Ja nu is er maar 1 amsterdamse jongen belangrijk en dat ben je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen tenminste met mn begeleider praten. Al is ma thuis, en moet k dat congres afzeggen..ach fuck de andere jongeren in Amsterdam op t moment maar ff![]()
Zeg smartass omdat ik nou 1 veertje in je reet steekt betekent niet dat je gelijk de lachkip kan gaan uithangenquote:
Inderdaad.. je eigen leventje gaat voor nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen tenminste met mn begeleider praten. Al is ma thuis, en moet k dat congres afzeggen..ach fuck de andere jongeren in Amsterdam op t moment maar ff![]()
Ja nu is er maar 1 amsterdamse jongen belangrijk en dat ben je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef Stroekie het volgende:
quote]Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Slechts een veertje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg smartass omdat ik nou 1 veertje in je reet steekt betekent niet dat je gelijk de lachkip kan gaan uithangen![]()
Ja.. maar helaas heeft ie daar weinig aan nu. Van die stomme reacties zijn dan not done zegmaar..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bek dicht, 't is de heusche waarheid..
Voeg jij dan wat toe, oh kriti-kabouter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. maar helaas heeft ie daar weinig aan nu. Van die stomme reacties zijn dan not done zegmaar..
Ik wil ook mn 19cm dr wel ff doorheen rammen..vrees alleen dat je t met deze woede niet overleeft.quote:
Dan scheur je m'n anorectische beentjes uitelkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil ook mn 19cm dr wel ff doorheen rammen..vrees alleen dat je t met deze woede niet overleeft.![]()
Kzou als k jou was eerder bang zijn dat je niet meer kan rondtippelen in je geile jeansquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan scheur je m'n anorectische beentjes uitelkaar.
Hiquote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kzou als k jou was eerder bang zijn dat je niet meer kan rondtippelen in je geile jeans![]()
[gelukkig ben k ondanks alles mn zelfspot en sarcasme niet kwijt]
Ik zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hi
Rot man, wat ik allemaal las![]()
Jij en Vet? als k in een goed humeur was had k nu zo gezetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Neuk je al dat overtollige vet weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg.
nieuwe topic nieuwe kans om nog iets van deze ongelooflijk verneukte avond te maken.
Nouhou, ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij en Vet? als k in een goed humeur was had k nu zo gezeten
quote:twistedblue: hoes tmet u
--------------------------------------------------------------------------------
crazydutchpunk: niet in de allerbeste bui dus tenzij je echt substantiele gespreksonderwerpen hebt...
--------------------------------------------------------------------------------
twistedblue: ow.. oke.. what's up then?
crazydutchpunk: Gaat je even geen ene fuck aan.
twistedblue: wooh reageer het ff af op de gene die het veroorzaakt heeft en niet op mij..
crazydutchpunk: Doe ik niet maar ik laat je heel bot weten voor de 2e keer dat k even niet in de mood ben
twistedblue: ..en vol met woede return gj weer in z'n vrijgezele leventje.. (to bad)
crazydutchpunk: Laat ook maar.
twistedblue: precies.. Bedoel snap nog steeds niet hoor. .heb nooit focked op tegen je gedaan en toen kwam je opeens zo tegen me doen
crazydutchpunk: Ik doe niet zo tegen jou persoonlijk.
Ik ben nu gewoon niet in staat om leuk gezellig te kletsen.
Dat laat ik je 2x weten..als jij dat persoonlijk aanrekent is het jouw probleen theun.
Ik heb andere dingen aan mn hoofd.
twistedblue: nee ik bedoel niet van nu van lang geleden dat je me zomaar voor nix blokte
crazydutchpunk: Als je nu met de gedane mededeling nog denkt nu het tijdstip te denken te hebben gevonden om dit uit te spreken....dan ben je gewoon een imbeciel.
Heb jij daar dan nog babybvet zittenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Tuurlijk wel.. Neuk je al dat overtollige vet weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik nou de botte lol in een rothumeur of wat?
Ik vind het erg duidelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is 1 goedvoel punt vanavond.quote:
haha ik vind jou wel goed! en hij....tja......quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's altijd al zo dom geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha ik vind jou wel goed! en hij....tja......![]()
Weggekotsttraind.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij daar dan nog babybvet zitten![]()
Deporterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's altijd al zo dom geweest![]()
Succes..dit is het soort wat je zelfs met pesticide niet wegkrijgt..quote:
Blokkeren en verwijderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Succes..dit is het soort wat je zelfs met pesticide niet wegkrijgt..
Nooit in mn lijst gestaanquote:
Ook een optiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nooit in mn lijst gestaan![]()
Zeer zekerquote:
del *.* /Yquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou ik ken ook een commando achtig iets
ps -aux![]()
niet zo zeer maar altijd welkomquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
Hungry for cock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |