Uiteraard is dat goedquote:Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
Ik kom even binnen springen [afbeelding] en als het goed is lees en klets ik even mee![]()
![]()
Nee, eerder toch, om 10 uur begon die weekopdracht en daarvoor was NatteLie al naar de DBK geroepenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Opdracht ging toch rond 10 uur gisteravond in?
Dat vindt ik nou lief van jequote:Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dag Plons.... gekke kikker
Van mij mag je altijd komen binnenspringen hoor... welkom
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Sjet goh! wat een ontvangst begin er gewoon van te![]()
![]()
Ik ben zooooo liefquote:Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou lief van je![]()
![]()
quote:
Ja en voor jou een weetquote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor jou een vraag natuurlijk
![]()
Sterkte ermee Flugel... kijk uit voor drijvende vlokkenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff in bad liggen, m'n pijnlijke spieren wat rust gunnen
Nee hoor... ik ben best lief en behulpzaam vind ik zelf... maar niet voor iedereen.quote:
Dat is een goede eigenschapquote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben best lief en behulpzaam vind ik zelf... maar niet voor iedereen.
Dank je... dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is een goede eigenschapen idd je kan, niet altijd lief en aardig voor iedereen zijn
![]()
Zolang je ons verder niet aansteekt ben je welkomquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Kom met m'n koortskop ook maar even lezen en wat posten tussendoor
Goeie virusscanner installeren dan, dan loop je zeker geen gevaarquote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je ons verder niet aansteekt ben je welkom
Beterschap trouwens
T heerst wel he?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Hallo snaptnixquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi allemaal
Toch geen Duracel toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag heb maar draai [afbeelding] een beetje door![]()
Lijkt erop héquote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geen Duracel toch?![]()
Hello Snaptnix![]()
En beterschap
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.. hoe is het hier tegenwoordig?
Halloquote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.. hoe is het hier tegenwoordig?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Toch geen Duracel toch?![]()
Hello Snaptnix![]()
En beterschap
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef White_Pearl het volgende:
En Hallo Bong en Bartoli en iedereen die ik evt vergeten ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |