Waxx!quote:
Helloooooo Nurse!!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxx!
M'n ogen, wat doe je????
![]()
![]()
![]()
Gelukkig had ik er net al wat tegengif tegenaan gegooid.
*Pfoeh.* 't Scheelde niks.
Dit tegengif dus, voor wie 't gemist heeft.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake brengt:
[afbeelding]
Goed lijf! Alleen even dat
wegdenken.. Z'n hoofd is te klein voor z'n lijf, oren en zonnebril.
En mag ik deze voor onder de kerstboom?![]()
[afbeelding]
![]()
Tsja, wat wil je? Komt door die pubic pants.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Ryan_R het volgende:
Wat gaan we snel
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En die onderste is van mij, dus alleen kijken!
What can I say?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie hebben geen smaak..
Lekker dubbelzinnigquote:
Vind ze allebei lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Neem ik deze:
[afbeelding]
of toch deze in de categorie 'Fout is soms best wel lekker' ?
[afbeelding]
Na 1489 delen zitten er op deze reeks meer vlekken dan op een sproetige giraffe met waterpokken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:
[..]
Vandaar ook mijn probleemquote:
Met haar.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
What can I say?
Ik heb een zwak voor foute gladde mannen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel dat kickbox ventje wel aardig is..
G_E!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar dan liever zonder dat shirt en z'n broek..
*adblock image*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Ah nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn keertje:
[afbeelding]
mag maar is geen vereiste.quote:
en www.zangerbob.nl dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ladies and Gentlemen
After the big succes of Jantje Smit, De Bauers, Jannes we do now proudly present to you.....
"tromgeroffel gaat over op paukenslagen"
theo one and only WAXXER
en een gejuich klinkt uit de volle zaal
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaarquote:
Ja zeg mot dat nou?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Adblock image?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*adblock image*
Wil je dat niet meer doen?.
Dies best wel leuk he?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Nuvole het volgende:
En beav: I agree met de bovenste, die had ik ook langs zien komen.
Firefox.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Adblock image?Heb jij dat
uitgevonden
??
Ja en dat is dus de bekende druppelquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
[..]
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaar
Tot die tijd winkel ik nog even verder.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef creno het volgende:
[..]
als je eenmaal de juiste hebt gevonden, dan is ook alle tijd kostbaar
trussuquote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat is dus de bekende druppel
dit is het teken dat ik dus echt moet gaan slapen
Sweet dreams allemaal![]()
Kenne gij da nog nu dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat is dus de bekende druppel
dit is het teken dat ik dus echt moet gaan slapen
Sweet dreams allemaal![]()
daar heb ik nog geen RLS aflevering van gezienquote:
Ding! Dong!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Neem ik deze:
[afbeelding]
of toch deze in de categorie 'Fout is soms best wel lekker' ?
[afbeelding]
Dat zeg ik.quote:
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Firefox..
Creno's icoon zie ik bijvoorbeeld ook niet meer. Ik weet niet meer wat het was, maar in ieder geval irritant..
Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na 1489 delen zitten er op deze reeks meer vlekken dan op een sproetige giraffe met waterpokken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |