I love how you know me so well.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij zoekt iemand die met de champagnekoeler naast 'm blijft staan.![]()
"Drink nou eens door, trut!", lijkt ze te denken...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook wel een beetje een lichaam voor nodig hebt. Ik denk dat er ook wel mensen zijn die dit aandoen, waarvan je denkt: "Misschien was de laastse Burka collectie een betere keuze geweest voor je!".
we zijn makkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef Ryan_R het volgende:
Pubic pants en het topic is weer wakker hoor![]()
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef Ryan_R het volgende:
Pubic pants en het topic is weer wakker hoor![]()
Oh ja, jij durfde dat!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Suggereer je nou dat ik beter maar een burka kan dragen?.
Misschien moet ik mijn buikje maar weer eens posten..
Zorg dat je een dwarslaesie ofzo oploopt en dan mag je moeder dat weer allemaal doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Wat moet ik daarvoor doen?! Zal ik anders eens kijken of een cd van mij aanslaat bij het publiek?
Mjah. Deze viel iets tegen maar toch...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
P.S. @ beav: bedankt voor die tweede link, maar die mannen in die zwembroekjes zijn nogal griezelig en er zitten vrouwen(
) tussen.
Klein streepje mag toch wel?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...
Nee hoor...jij niet!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Suggereer je nou dat ik beter maar een burka kan dragen?.
Misschien moet ik mijn buikje maar weer eens posten..
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zorg dat je een dwarslaesie ofzo oploopt en dan mag je moeder dat weer allemaal doen..
Dat wel, maar gen A2 knooppunt leenderheidequote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Klein streepje mag toch wel?![]()
en en regel dan ook direct dat er een real life soap gemaakt wordt van de aanloop naar, en introductie van die CD. Daar willen vast wel weer bedrijven een sponsordeal met je sluitenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik anders eens kijken of een cd van mij aanslaat bij het publiek?
Zo'n pakje shag erboven uit enzo. *ril*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...
Tante Beaver heeft nog een kamer over.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...
Misschien is begeleid wonen wel wat.
Een real life soap over mij wordt nog langdradiger dan de huidige Big Brother-reeks hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en en regel dan ook direct dat er een real life soap gemaakt wordt van de aanloop naar, en introductie van die CD. Daar willen vast wel weer bedrijven een sponsordeal met je sluiten
succes al bijna gegarandeerd![]()
Ik denk bij de Beverwijkse Bazaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef creno het volgende:
waar koop je een burka ?
Zooo... meneer Waxxer, dit is uw pilletje. En het is weer tijd voor het revalidatiecentrum om te werken aan uw blokjesbuik. Zolang uw stoma er niet voor hangt, ziet dat er reuze sexy uit, wie weet wint u wel de Hunk van de Huize Ochtendgloren-award wel!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...
Misschien is begeleid wonen wel wat.
Nu je het toch ter sprake brengt:quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Get your mind out of the gutter!.
Dat bedoelde ik niet.
Met zo'n lage broek zit die rand ervan iig niet in de wegquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zooo... meneer Waxxer, dit is uw pilletje. En het is weer tijd voor het revalidatiecentrum om te werken aan uw blokjesbuik. Zolang uw stoma er niet voor hangt, ziet dat er reuze sexy uit, wie weet wint u wel de Hunk van de Huize Ochtendgloren-award wel!
Ladies and Gentlemenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een real life soap over mij wordt nog langdradiger dan de huidige Big Brother-reeks hoor
Zo'n spannend, wild, inspirerend leven heb ik niet. Niet dat ik zit te klagen, maar het is gewoon niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |