Ik denk altijd aan julliequote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zal altijd wel een keer gebeuren dat er dubbele caps in dit topic staan.
Er is een discussie geweest en iedereen probeert er aan te denken.
Dit is al erg positief te noemen.
He WB FBquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Hallo ForeverCaps die altijd aan ons denktquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Aha... ik merk hetquote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Picsplace ligt er al een tijdje uit of zo....heel jammer
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... ik merk het
Alle imagehosters liggen eruit lijkt het... putfile, filedump en hostrave.
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leukquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god
Tis wel een lekkertje hoor
* proest *quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hopelijk rochelt ie dan niet in je gezicht, in plaats van dat ie je kust bij "u mag nu de bruid kussen".
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
klote. Die laatste 2 ken ik helemaal niet
![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leuk
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.
We're back in effect
Als Joost wint dan...quote:
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nuquote:Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik was net van plan om mijn plaatjes ook eens op die manier te gaan plaatsen..... maar ja, nu lukt dat niet.
Moet je voor dat picsplace trouwens je ook aanmelden?
Ja dat is heel onregelmatig.... heel gek. Ik zal eens kijken of ik 'm nu wel op mijn eigen site kan zetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nu
edit: nu wel weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |