Die was zooo kei leuk!quote:
Thanx!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is genoeg?.
[..]
Mocht ie blijven loaden... hier staan de feauteaux. (wel effe doorbladeren naar het eind)
Hoe gaat het bij jou nog met stoppen? Hou je het nog een beetje vol zo in die donkere dagen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg kappuh met rokuh!Net als tante Beaver uit Alphen aan den Rijn!
Whehe. Jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is geen vintage. Dat is gewoon diep triest.
Nou ja, voor die Pubic Pants dus..quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef Nuvole het volgende:
Thanx!En hoezo doorbladeren naar 't einde?
![]()
Maar daar kunnen we nog wel 40 posts mee vullen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wilde net weer beginnen over die laaghangende broeken, maar jullie zijn al weer tig posts verder zie ik..
Die kop.quote:Hydratatie-assistente
Sommige mensen vinden drinken uit een kopje maar wát moeilijk. Die drinken liever met een rietje. Er zijn daarnaast mensen die het moeilijk vinden een kopje vast te houden. Gelukkig hebben rijke mensen geld genoeg om daarvoor iemand in dienst te nemen. Kijk maar eens naar Mariah Careys persoonlijke hydratatie-assistente die haar taak uiterst serieus neemt:
Ja damn..de ultimate bootcamp dvd al geprobeerd. Die heb ik wel af kunnen maken, maar ik vertel je niet hoe. Het ging echt van: OK MENSEN EN NU CRUNCH en nu OPDRUKKEN en nu CRUNCH en nu OPDRUKKEN. En ik ging zo van...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering..
Kon meteen 2 dagen niet ademen lopen of liggen..
Wil je ook Pubic Pants G_E?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wilde net weer beginnen over die laaghangende broeken, maar jullie zijn al weer tig posts verder zie ik..
Ik had al moeite met de gewone.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ja damn..de ultimate bootcamp dvd al geprobeerd. Die heb ik wel af kunnen maken, maar ik vertel je niet hoe. Het ging echt van: OK MENSEN EN NU CRUNCH en nu OPDRUKKEN en nu CRUNCH en nu OPDRUKKEN. En ik ging zo van...en toen ging dat nog tig keer door en ik was echt zo van..
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je ook Pubic Pants G_E?.
Ze kosten maar rond de $800.
Nou...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, zoiets draag je toch alleen in de huiselijke kring?
Ach ik heb haar andere personal assistent ontmoet toen ze in Amsterdam verbleef.quote:
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook een hydratatie assistente..
maar dan toch wel eentje die leuker kan kijken dan die van Mariahquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook een hydratatie assistente..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?.
Uhuh. Ik neem gewoon zo'n Dolce & Gabbana meneer in pubic pants.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan toch wel eentje die leuker dan kijken dan die van Mariah![]()
Ooooh, dàt rietje vasthouden bedoel je. Jij viespeuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Daar gaat het niet om G_E!!.
.
Heeft ze ook een nipple tweaker net als JHo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ik heb haar andere personal assistent ontmoet toen ze in Amsterdam verbleef.
Dat mens vliegt dus overal ter wereld mee naartoe met Mariah. Verblijft in de beste hotels, waar Mariah ook verblijft. Krijgt nog een flinke salaris ook. Tja dan wil ik haar rietje ook wel vasthouden.
Trouwens Mariah is een DIVA. Die houdt haar eigen kopje niet vast. Daar heb je iemand voor Darling!![]()
Get your mind out of the gutter!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, dàt rietje vasthouden bedoel je. Jij viespeuk.
Hij zoekt iemand die met de champagnekoeler naast 'm blijft staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?.
Ik denk dat je er ook wel een beetje een lichaam voor nodig hebt. Ik denk dat er ook wel mensen zijn die dit aandoen, waarvan je denkt: "Misschien was de laastse Burka collectie een betere keuze geweest voor je!".quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ik ben slank genoeg om een normale broek ver genoeg op mijn kruis te laten hangen..
Bovendien, zoiets draag je toch alleen in de huiselijke kring? En dan kun je toch net zo goed gewoon wat knoppen open laten van een knopengulp. Zelfde effect (na een paar minuten wordt de rest toch losgeknoopt) en kun je die 800 dollar leuk uitgeven aan andere dingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |