Waxx!quote:
Helloooooo Nurse!!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxx!
M'n ogen, wat doe je????
![]()
![]()
![]()
Gelukkig had ik er net al wat tegengif tegenaan gegooid.
*Pfoeh.* 't Scheelde niks.
Dit tegengif dus, voor wie 't gemist heeft.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake brengt:
[afbeelding]
Goed lijf! Alleen even dat
wegdenken.. Z'n hoofd is te klein voor z'n lijf, oren en zonnebril.
En mag ik deze voor onder de kerstboom?![]()
[afbeelding]
![]()
Tsja, wat wil je? Komt door die pubic pants.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Ryan_R het volgende:
Wat gaan we snel
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En die onderste is van mij, dus alleen kijken!
What can I say?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie hebben geen smaak..
Lekker dubbelzinnigquote:
Vind ze allebei lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Neem ik deze:
[afbeelding]
of toch deze in de categorie 'Fout is soms best wel lekker' ?
[afbeelding]
Na 1489 delen zitten er op deze reeks meer vlekken dan op een sproetige giraffe met waterpokken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:
[..]
Vandaar ook mijn probleemquote:
Met haar.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
What can I say?
Ik heb een zwak voor foute gladde mannen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel dat kickbox ventje wel aardig is..
G_E!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar dan liever zonder dat shirt en z'n broek..
*adblock image*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Ah nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn keertje:
[afbeelding]
mag maar is geen vereiste.quote:
en www.zangerbob.nl dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ladies and Gentlemen
After the big succes of Jantje Smit, De Bauers, Jannes we do now proudly present to you.....
"tromgeroffel gaat over op paukenslagen"
theo one and only WAXXER
en een gejuich klinkt uit de volle zaal
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaarquote:
Ja zeg mot dat nou?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Adblock image?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*adblock image*
Wil je dat niet meer doen?.
Dies best wel leuk he?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Nuvole het volgende:
En beav: I agree met de bovenste, die had ik ook langs zien komen.
Firefox.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Adblock image?Heb jij dat
uitgevonden
??
Ja en dat is dus de bekende druppelquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
[..]
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaar
Tot die tijd winkel ik nog even verder.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
[..]
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaar
trussuquote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat is dus de bekende druppel
dit is het teken dat ik dus echt moet gaan slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Kenne gij da nog nu dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat is dus de bekende druppel
dit is het teken dat ik dus echt moet gaan slapen
Sweet dreams allemaal![]()
daar heb ik nog geen RLS aflevering van gezienquote:
Ding! Dong!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Neem ik deze:
[afbeelding]
of toch deze in de categorie 'Fout is soms best wel lekker' ?
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Firefox..
Creno's icoon zie ik bijvoorbeeld ook niet meer. Ik weet niet meer wat het was, maar in ieder geval irritant..
Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na 1489 delen zitten er op deze reeks meer vlekken dan op een sproetige giraffe met waterpokken..
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij ook zo door de gracht in Z op een boot?
mijn kwik kwoot doettut gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.Komt dat omdat de sml-help-tool niet meer compatibel is of ligt het ergens anders aan? Jij een idee?
[..]
Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
Top.Gear.S07.E05.PDTV.XviD-m00tv.avi
[afbeelding]
The one with the Bugatti Veyron..
neeej, die passen nie meer naast mijn 300 gesigneerde cd's van de luchtballon van thomas Bquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Dat is zoooooooooooooooo'n walgelijk kutkind, echt, misschien lijkt G_E een grote mond te hebben, maar hij zal bij deze écht flink gas geven in zijn kar, en ik geef hem niet direct ongelijk.Dat is zoooo'n de klas terroriserend klotejoch!!!
![]()
Heb jij al zijn cd's dan?
het is helaas niet altijd feestquote:
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?quote:
Holy crap!! Wat IS dat?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
Thomas B?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej, die passen nie meer naast mijn 300 gesigneerde cd's van de luchtballon van thomas B
Na Kill Bill nu Schop Bob!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kind schoppen. Zijn naam rijmt ook op schop.
Powáh!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?
de domste familie van Nederlandquote:Op woensdag 14 december 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mien god..t is net de TROS hier
Ik moest deze zin toch eerst een paar keer lezen voordat ik doorhad dat ie niet zo fout was als dat ik eerst dacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?
Waxje!! Watch it!quote:
Escusez moi?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de domste familie van Nederland![]()
Mjah, en dat is nogal een understatement.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heul heul erg verschikkelijk, dat is het![]()
Geen flauw idee, ik weet niet eens wat "sml-help-tool compatibel" betekent.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.Komt dat omdat de sml-help-tool niet meer compatibel is of ligt het ergens anders aan? Jij een idee?
Zonder mij dan.quote:Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?![]()
Beav toch, ik sta volgens mij toch niet bekend dat ik hier enge, of dubbelzinnige posts achterlaatquote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moest deze zin toch eerst een paar keer lezen voordat ik doorhad dat ie niet zo fout was als dat ik eerst dacht..
Ik denk dat het meer met m'n eigen dirty ende verdorven mind te maken heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beav toch, ik sta volgens mij toch niet bekend dat ik hier enge, of dubbelzinnige posts achterlaat![]()
PI's des PI'squote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thomas Berge joh
[afbeelding]
Nou voor deze keer dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet eng doen!!
ik dacht hey Bob Beaver maar foutje moet kunnen baas ja toch niet dan hey?![]()
![]()
Nah, ik wás warm!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thomas Berge joh
[afbeelding]
trustenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef creno het volgende:
en nu ga ik echt naar bed
truste allemaal
weetje wat jij moet gaan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met m'n eigen dirty ende verdorven mind te maken heeft..
.
Bedankt voor de tip, petre, maar die forumtools heb ik al, ook weer geherinstalleerd, maar dat helpt dus niks.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. na het cammen maar slapen he![]()
![]()
truste
Jij hebt altijd van die goeie tips, waarvan ik dan denk dat ik daar zelf niet opgekomen ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet niet eens wat "sml-help-tool compatibel" betekent..
Waarom denk jij opeens dat ik verstand heb van ict-dingetjes?.
Gaat nog wel even duren, hij is nog maar negen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand zangerbob uit mijn lijden verlossen?
Let's not and say I did.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
weetje wat jij moet gaan doen
elk verhaal van meer dan 4 regels wat waxxer typt, vertalen naar hoe jij het leest
leuke dingen komen er dan uit
Ja dat riep ik dus ook al 5 keerquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef creno het volgende:
en nu ga ik echt naar bed
truste allemaal
bij mij draait ie wel.. welke template? in de standaart doettie ut wel hier..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, petre, maar die forumtools heb ik al, ook weer geherinstalleerd, maar dat helpt dus niks.![]()
Trusten anyway!
[..]
Jij hebt altijd van die goeie tips, waarvan ik dan denk dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Maar nu dus even niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |