quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij ook zo door de gracht in Z op een boot?
mijn kwik kwoot doettut gewoonquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.Komt dat omdat de sml-help-tool niet meer compatibel is of ligt het ergens anders aan? Jij een idee?
[..]
Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
Top.Gear.S07.E05.PDTV.XviD-m00tv.avi
[afbeelding]
The one with the Bugatti Veyron..
neeej, die passen nie meer naast mijn 300 gesigneerde cd's van de luchtballon van thomas Bquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Dat is zoooooooooooooooo'n walgelijk kutkind, echt, misschien lijkt G_E een grote mond te hebben, maar hij zal bij deze écht flink gas geven in zijn kar, en ik geef hem niet direct ongelijk.Dat is zoooo'n de klas terroriserend klotejoch!!!
![]()
Heb jij al zijn cd's dan?
het is helaas niet altijd feestquote:
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?quote:
Holy crap!! Wat IS dat?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
Thomas B?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej, die passen nie meer naast mijn 300 gesigneerde cd's van de luchtballon van thomas B
Na Kill Bill nu Schop Bob!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een kind schoppen. Zijn naam rijmt ook op schop.
Powáh!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?
de domste familie van Nederlandquote:Op woensdag 14 december 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mien god..t is net de TROS hier
Ik moest deze zin toch eerst een paar keer lezen voordat ik doorhad dat ie niet zo fout was als dat ik eerst dacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Richard "the Hamster" mocht d'r natuurlijk alleen maar naar kijken, omdat Jeremy d'r lekker zelf in reed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |