Welke spelfout dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Bartoli.
Je hebt wel wat gemist...
Dat Menno en ik echt gaan trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oef.... lekkere spelfout in de Topic Titel
wanneer is de plechtigheid? dan verwacht ik toch op zijn minst een uitnodiging voor de BB-fokkersquote:Op woensdag 14 december 2005 16:39 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Bartoli.
Je hebt wel wat gemist...
Dat Menno en ik echt gaan trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oef.... lekkere spelfout in de Topic Titel
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:38 schreef Bartoli het volgende:
blijkbaar niet veel gemist in dat uurtje dat ik weg was. Hi againom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gebeurtquote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
Welke spelfout dan?
Daar ga ik altijd mee de fout in... ach, je weet wat er bedoeld wordt toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Kleintje het volgende:
Tussen het gebuffer door gebeurT er niks!
Het is gewoon tegenwoordige tijd. Stam + t in dit geval.
Gelukkig maar wupquote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
gebeurt
maar je caps maken alles goed
Maakt niet uit hoorquote:
Dus het is me alweer vergeven? Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad... je caps zijn super!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo is Ingrid erg goed in duimenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ieder mens is ergens goed in he (en automatisch slecht in iets anders)
Een hele dikkequote:Op woensdag 14 december 2005 16:49 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor tot laterzzz allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:53 schreef MissHobje het volgende:
Die maan net ff snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi duister plaatje.. en ik was te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop