Deze roddels vond ik allebei gevaarlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die roddel over Lieske die NatteLie aan Roel moet vertellen erger...... ik vond het ronduit gevaarlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tenminste zoals het op de Talpa site op mij over kwam zag ik Roel al helemaal flippen op Lieske.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb het vannacht aangekeken en NatteLie wist ook niet helemaal goed hoe ze die roddel goed uit de verf moest halen volgens mij. Roel geloofde haar niet zo. Toen weer wel, maar echt overtuigend was het niet.
Roel bleef gelukkig heel rustig.
Kabouter Plop.quote:
eensch!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat degenen die dat homoverhaal zo erg vonden dit dan ook ten zeerste moeten veroordelen
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kabouter Plop.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad. En eigenlijk is wat Nathalie doet nog erger want dat gaat niet over haarzelf maar over anderen.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat degenen die dat homoverhaal zo erg vonden dit dan ook ten zeerste moeten veroordelen
Ik heb er in principe geen probleem mee, het hoort bij het spel en het mindfucken en volgens mij wordt het voor het einde ook wel verteld. Maar ik had er dan ook geen moeite mee dat Menno homo moest spelen en begreep die hele ophef daarover ook niet. Maar ik denk dat als ze er binnen het huis achter komen, NatteLie wel een groot probleem heeft als ze daar al zo moeilijk deden over Menno. Ze speelt gewoon met gevoelens tegen Lieske en Joost tegen Roel en waarom moet er nou weer 2 keer tegen Roel worden aangeslagen???quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Inderdaad. En eigenlijk is wat Nathalie doet nog erger want dat gaat niet over haarzelf maar over anderen.
Laat BB haar donderdag maar een enkele reis gevenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Bocaj het volgende:
Lieske wil in New York gaan wonen...
Dan kan ze die New Yorkers verbazen met haar Groningen verhalenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat BB haar donderdag maar een enkele reis gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, misschien word ze wel uitgenodigd bij Oprah of David Letterman.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan ze die New Yorkers vebazen met haar Groningen verhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, misschien word ze wel uitgenodigd bij Oprah of David Letterman.
Nu ik erover nadenk, we kunnen wel een pool op gaan zetten voor als ze bij BVD zit hoe lang het duurt voordat ze groningen zegt
Waarschijnlijk word ze door Jan Mulder onder de tafel tussen zijn benen gelultquote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DUh, iedereen ligt plat van het leggen als zij haar bek opentrekt.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oei Lies bij BvD... Ik denk dat ze Jan Mulder platlult!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel is gewoon voor de zoveelste keer de lul.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er in principe geen probleem mee, het hoort bij het spel en het mindfucken en volgens mij wordt het voor het einde ook wel verteld. Maar ik had er dan ook geen moeite mee dat Menno homo moest spelen en begreep die hele ophef daarover ook niet. Maar ik denk dat als ze er binnen het huis achter komen, NatteLie wel een groot probleem heeft als ze daar al zo moeilijk deden over Menno. Ze speelt gewoon met gevoelens tegen Lieske en Joost tegen Roel en waarom moet er nou weer 2 keer tegen Roel worden aangeslagen???
Klopt maar het houd hem wel wakkerquote:Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef ART het volgende:
[..]
Roel is gewoon voor de zoveelste keer de lul.
Totaal uit verhouding met wie er wordt gemindfuckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop