Yep, maar dat was ook een makkelijke roddelquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Bartoli het volgende:
komt die roddel een beetje over bij Lies dan? heb nu geen streams op ben nog op school.
En aan die foto van FB te zien zit het wel weer snor bij Roel en gelooft die niks van Naat haar gezwans. Waarom zou die anders Lies zijn rug laten insmeren
hiquote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef White_Pearl het volgende:
En Hallo Bong en Bartoli en iedereen die ik evt vergeten ben![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
He's back
![]()
![]()
![]()
teamlead![]()
![]()
![]()
Waar was je, heb je gemist hoor Limbootje.
Ja hoorde en zag het ook denk dat ze de roddel nog groter moet makenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie zit te ijsberen door de kamer en mompeld:
Bijna... bijna.... iets meer nog.
ik heb begrepen dat Nathalie het verhaal niet zo best heeft overgebracht aan Roel, ze heeft Lieske er min of meer uitgelatenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Bartoli het volgende:
En aan die foto van FB te zien zit het wel weer snor bij Roel en gelooft die niks van Naat haar gezwans. Waarom zou die anders Lies zijn rug laten insmeren
quote:
Ze weet dat het niet meer te repareren valt en er is geen mogelijkheid om de roddel tegen Roel te laten lukken, ik zit zelf ook te denken maar er is absoluut geen mouw meer aan te breienquote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef Bartoli het volgende:
naat haar gezicht is bezorgd. Vind wel leuk als het mislukt
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef Sjet het volgende:
Ik ga even mijn honden blij maken met een wandeling, tot laterzzz
nee daarom maar BB heeft het dom gespeeld. Lies een geheime missie van 25.000 euro om Died eruit te werken. Hoe geloofwaardig is dat dan. Nul komma Nul dusquote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze weet dat het niet meer te repareren valt en er is geen mogelijkheid om de roddel tegen Roel te laten lukken, ik zit zelf ook te denken maar er is absoluut geen mouw meer aan te breien
mwah.. dat denken zal in haar geval wel meevallen hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Foreverblue het volgende:
Naat denkt: OOOO wat moet ik nou?
[afbeelding]
Laterzzzquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef Bartoli het volgende:
dat valt niet op zo hé
maar ben de bus halen. Tot over een klein uurtje weer
Naat heeft het probleem, dat Roel weet hoe het werkt met het geld. Omdat hij zelf veel geld heeft verdiend en moest verstoppen. Daarom zei hij gisteren al, toen Naat zei dat ze het geld gevonden had, dat Lieske haar geld nu kwijt zou zijn. Dus echt geloofwaardig was het niet van haar in dit geval.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Bartoli het volgende:
Als Naat meteen zou zeggen "Roel ik heb vernomen dat Lies een 25.000 euri opdracht had om Dido eruit te werken" dan nog zou het verkeerd overkomen. Hoe wil je adhv zo'n opdracht er iemand uitwerken? volgens mij kan dat helemaal niet. Je kan het mss alleen als oprotpremie opvatten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |