Kom tot jou, allen tesamen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounounou!!!
Kom tot mij....
Laten we bidden.
Oh joa, weej kunt gewoon plat proat'n met mekare...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef Just-Dennis het volgende:
Herman Finkers!!@!!
Kroam Schudd'n in Mariaparochie ofzo![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounounou!!!
Kom tot mij....
Laten we bidden.
Noouuuuu doe is niet zooooo eng hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh joa, weej kunt gewoon plat proat'n met mekare...
ik kan't ook verstoane heurquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Noouuuuu doe is niet zooooo eng hoor!![]()
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Moet het trouwens niet "kom in mij" zijn?.
Ik kom eigenlijk niet vant pláte lándquote:
Hoest met de wost'n?! He'j d'r nog ene 'emoakt offeehhh...? Loap eej allennig langs 't woater met oow hundjen?quote:
maar hij kan niet zingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:. Gabriël.
.
Vind ik vind een schattige naam..
Wanadoo Helpdesk, met Gabriël van Engelen, waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:. Gabriël.
.
Vind ik vind een schattige naam..
Het zaad van Christus verspreiden of zoiets.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...
gister in constantine welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een hondsdolle, schuimbekkende Gabriël die ik daar zie?
biede nie meer. ich wone noe in E he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoest met de wost'n?! He'j d'r nog ene 'emoakt offeehhh...? Loap eej allennig langs 't woater met oow hundjen?
Mijn adsl-verbinding met hierboven doet het niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanadoo Helpdesk, met Gabriël van Engelen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Walter Kamp: Jezus was homo deel 2quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...
Nou ja, je zal maar een erectie krijgen in zo'n jurk, dan willen die Petrus en Paulus en weet ik 't wie allemaal nog meer, maar die eeehhh zijn ook niet van steen. Pardon, rots (in die tijd). En geen vrouwen he? Het zou wel zijn geprédikt, maar het is een publiek geheim dat Jezus maar niet aan de vrouw wou he? Dat is een publiek geheim. En vluchtgedrag joh! Hóp, van Bethlehem naar Jeruzalem en van Diabolus naar Egypte, mannen onder elkaar... Ik kan twee baby's noemen: Jezus en Mozes. Misschien vergeet ik er één, maar ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zaad van Christus verspreiden of zoiets.
Hef ze doar ginne wost'n dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
biede nie meer. ich wone noe in E he..
Welk modem gebruikt u?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn adsl-verbinding met hierboven doet het niet meer..
nie so vèllequote:
heey! that's my line!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Lulkoek.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Lulkoek.
Uhn... Was het nou KPN of PKN?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
welke provider heeft u en heeft de verbinding gewerkt?
direct adsl dus? ( he shitquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Uhn... Was het nou KPN of PKN?
Nah, vroeger deed hij het nog wel, tenminste..
Wij ondersteunen géén gereformeerde modems, die hebben alleen maar kutstreken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Uhn... Was het nou KPN of PKN?
Nah, vroeger deed hij het nog wel, tenminste..
Ja... en hoe...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
wat leuk! een naamtopic!
we ondersteunen alleen maar modems die door ons geleverd zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij ondersteunen géén gereformeerde modems, die hebben alleen maar kutstreken.
hey gozerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja... en hoe...Er gaan spontaan mensen afhaken...
Hey man!Hoe gaat'ie?!
![]()
Ja, dat heb ik ook eens ondervonden...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
we ondersteunen alleen maar modems die door ons geleverd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |