Er moet natuurlijk wel iets van een uitdaging inzitten. Ze had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat ze Lieske 25000 Euro had gekregen om te regelen dat er mensen op Dido zouden stemmen. Daarbij had ze kunnen zeggen dat Lieske dacht dat ze een campagne tegen haar moest starten en dat ze daar nu ook wel een beetje spijt van had.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee daarom maar BB heeft het dom gespeeld. Lies een geheime missie van 25.000 euro om Died eruit te werken. Hoe geloofwaardig is dat dan. Nul komma Nul dus. Ik denk dat het niet zozeer de schuld van Naat haar verkeerde verhaal is maar van een verkeerd opgezette roddel van BB.
Als Naat meteen zou zeggen "Roel ik heb vernomen dat Lies een 25.000 euri opdracht had om Dido eruit te werken" dan nog zou het verkeerd overkomen. Hoe wil je adhv zo'n opdracht er iemand uitwerken? volgens mij kan dat helemaal niet. Je kan het mss alleen als oprotpremie opvatten ofzo
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de streams er uit bij mij
XS4ALL gates doen het nog wel maar haperen als een bezopen Harriequote:Op woensdag 14 december 2005 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de streams er uit bij mij
De gesprekken daar gaan de laatste tijd sowieso nergens overquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
dat gesprek tussen Joost en Ing gaat echt helemaal nergens over ook
Doen het bij mij ook nog maar haperen idd en geluid valt wegquote:Op woensdag 14 december 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
XS4ALL gates doen het nog wel maar haperen als een bezopen Harrie
Nee precies het, is echt om bij inquote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ach is niet zo'n ramp dat de streams even down zijn er gebeurd toch geen dooie zooi meer tot aan de finale
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ach is niet zo'n ramp dat de streams even down zijn er gebeurd toch geen dooie zooi meer tot aan de finale
Als dit zo doorgaat wordt het nog een lange zit tot volgende week donderdag.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wou het niet zeggen, want dacht is niet zo belangrijk maar het is idd geen porumquote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Wat een pruts streams zeg
Verder... die lippenstift bij Naat....... ik vind het geen gezicht
Hehhe het viel me direct opquote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, want dacht is niet zo belangrijk maar het is idd geen porum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |