weer dat ze donderdag gaat? Vorige week wist je het ook al zekerquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat BB haar donderdag maar een enkele reis geven![]()
![]()
ja, ik vind het echt 1 groot feest om hem in z'n eentje tot 4 uur te zien lopen piekeren en dat hij daarna de hele dag moe is waardoor het lijkt alsof hij niks doet...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt maar het houd hem wel wakker
mwah, zag hem anders net toch echt voor pampus liggen op de bank...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt maar het houd hem wel wakker
daaaaaaaaaaaag, ben je er ook weerquote:Op woensdag 14 december 2005 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je nou al weer dat ze donderdag gaat? Vorige week wist je het ook al zeker![]()
![]()
Ja hij zat tot 4 uur te peinzen gisteren dus dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
mwah, zag hem anders net toch echt voor pampus liggen op de bank...
Ja even kijken of je obsessie al verminderd was, maar helaas.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaag, ben je er ook weer![]()
![]()
![]()
Zit ze te wachten op de nokia man ofzo, of wil ze Joost ook even een kijkje laten nemen??quote:
Geen idee, maar kijk eens goed naar Joost en waar hij zijn handen heeft, hij mocht namelijk blijven als hij zijn ogen bedekte, anders had hij de douche moeten verlaten.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit ze te wachten op de nokia man ofzo, of wil ze Joost ook even een kijkje laten nemen??
Dirk Kuin (inmiddels overleden)quote:Op woensdag 14 december 2005 12:10 schreef Sjet het volgende:
Nee niet Jongbloed toch? Die doet vermist....
Dit was een iets oudere kerel volgens mij, ik kan toch echt niet op die vent z'n naam komen....
ja, en bedoelden ze dat positief of negatiefquote:Op woensdag 14 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Nath en Ing, is er sinds het vertrek van Dido niets meer over het hek geroepen
Wel positief volgens mij, er zit een ludieke toon inquote:Op woensdag 14 december 2005 12:18 schreef Manu82 het volgende:
ja, en bedoelden ze dat positief of negatief
Heb ik wat gemist dan?? Hoe zijn ze er achter gekomen dat Roel het a-relaxed vond??quote:Op woensdag 14 december 2005 12:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Ingrid en Lieske hebben het over dat nachtgesprek tussen Lies en Roel bij dat vuur dat ze aan moesten houden
Ze zijn het er over eens dat Roel toen had moeten zeggen, dat ie liever niet over Linda etc wilde praten, ipv erin meegaan en achteraf zeggen dat het a-relaxed was
De kans is 25%.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je nou al weer dat ze donderdag gaat? Vorige week wist je het ook al zeker![]()
![]()
Hij heeft 'heel subtiel' lopen klagenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:20 schreef Memofish het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist dan?? Hoe zijn ze er achter gekomen dat Roel het a-relaxed vond??
Bedankt Peterquote:Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dirk Kuin (inmiddels overleden)
http://www.radio.nl/2003/(...)f/2000/02/70734.html
Roel vertelde dat (dacht ik) tijdens dat avondje waarin ze kritiek op elkaar moesten leveren van BB, aan de hand van kaartjesquote:Op woensdag 14 december 2005 12:20 schreef Memofish het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist dan?? Hoe zijn ze er achter gekomen dat Roel het a-relaxed vond??
Eigen schuld, moet je maar komen streamen ipv dat stomme gesportquote:Op woensdag 14 december 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen
*godsgruwelijk veel spierpijn heeft*
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen
Die van Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Welke gebruiksaanwijzing bestudeert Joost nu weer....
[afbeelding]
Hoi Flugeltjequote:Op woensdag 14 december 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen
Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mijquote:Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar komen streamen ipv dat stomme gesport![]()
Ben ook trots op mijn mediaheldin hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mij![]()
Bovendien is gisteren alles gemeten incl vetpercentage enzo en heb ik ineens weer wat meer motivatie gevonden![]()
Je bent van de Roel modus naar de Lieske modus gegaanquote:Op woensdag 14 december 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb gisteren 3 uur gesport en ik vond het heerlijk... Eerst een uur cardio, toen een uur krachttraining en daarna nog een les bodybalance... En dat voor iemand die pakweg 6 weken geleden al moe werd als ze maar dacht aan sporten. Ik ben trots op mij![]()
Bovendien is gisteren alles gemeten incl vetpercentage enzo en heb ik ineens weer wat meer motivatie gevonden![]()
Je kunt ook biertjes drinken, erg goed voor je polsen bicepsquote:Op woensdag 14 december 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben ook trots op mijn mediaheldin hoor
Ik kom niet verder dan mezelf voornemen te gaan fitnessen, als er weer eens 37 euro maandgeld van mijn rekening is afgeschreven
Daar lijkt het wél op inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent van de Roel modus naar de Lieske modus gegaan![]()
![]()
Ja Roel heeft een beetje namaak-gesport...... en hij heeft gelachenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer voor 1h30
nog wat gemist?
Whehehe...!quote:
Dank je. tot vanmiddag!quote:
Hij was er (oprecht) stuk van.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Roel ook blijer en meer betrokken zonder dido trouwens
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was er (oprecht) stuk van.
Maar vanmorgen idd wel ff gelachen om hem, met dat quasi meedoen.
Vannacht heeft hij een gesprek gehad met Nathalie, over de vraag of Lieskes (niet bestaande) 25.000 euro beloning, verband houdt met het vertrek van Dido.
En of Dido misschien met een beloning is vertrokken.
In jouw hoofd is Lieske al weken bezig met een vrije val. Kap toch eens met het voorspiegelen van jouw achterlijke hersenspinsels alsof het vaststaande feiten zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.
Halloquote:
quote:
Hij begint weer bij te trekken idd. Maar ergens heeft het 'hondjes' gedrag tijdens Dido's aanwezigheid toch wel een deukje in zijn imago achtergelatenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Roel ook blijer en meer betrokken zonder dido trouwens
quote:
Lieske staat bij jouw gewoon heel ver onderaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Degenen die op dit moment pluspunten aan het vergaren zijn zijn Ingrid en Roel. Nathalie stijgt heel langzaam. Joost daalt lichtelijk. En Lieske blijft bezig aan een vrije val.
Dirk Kuin bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:10 schreef Sjet het volgende:
Nee niet Jongbloed toch? Die doet vermist....
Dit was een iets oudere kerel volgens mij, ik kan toch echt niet op die vent z'n naam komen....
Lieske is helemaal niet weken bezig met een vrije val, pas sinds Chantal weg is. En wie ben jij om te beoordelen om mijn hersenspinsels achterlijk te noemen. Je komt hier 2 keer per dag langs om te rellen ofzo. Niet echt behoefte aan...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In jouw hoofd is Lieske al weken bezig met een vrije val. Kap toch eens met het voorspiegelen van jouw achterlijke hersenspinsels alsof het vaststaande feiten zijn.
Nee, nog steeds NatteLiequote:Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske staat bij jouw gewoon heel ver onderaan.
Volgens mij niet, heb het iig niet gelezen in de streamlogsquote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
is de roddel over ing aan lies al verspreid?
Ik weet niet van welk land jij BB kijkt, maar de Natte Lie van BB5 in Nederland heeft die roddel allerminst op die manier gebracht. De Nederlandse Natte Lie heeft die roddel kompleet verknald, want de link met het vertrek van Dildo en het zogenaamde geld werd al snel van tafel geveegd. Ben er speciaal voor opgebleven.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was er (oprecht) stuk van.
Maar vanmorgen idd wel ff gelachen om hem, met dat quasi meedoen.
Vannacht heeft hij een gesprek gehad met Nathalie, over de vraag of Lieskes (niet bestaande) 25.000 euro beloning, verband houdt met het vertrek van Dido.
En of Dido misschien met een beloning is vertrokken.
Volgens mij niet, maar ik geef het 10% kans dat die lukt!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Bartoli het volgende:
is de roddel over ing aan lies al verspreid?
ach wat sneuquote:Op woensdag 14 december 2005 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Nederlandse Natte Lie heeft die roddel kompleet verknald, want de link met het vertrek van Dildo en het zogenaamde geld werd al snel van tafel geveegd. Ben er speciaal voor opgebleven.
Dus haar roddel-missie is mislukt en ik heb ook nog niests gelezen dat ze ht over het zoenen van Rob en Ingrid heeft gehad.
Toch bedankt hoor Buuvquote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dirk Kuin bedoel je?
edit- sorry, was al beantwoord..
Ja Ing gooide appels op het dak.... voor de vogeltjes..... mocht nietquote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Er klonk net een waarchuwing trouwens
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lieske is helemaal niet weken bezig met een vrije val, pas sinds Chantal weg is. En wie ben jij om te beoordelen om mijn hersenspinsels achterlijk te noemen. Je komt hier 2 keer per dag langs om te rellen ofzo. Niet echt behoefte aan...
als je er geen behoefte aan hebt negeer je het toch gewoon of reageer je op een normale manier?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?
Ik reageer zoals ik wil.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je er geen behoefte aan hebt negeer je het toch gewoon of reageer je op een normale manier?
even een beetje steun voor Manuquote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je dat de mensen hier wel behoefte hebben aan jouw continue gebitch op Lieske dan?
minpuntenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Lieskut asociaal te kauwen zeg
Mwa, ook niet altijd de beste optie A_N.... Beetje vriendelijk doen tegen elkaar is niets mis mee...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik reageer zoals ik wil.
Ik probeer het altijd te negeren...... maar soms is dat erg moeilijk hoor. Kan jij niet gewoon eens wat vaker Lieske negeren?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als je er geen behoefte aan hebt negeer je het toch gewoon of reageer je op een normale manier?
wat zeikt Lies. Zei heeft ook bijna iedere week hetzelfde aan. So what dat is een nadeel na 3 mnd BBquote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef Sjet het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Lieske gelijk heeft over die puzzle-blouse van Roel...... je kan hem er echt in uit tekenen![]()
Tis een leuk shirt maar hij heeft het elke donderdag aan, en hij begint er vandaag al mee![]()
Zal vanaf nu Lieske wat meer gaan negeren dan, oftewel geen 20 posts meer aan haar wijden en ook eens proberen wat aardigs over haar te schrijven (zal moeilijk wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te negeren...... maar soms is dat erg moeilijk hoor. Kan jij niet gewoon eens wat vaker Lieske negeren?![]()
Want soms heb ik zoiets van 'nou weet ik het wel'. Het wordt pas nieuws als jij iets aardigs over Lieske gaat zeggen [dat wordt dus nooit] Maakt verder niet uit, maar tig keer per pagina hier...... hmmm gaat echt vervelen
![]()
laat hem toch....beter dan die badjassenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:34 schreef Sjet het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Lieske gelijk heeft over die puzzle-blouse van Roel...... je kan hem er echt in uit tekenen![]()
Tis een leuk shirt maar hij heeft het elke donderdag aan, en hij begint er vandaag al mee![]()
Net als tig dezelfde caps per pagina bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef Sjet het volgende:
<..>
Maakt verder niet uit, maar tig keer per pagina hier...... hmmm gaat echt vervelen![]()
Het voornemen alleen al vind ik super dapper van jequote:Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal vanaf nu Lieske wat meer gaan negeren dan, oftewel geen 20 posts meer aan haar wijden en ook eens proberen wat aardigs over haar te schrijven (zal moeilijk worden)
Joost maakt knoflookbroodjesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Gebeurt er nog wat spannends?
Mijn streams doen het niet en volgens mij is dat in deze een voordeel!
Geluid doet het bij mij nu zelfs niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Gebeurt er nog wat spannends?
Mijn streams doen het niet en volgens mij is dat in deze een voordeel!
Je bedoeld als we met een paar mensen tegelijk zitten te cappen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net als tig dezelfde caps per pagina bedoel je?![]()
Waarschijnlijk bedoelt ie het cynischer.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bedoeld als we met een paar mensen tegelijk zitten te cappen?
Laterzzzzquote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Bartoli het volgende:
zeg ik ben weer weg, tot laterz vandaag
Het zal altijd wel een keer gebeuren dat er dubbele caps in dit topic staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Sjet het volgende:
Ja Roel is echt een ras echte bank-aardappel
Daarom vond ik het wel leuk dat ik Roeltje net buiten gecapt had beetje mee 'sportend'... en lachend!
Meestal als ik zie dat iemand anders eerder was met een zelfde cap haal ik die van mij weg.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Bartoli het volgende:
zeg ik ben weer weg, tot laterz vandaag
Hopelijk rochelt ie dan niet in je gezicht, in plaats van dat ie je kust bij "u mag nu de bruid kussen".quote:
Ik denk altijd aan julliequote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zal altijd wel een keer gebeuren dat er dubbele caps in dit topic staan.
Er is een discussie geweest en iedereen probeert er aan te denken.
Dit is al erg positief te noemen.
He WB FBquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Hallo ForeverCaps die altijd aan ons denktquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Aha... ik merk hetquote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Picsplace ligt er al een tijdje uit of zo....heel jammer
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... ik merk het
Alle imagehosters liggen eruit lijkt het... putfile, filedump en hostrave.
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leukquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god
Tis wel een lekkertje hoor
* proest *quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hopelijk rochelt ie dan niet in je gezicht, in plaats van dat ie je kust bij "u mag nu de bruid kussen".
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
klote. Die laatste 2 ken ik helemaal niet
![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leuk
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.
We're back in effect
Als Joost wint dan...quote:
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nuquote:Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik was net van plan om mijn plaatjes ook eens op die manier te gaan plaatsen..... maar ja, nu lukt dat niet.
Moet je voor dat picsplace trouwens je ook aanmelden?
Ja dat is heel onregelmatig.... heel gek. Ik zal eens kijken of ik 'm nu wel op mijn eigen site kan zetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nu
edit: nu wel weer![]()
Je eigen site zou ik niet doen... je wil niet weten wat voor netverkeer het Fok forum trekt. Ben je binnen de kortste keren aan je account limiet per maand.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
Ah, wonder boven wonder lukt het nu wel om te uploaden naar mijn eigen site. Dus als het goed is moet het vanaf nu gewoon goed zijn
Ze had er 24 uur voor... dus mislukt zal het nog niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie krijgt nu te horen dat haar opdracht is mislukt, want ze moet naar de DBK komen
Euwquote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je eigen site zou ik niet doen... je wil niet weten wat voor netverkeer het Fok forum trekt. Ben je binnen de kortste keren aan je account limiet per maand.
Waarschijnlijk krijgt ze te horen dat ze voort moet makenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie krijgt nu te horen dat haar opdracht is mislukt, want ze moet naar de DBK komen
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
EuwIk ben echt een data-verkeer-nitwit........ er valt nog zoveel te leren
![]()
Die 24 uur zitten er al bijna op en ze heeft Lieske nog niet eens verteld over de kus van Ingrid en Rob. En dat van Roel klopt ook van nog geen kanten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze had er 24 uur voor... dus mislukt zal het nog niet zijn denk ik.
Aha..... ik dacht al dat dat aan mij lagquote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
Het beste zou zijn op de fok server, maar de avater user manager werkt nog steeds niet.
Opdracht ging toch rond 10 uur gisteravond in?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 24 uur zitten er al bijna op en ze heeft Lieske nog niet eens verteld over de kus van Ingrid en Rob. En dat van Roel klopt ook van nog geen kanten.
Klopt, alleen gebruikers die al langer geregged zijn kunnen hem wel gebruiken, volgens mij is deze issue al een tijdje (minimaal ruim een jaar)quote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
de avater user manager werkt nog steeds niet.
Doen ze eindelijk hun naam eer aan... dat het de strengste en hardste bb ooit zou wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me wel op dat stream3 opslot werd gegooid voordat de stem Nathalie naar de DBK riep, zeer strenge regie dus vandaag
Gezelligquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik kom even binnen springen [afbeelding] en als het goed is lees en klets ik even mee![]()
![]()
Aha... dat wist ik dus niet. Ben sinds 2003 geregistreerd, maar gebruik dit account eigelijk pas sinds bb5 begon.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gebruikers die al langer geregged zijn kunnen hem wel gebruiken, volgens mij is deze issue al een tijdje (minimaal ruim een jaar)![]()
Lief hé haha lollquote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Wat een lief kikkertje![]()
Dag Plons.... gekke kikkerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik kom even binnen springen [afbeelding] en als het goed is lees en klets ik even mee![]()
![]()
En ik hoor gelijk een diep gegromquote:
Hier wel hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:je bent nooit te oud om te leren... maar gewoon op zo'n gratis server zetten. Het beste zou zijn op de fok server, maar de avater user manager werkt nog steeds niet.
Dat is ook een idee ja... ga ik daar wel ff heen. Thxquote:
Uiteraard is dat goedquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Nee, eerder toch, om 10 uur begon die weekopdracht en daarvoor was NatteLie al naar de DBK geroepenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Opdracht ging toch rond 10 uur gisteravond in?
Dat vindt ik nou lief van jequote:Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dag Plons.... gekke kikker
Van mij mag je altijd komen binnenspringen hoor... welkom
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Sjet goh! wat een ontvangst begin er gewoon van te![]()
![]()
Ik ben zooooo liefquote:Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou lief van je![]()
![]()
quote:
Ja en voor jou een weetquote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jou een vraag natuurlijk
![]()
Sterkte ermee Flugel... kijk uit voor drijvende vlokkenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff in bad liggen, m'n pijnlijke spieren wat rust gunnen
Nee hoor... ik ben best lief en behulpzaam vind ik zelf... maar niet voor iedereen.quote:
Dat is een goede eigenschapquote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben best lief en behulpzaam vind ik zelf... maar niet voor iedereen.
Dank je... dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is een goede eigenschapen idd je kan, niet altijd lief en aardig voor iedereen zijn
![]()
Zolang je ons verder niet aansteekt ben je welkomquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Kom met m'n koortskop ook maar even lezen en wat posten tussendoor
Goeie virusscanner installeren dan, dan loop je zeker geen gevaarquote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je ons verder niet aansteekt ben je welkom
Beterschap trouwens
T heerst wel he?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Hallo snaptnixquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Toch geen Duracel toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag heb maar draai [afbeelding] een beetje door![]()
Lijkt erop héquote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geen Duracel toch?![]()
Hello Snaptnix![]()
En beterschap
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.. hoe is het hier tegenwoordig?
Halloquote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.. hoe is het hier tegenwoordig?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geen Duracel toch?![]()
Hello Snaptnix![]()
En beterschap
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef White_Pearl het volgende:
En Hallo Bong en Bartoli en iedereen die ik evt vergeten ben![]()
Yep, maar dat was ook een makkelijke roddelquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Bartoli het volgende:
komt die roddel een beetje over bij Lies dan? heb nu geen streams op ben nog op school.
En aan die foto van FB te zien zit het wel weer snor bij Roel en gelooft die niks van Naat haar gezwans. Waarom zou die anders Lies zijn rug laten insmeren
hiquote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef White_Pearl het volgende:
En Hallo Bong en Bartoli en iedereen die ik evt vergeten ben![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
He's back
![]()
![]()
![]()
teamlead![]()
![]()
![]()
Waar was je, heb je gemist hoor Limbootje.
Ja hoorde en zag het ook denk dat ze de roddel nog groter moet makenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie zit te ijsberen door de kamer en mompeld:
Bijna... bijna.... iets meer nog.
ik heb begrepen dat Nathalie het verhaal niet zo best heeft overgebracht aan Roel, ze heeft Lieske er min of meer uitgelatenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Bartoli het volgende:
En aan die foto van FB te zien zit het wel weer snor bij Roel en gelooft die niks van Naat haar gezwans. Waarom zou die anders Lies zijn rug laten insmeren
quote:
Ze weet dat het niet meer te repareren valt en er is geen mogelijkheid om de roddel tegen Roel te laten lukken, ik zit zelf ook te denken maar er is absoluut geen mouw meer aan te breienquote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef Bartoli het volgende:
naat haar gezicht is bezorgd. Vind wel leuk als het mislukt
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef Sjet het volgende:
Ik ga even mijn honden blij maken met een wandeling, tot laterzzz
nee daarom maar BB heeft het dom gespeeld. Lies een geheime missie van 25.000 euro om Died eruit te werken. Hoe geloofwaardig is dat dan. Nul komma Nul dusquote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze weet dat het niet meer te repareren valt en er is geen mogelijkheid om de roddel tegen Roel te laten lukken, ik zit zelf ook te denken maar er is absoluut geen mouw meer aan te breien
mwah.. dat denken zal in haar geval wel meevallen hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Foreverblue het volgende:
Naat denkt: OOOO wat moet ik nou?
[afbeelding]
Laterzzzquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bartoli het volgende:
dat valt niet op zo hé
maar ben de bus halen. Tot over een klein uurtje weer
Naat heeft het probleem, dat Roel weet hoe het werkt met het geld. Omdat hij zelf veel geld heeft verdiend en moest verstoppen. Daarom zei hij gisteren al, toen Naat zei dat ze het geld gevonden had, dat Lieske haar geld nu kwijt zou zijn. Dus echt geloofwaardig was het niet van haar in dit geval.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Bartoli het volgende:
Als Naat meteen zou zeggen "Roel ik heb vernomen dat Lies een 25.000 euri opdracht had om Dido eruit te werken" dan nog zou het verkeerd overkomen. Hoe wil je adhv zo'n opdracht er iemand uitwerken? volgens mij kan dat helemaal niet. Je kan het mss alleen als oprotpremie opvatten ofzo
Er moet natuurlijk wel iets van een uitdaging inzitten. Ze had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat ze Lieske 25000 Euro had gekregen om te regelen dat er mensen op Dido zouden stemmen. Daarbij had ze kunnen zeggen dat Lieske dacht dat ze een campagne tegen haar moest starten en dat ze daar nu ook wel een beetje spijt van had.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee daarom maar BB heeft het dom gespeeld. Lies een geheime missie van 25.000 euro om Died eruit te werken. Hoe geloofwaardig is dat dan. Nul komma Nul dus. Ik denk dat het niet zozeer de schuld van Naat haar verkeerde verhaal is maar van een verkeerd opgezette roddel van BB.
Als Naat meteen zou zeggen "Roel ik heb vernomen dat Lies een 25.000 euri opdracht had om Dido eruit te werken" dan nog zou het verkeerd overkomen. Hoe wil je adhv zo'n opdracht er iemand uitwerken? volgens mij kan dat helemaal niet. Je kan het mss alleen als oprotpremie opvatten ofzo
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de streams er uit bij mij
XS4ALL gates doen het nog wel maar haperen als een bezopen Harriequote:Op woensdag 14 december 2005 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de streams er uit bij mij
De gesprekken daar gaan de laatste tijd sowieso nergens overquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
dat gesprek tussen Joost en Ing gaat echt helemaal nergens over ook
Doen het bij mij ook nog maar haperen idd en geluid valt wegquote:Op woensdag 14 december 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
XS4ALL gates doen het nog wel maar haperen als een bezopen Harrie
Nee precies het, is echt om bij inquote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ach is niet zo'n ramp dat de streams even down zijn er gebeurd toch geen dooie zooi meer tot aan de finale
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ach is niet zo'n ramp dat de streams even down zijn er gebeurd toch geen dooie zooi meer tot aan de finale
Als dit zo doorgaat wordt het nog een lange zit tot volgende week donderdag.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wou het niet zeggen, want dacht is niet zo belangrijk maar het is idd geen porumquote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Wat een pruts streams zeg
Verder... die lippenstift bij Naat....... ik vind het geen gezicht
Hehhe het viel me direct opquote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, want dacht is niet zo belangrijk maar het is idd geen porum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |