Ik denk altijd aan julliequote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zal altijd wel een keer gebeuren dat er dubbele caps in dit topic staan.
Er is een discussie geweest en iedereen probeert er aan te denken.
Dit is al erg positief te noemen.
He WB FBquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Hallo ForeverCaps die altijd aan ons denktquote:Op woensdag 14 december 2005 14:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jullie![]()
Hallo allemaal
Aha... ik merk hetquote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Picsplace ligt er al een tijdje uit of zo....heel jammer
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... ik merk het
Alle imagehosters liggen eruit lijkt het... putfile, filedump en hostrave.
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leukquote:Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god
Tis wel een lekkertje hoor
* proest *quote:Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hopelijk rochelt ie dan niet in je gezicht, in plaats van dat ie je kust bij "u mag nu de bruid kussen".
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
klote. Die laatste 2 ken ik helemaal niet
![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mag met hem en Joost mee naar Zuid Afrika... Is ook leuk
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Filedump had wat problemen de laatste tijd... maar ik geef het maar weer een kans nu.
We're back in effect
Als Joost wint dan...quote:
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nuquote:Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik was net van plan om mijn plaatjes ook eens op die manier te gaan plaatsen..... maar ja, nu lukt dat niet.
Moet je voor dat picsplace trouwens je ook aanmelden?
Ja dat is heel onregelmatig.... heel gek. Ik zal eens kijken of ik 'm nu wel op mijn eigen site kan zetten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, als het werkt is het gratis... je user icon van Menno doet het niet trouwens nu
edit: nu wel weer![]()
Je eigen site zou ik niet doen... je wil niet weten wat voor netverkeer het Fok forum trekt. Ben je binnen de kortste keren aan je account limiet per maand.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef Sjet het volgende:
Ah, wonder boven wonder lukt het nu wel om te uploaden naar mijn eigen site. Dus als het goed is moet het vanaf nu gewoon goed zijn
Ze had er 24 uur voor... dus mislukt zal het nog niet zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie krijgt nu te horen dat haar opdracht is mislukt, want ze moet naar de DBK komen
Euwquote:Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je eigen site zou ik niet doen... je wil niet weten wat voor netverkeer het Fok forum trekt. Ben je binnen de kortste keren aan je account limiet per maand.
Waarschijnlijk krijgt ze te horen dat ze voort moet makenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie krijgt nu te horen dat haar opdracht is mislukt, want ze moet naar de DBK komen
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
EuwIk ben echt een data-verkeer-nitwit........ er valt nog zoveel te leren
![]()
Die 24 uur zitten er al bijna op en ze heeft Lieske nog niet eens verteld over de kus van Ingrid en Rob. En dat van Roel klopt ook van nog geen kanten.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze had er 24 uur voor... dus mislukt zal het nog niet zijn denk ik.
Aha..... ik dacht al dat dat aan mij lagquote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
Het beste zou zijn op de fok server, maar de avater user manager werkt nog steeds niet.
Opdracht ging toch rond 10 uur gisteravond in?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 24 uur zitten er al bijna op en ze heeft Lieske nog niet eens verteld over de kus van Ingrid en Rob. En dat van Roel klopt ook van nog geen kanten.
Klopt, alleen gebruikers die al langer geregged zijn kunnen hem wel gebruiken, volgens mij is deze issue al een tijdje (minimaal ruim een jaar)quote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
de avater user manager werkt nog steeds niet.
Doen ze eindelijk hun naam eer aan... dat het de strengste en hardste bb ooit zou wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
Viel me wel op dat stream3 opslot werd gegooid voordat de stem Nathalie naar de DBK riep, zeer strenge regie dus vandaag
Gezelligquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik kom even binnen springen [afbeelding] en als het goed is lees en klets ik even mee![]()
![]()
Aha... dat wist ik dus niet. Ben sinds 2003 geregistreerd, maar gebruik dit account eigelijk pas sinds bb5 begon.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gebruikers die al langer geregged zijn kunnen hem wel gebruiken, volgens mij is deze issue al een tijdje (minimaal ruim een jaar)![]()
Lief hé haha lollquote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Wat een lief kikkertje![]()
Dag Plons.... gekke kikkerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik kom even binnen springen [afbeelding] en als het goed is lees en klets ik even mee![]()
![]()
En ik hoor gelijk een diep gegromquote:
Hier wel hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:je bent nooit te oud om te leren... maar gewoon op zo'n gratis server zetten. Het beste zou zijn op de fok server, maar de avater user manager werkt nog steeds niet.
Dat is ook een idee ja... ga ik daar wel ff heen. Thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |