Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Dan kun je al mijn lichaamsdelen ergens anders vandaan halen volgens mij, als ik weer ga. Ben ondertussen zo stijf al een hark geworden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij moet iemand eerst een hoop scheren voordat die broek aan kan.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!
Dat weet jij heul niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ho, stop! Jij hebt wel weer genoeg gehad voor vandaag.![]()
'Navond!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!
Now there's a name from the past...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.
[afbeelding]
Het is bijna half twaalf, dus kan me niet voorstellen dat jij nog niet genoeg hebt gehad voor vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet!.toch?
.
En trouwens, tis the season....
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Now there's a name from the past...
Die heb ik ook nog ergens...
Dan zit die broek bij mij érg hoog aan de achterkant, en dus mijns inziens veel te laag aan de voorkant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef creno het volgende:
maar die broeken zijn toch aan de achterkant normaal (of zag ik dat nu verkeerd), dus de voorkant laag en de achterkant zo dat ie op je kont blijft zitten
Alhoewel, die kont van mij is iig in omvang afgenomen. Nu nog ff spieren kwekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zit die broek bij mij érg hoog aan de achterkant, en dus mijns inziens veel te laag aan de voorkant.
Mijn broeken hangen ook laag, maar da's omdat ik ze te groot gekocht hebquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef creno het volgende:
ik heb zo'n soort broek al een tijdje, maar niet van D&G
Oeh...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.![]()
Ik vraag me af of je het loodgieters effect krijgt als je gaat zitten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef creno het volgende:
maar die broeken zijn toch aan de achterkant normaal (of zag ik dat nu verkeerd), dus de voorkant laag en de achterkant zo dat ie op je kont blijft zitten
Wat is genoeg?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is bijna half twaalf, dus kan me niet voorstellen dat jij nog niet genoeg hebt gehad voor vandaag.
Mocht ie blijven loaden... hier staan de feauteaux. (wel effe doorbladeren naar het eind)quote:En waarom blijft dat filmpje over die leuke broeken waar jullie zo enthousiast over zijn bij mij steeds op 'loading' staan?
Whahahahaha. Uh. Ja? Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stem om een welgemeend godvertering uit te spreken!![]()
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.![]()
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mijquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nogal korte beentjes van.
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangenquote:En je kan er geen onderbroek onder aan.
Ik zeg kappuh met rokuh!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering..
Kon meteen 2 dagen niet ademen lopen of liggen..
Piep zei de muis in het voooooorhuid..huis....quote:
GODVERTERING!quote:
Zonder onderbroek lijk je slanker volgens Tom Ford.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mij
[..]
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangen
oh kut, daar moet ik nog langs voor kerst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg kappuh met rokuh!Net als tante Beaver uit Alphen aan den Rijn!
Ja, dan kan hetquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mij
[..]
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangen
Alsof IK slanker moet lijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zonder onderbroek lijk je slanker volgens Tom Ford..
quote:Perfectionisme, stress, rusteloosheid boosdoeners
En nu iets wat u altijd al heeft vermoed: slechts een op de twntig vrouwen is volmaakt gelukkig. Dat heeft namelijk een volstrekt overbodig onderzoek van het tijdschrift Sante uitgewezen. De makers van het blad over Welzijn & Welbeleven wilden graag weten of de hedendaagse Hollandse vrouw volmaakt gelukkig is. Volmaakt gelukkig met al die ellende om ons heen? Als je op planeet Zoras woont misschien. Niettegenstaande wist Open Circles Academy ruim 1400 lezeressen over te halen hun geluk te laten peilen. De belangrijkste boosdoeners voor malaise: zijn: perfectionisme (52%), stress (47%) en rusteloosheid (47%). Ook ervaart 25% van de deelnemers regelmatig een gebrek aan eigenwaarde en voelt zich doelloos en ongeïnspireerd. Volgens een psychologisch model van Open Circles Academy zijn er drie emotionele schijnbehoeftes die het levensgeluk saboteren: controle, goedkeuring en zekerheid. Volgens dit model is iemand die niet sterk beheerst wordt door deze behoeftes een gelukkig persoon: dat was slechts 5% van de invullers.
Over de navel?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan kan hetIk zal het verkeerde merk boxers wel hebben, want de mijne zitten altijd tot over mijn navel... maar goed.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Piep zei de muis in het voooooorhuid..huis....
Hmmz, you got a pointquote:
Zeeman hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de navel?!
Oei.... dramatisch meid, dramatisch
Vintage is in toch?quote:
Ja, dan mag je snel weze!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh kut, daar moet ik nog langs voor kerst..
.
Wat nou baantje zoeken... je moet een boek schrijven, dan loop je binnen, manquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dan mag je snel weze!Daar zit ze dan straks, aan haar tafeltje van dik pluche, met slechts het tikken van een klok dat de stilte doorbreekt...
Haha, ik voel me zoals bij die baby van dinosaurs: AGAAAAAAAAAAAAIN!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hééérrlijk!
Ik hoor het je zo zeggen!
jaa. maar de echte vintage vind je bij jezelf onderin de kast verborgenquote:
Ik heb niet zo op de broeken gelet.quote:
Ik zie het nog voor me ook!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dan mag je snel weze!Daar zit ze dan straks, aan haar tafeltje van dik pluche, met slechts het tikken van een klok dat de stilte doorbreekt...
Ik heb nog ergens zo'n house-broekquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
jaa. maar de echte vintage vind je bij jezelf onderin de kast verborgen
Not the mama!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ik voel me zoals bij die baby van dinosaurs: AGAAAAAAAAAAAAIN!
Godvertering
AGAAAAAAAAAAAIIIIN
Godvertering
Dat is geen vintage. Dat is gewoon diep triest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n house-broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |