Ja nu is er maar 1 amsterdamse jongen belangrijk en dat ben je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen tenminste met mn begeleider praten. Al is ma thuis, en moet k dat congres afzeggen..ach fuck de andere jongeren in Amsterdam op t moment maar ff![]()
Zeg smartass omdat ik nou 1 veertje in je reet steekt betekent niet dat je gelijk de lachkip kan gaan uithangenquote:
Inderdaad.. je eigen leventje gaat voor nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen tenminste met mn begeleider praten. Al is ma thuis, en moet k dat congres afzeggen..ach fuck de andere jongeren in Amsterdam op t moment maar ff![]()
Ja nu is er maar 1 amsterdamse jongen belangrijk en dat ben je zelfquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef Stroekie het volgende:
quote]Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Slechts een veertje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg smartass omdat ik nou 1 veertje in je reet steekt betekent niet dat je gelijk de lachkip kan gaan uithangen![]()
Ja.. maar helaas heeft ie daar weinig aan nu. Van die stomme reacties zijn dan not done zegmaar..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bek dicht, 't is de heusche waarheid..
Voeg jij dan wat toe, oh kriti-kabouter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. maar helaas heeft ie daar weinig aan nu. Van die stomme reacties zijn dan not done zegmaar..
Ik wil ook mn 19cm dr wel ff doorheen rammen..vrees alleen dat je t met deze woede niet overleeft.quote:
Dan scheur je m'n anorectische beentjes uitelkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil ook mn 19cm dr wel ff doorheen rammen..vrees alleen dat je t met deze woede niet overleeft.![]()
Kzou als k jou was eerder bang zijn dat je niet meer kan rondtippelen in je geile jeansquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan scheur je m'n anorectische beentjes uitelkaar.
Hiquote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kzou als k jou was eerder bang zijn dat je niet meer kan rondtippelen in je geile jeans![]()
[gelukkig ben k ondanks alles mn zelfspot en sarcasme niet kwijt]
Ik zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hi
Rot man, wat ik allemaal las![]()
Jij en Vet? als k in een goed humeur was had k nu zo gezetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Neuk je al dat overtollige vet weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zeg.
nieuwe topic nieuwe kans om nog iets van deze ongelooflijk verneukte avond te maken.
Nouhou, ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij en Vet? als k in een goed humeur was had k nu zo gezeten
quote:twistedblue: hoes tmet u
--------------------------------------------------------------------------------
crazydutchpunk: niet in de allerbeste bui dus tenzij je echt substantiele gespreksonderwerpen hebt...
--------------------------------------------------------------------------------
twistedblue: ow.. oke.. what's up then?
crazydutchpunk: Gaat je even geen ene fuck aan.
twistedblue: wooh reageer het ff af op de gene die het veroorzaakt heeft en niet op mij..
crazydutchpunk: Doe ik niet maar ik laat je heel bot weten voor de 2e keer dat k even niet in de mood ben
twistedblue: ..en vol met woede return gj weer in z'n vrijgezele leventje.. (to bad)
crazydutchpunk: Laat ook maar.
twistedblue: precies.. Bedoel snap nog steeds niet hoor. .heb nooit focked op tegen je gedaan en toen kwam je opeens zo tegen me doen
crazydutchpunk: Ik doe niet zo tegen jou persoonlijk.
Ik ben nu gewoon niet in staat om leuk gezellig te kletsen.
Dat laat ik je 2x weten..als jij dat persoonlijk aanrekent is het jouw probleen theun.
Ik heb andere dingen aan mn hoofd.
twistedblue: nee ik bedoel niet van nu van lang geleden dat je me zomaar voor nix blokte
crazydutchpunk: Als je nu met de gedane mededeling nog denkt nu het tijdstip te denken te hebben gevonden om dit uit te spreken....dan ben je gewoon een imbeciel.
Heb jij daar dan nog babybvet zittenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Tuurlijk wel.. Neuk je al dat overtollige vet weg.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik nou de botte lol in een rothumeur of wat?
Ik vind het erg duidelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is 1 goedvoel punt vanavond.quote:
haha ik vind jou wel goed! en hij....tja......quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's altijd al zo dom geweestquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha ik vind jou wel goed! en hij....tja......![]()
Weggekotsttraind.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij daar dan nog babybvet zitten![]()
Deporterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's altijd al zo dom geweest![]()
Succes..dit is het soort wat je zelfs met pesticide niet wegkrijgt..quote:
Blokkeren en verwijderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Succes..dit is het soort wat je zelfs met pesticide niet wegkrijgt..
Nooit in mn lijst gestaanquote:
Ook een optiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nooit in mn lijst gestaan![]()
Zeer zekerquote:
del *.* /Yquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou ik ken ook een commando achtig iets
ps -aux![]()
niet zo zeer maar altijd welkomquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
Hungry for cock!
hmm cock au vinquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jesus..ik heb trek .
Ik kan alleen directory's browsen bij *nix.. en commando's copy-pasten in bash via een shellquote:
Ik had 'm vrijdag ofzo al.. ligt nog ongeopend op tafel benedenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En waarom heeft IEDEREEN de expreszo al behalve moi?
ik lees al de margriet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had 'm vrijdag ofzo al.. ligt nog ongeopend op tafel beneden
ls?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan alleen directory's browsen bij *nix.. en commando's copy-pasten in bash via een shell
EN ik heb m dus helemaal nog niet gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had 'm vrijdag ofzo al.. ligt nog ongeopend op tafel beneden
Zal ik 'm meenemen naar IC?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
EN ik heb m dus helemaal nog niet gezien.![]()
En dan kan k dr mee rondlopen? KIIIJK IK BEN BEROOOEHOOEMD (meer berucht)quote:
Jij altijdquote:
Ohw.. GJ's pages?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dan kan k dr mee rondlopen? KIIIJK IK BEN BEROOOEHOOEMD (meer berucht)
Heb jij óók nog een klein zusje?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef TehRockstar het volgende:
Moeder: Neem je zus morgen mee op de trein, hé? Dikkie.
quote:
I'll tryquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef creno het volgende:
olla
ik heb effe terug zitten lezen en CDP: kop op jochie !
Gaat prima hoor..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Halloooohhooo!!![]()
![]()
![]()
Alles helemaal okay?
Nee, mijn zus van 30, die bang is voor openbaar vervoer. Ik neem haar mee voor haar eerste treinritje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij óók nog een klein zusje?!
Dag jij!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef creno het volgende:
olla
ik heb effe terug zitten lezen en CDP: kop op jochie !
Het gaat nóg goed...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat prima hoor..
Hoe is 't met jou?
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het gaat nóg goed...
Ik heb namelijk ontdekt dat ik nog niet volledig als adres sta ingeschreven bij het energiebedrijf, dus dan zal ik wel weer een héééérrrrlijke energierekening krijgen van juni tot... nu.
Afgezien van dat en onderproductie wat betreft school, gaat'ie lekker hoor.
En morgen ga ik écht eens even superactief op zoek naar een baan, als ik qua leeftijd enzo nog iets geschikts kan vinden.![]()
Oh ja, jij was de verwende van de familie!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, mijn zus van 30, die bang is voor openbaar vervoer. Ik neem haar mee voor haar eerste treinritje.
Zo die staatquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb besloten donderdag bij Fame te solliciteren. Punt.
Mediamarkt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Vakken vullen.. of ga bij de MediaMarkt werken
Ik ben niet de verwende, zij gaat elke dag met de taxi naar d'r werk omdat ze niet wilt gaan zweten als ze fietst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, jij was de verwende van de familie!![]()
Met je PS2, terwijl ik al zou janken van blijdschap, van emotie, van ontroering als ik kon beschikken over een Xman-mini-nintendo-ding-geval.
Aaawww... nu word je wéér aangevallen!Naja, heb je vandaag weer allerlei kennis opgedaan daaro in de schoolbanken dan joh?
Ja maar jij krijgt een rijbewijs+auto als je 18 bentquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet de verwende, zij gaat elke dag met de taxi naar d'r werk omdat ze niet wilt gaan zweten als ze fietst..
ook halloquote:
Heb ik ook gewerkt. Verwacht geen vetpot als je daar werkt. Ze betalen je het minimum van het minimum.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb besloten donderdag bij Fame te solliciteren. Punt.
Mits ik niet gerookt heb.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt een rijbewijs+auto als je 18 bent
I don't care. Het is werk. In een zaak waar ik vaak kom. alles heeft waar mijn intresses liggen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef xman het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerkt. Verwacht geen vetpot als je daar werkt. Ze betalen je het minimum van het minimum.
Maar ken mensen. Als je daar persee wilt werken, dan moet je het ff laten weten.
Waxxer zegt m'n naam!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, jij was de verwende van de familie!![]()
Met je PS2, terwijl ik al zou janken van blijdschap, van emotie, van ontroering als ik kon beschikken over een Xman-mini-nintendo-ding-geval.
Aaawww... nu word je wéér aangevallen!Naja, heb je vandaag weer allerlei kennis opgedaan daaro in de schoolbanken dan joh?
mail me:quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't care. Het is werk. In een zaak waar ik vaak kom. alles heeft waar mijn intresses liggen..
I would love to...O+
Hai!!quote:
Op een crisisplek waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Waxxer het volgende:
En CDP, wat een gedoe joh!Stel, je zou op kamers willen/moeten, is dat te doen zeg maar?
Als je al in A'dam woont?
Nou ja... desnoods...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op een crisisplek waarschijnlijk![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja... desnoods...Al is het tijdelijk... Naja, als je werk hebt dan? Het zal wel heeeeeeelll moeilijk en intensief zijn om überhaupt iets te vinden... Zwolle is al een crime op dat gebied. Maar wat je nu vertelt en zoal verteld hebt, lijkt me dat voor jou niet bepaald gezond...
![]()
Kom je hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op een crisisplek waarschijnlijk![]()
oh dus jij bent de verwende en zij is de luie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet de verwende, zij gaat elke dag met de taxi naar d'r werk omdat ze niet wilt gaan zweten als ze fietst..
quote:
Stinkerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef creno het volgende:
wieeeeeeeeeerrook !
Ja gaat wel goed...veel spierpijn nu. Auw kan bijna niet meer bewegen. Heb na hele lange tijd weer gefitnessed. 't is ook niet zo slim om je oude patroon weer op te pikken zomaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
![]()
Ik wilde dat net van jou zeggen!![]()
Maar ik dacht, dat is weer zo.... Naja... Zo van...
![]()
Jij noemde mij lief en toen ging je een hoofdletter O en een plusje typen![]()
![]()
Hoe is het met jou??!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang crisiopvang gedaan![]()
Dat bedoel ik.quote:
Morgen komt dat goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik zou iig naar een of andere instantie gaan om uit te (laten) zoeken waar je recht op hebt, en op welke manier. Zo blijf je nl in de huidige situatie en gaat het alleen maar meer achteruit ipv dat je... Nou ja, hoe zeg je dat... Ik denk dat de leeftijdsperiode 17-22 de meest belangrijke is voor een mens, omdat je je dan vormt als echt volwassene. Als je dan alleen maar in de shit zit, is dat tekenend voor de rest van je leven. In ieder geval niet af blijven wachten!!
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed...veel spierpijn nu. Auw kan bijna niet meer bewegen. Heb na hele lange tijd weer gefitnessed. 't is ook niet zo slim om je oude patroon weer op te pikken zomaar.
Geil?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef creno het volgende:
de wierrook ruikt lekker, en het brengt een fijne sfeer/gevoel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Honeeeeeeeeeeeeeys, I'm hooooooooooooooome
Lieve, lieve Mango,quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef xman het volgende:
Lief Citroentje,
Ik had gedroomd vanacht,
Zat op een tropisch eiland,
Aan het strand met een cocktail in m'n hand,
En die cocktail was gevuld met verschillende vruchten,
En een heerlijke alcholisch drankje,
Maar het miste iets,
Ik vroeg de barman of hij een scheutje extra alcohol in wilde gooien,
Maar dat veranderde niks,
Wat extra stukjes ananas misschien?
Ook dat wilde niet baten.
Meloen? Nee
Banaan? Nee
Bijna elke vrucht had ik geprobeerd. En nogsteeds miste ik iets.
En toen..toen wist ik het..
Het was jij....
Mooiste droom van m'n leven..![]()
Veel liefs,
Je mango!
Hai darling!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Honeeeeeeeeeeeeeys, I'm hooooooooooooooome
oh he ik denk k kom bij jou wonenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang crisiopvang gedaan![]()
mn ouders dan
Trans-Siberian Orchestra?quote:
is dat wat ?quote:
het hupst weerquote:
Hola!quote:
Ik vind het geweldig. Hardrock kerstliedjes met een verhaal erin en mooi gezongen. Weer es wat anders dan Stille Nachtquote:
Ik heb alle depri muziek uit mn WinAmp gebannen voor 2nite..dus k moet welquote:
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekkerquote:
Wat wat wat wil je doen dan? W-w-wat wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb alle depri muziek uit mn WinAmp gebannen voor 2nite..dus k moet wel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekker
in de laaghangende legerbroekquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in de laaghangende legerbroeken sweatvest met capuchon
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekker
*danst* er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent, er zijn chickies met dubbel d's in de tentquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*danst* er zijn chickies met dubbel d's in de tent
in de laaghangende legerbroek en sweatvest met capuchonquote:
Remember: big tits are for mothers and hookers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*danst* er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent, er zijn chickies met dubbel d's in de tent
[..]
in de laaghangende legerbroek en sweatvest met capuchon
[..]
Ja. Klopt dan toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember: big tits are for mothers and hookers.
Kheb alleen een camquote:
Mee eensch!quote:
DIT IS PAS laaghangend!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om vroeg naar bed te gaan eigenlijk...
Daaagquote:
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
DIT IS PAS laaghangend!!![]()
http://www.youtube.com/?v=pJJPIW9V5ek
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?.
Is DAT al heel erg laaghangend?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieėn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is DAT al heel erg laaghangend?
Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieėn?.
Zijn Zwitsalbilletjes komen er bovenuit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieėn?.
Tis Dolce heur!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?.
Zwitsal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn Zwitsalbilletjes komen er bovenuit..
Dolce and Gabbana is best wel een breezahmerk.quote:
Nee dat is D&G.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dolce and Gabbana is best wel een breezahmerk.
D&G.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee dat is D&G.
Breezahs kunnen geen Dolce & Gabbana betalen. Of ze moeten in het Gooi wonen. Maar dan zijn het meestal geen breezahs..
Dan zijn het Champagnisten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee dat is D&G.
Breezahs kunnen geen Dolce & Gabbana betalen. Of ze moeten in het Gooi wonen. Maar dan zijn het meestal geen breezahs..
Auw! Daar kom ik een tijdje niet meer!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG
Sportschoolsportschoolsportschoooooollll!!![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D&G.. Al die lamme hoertjes die er trots op zijn. De goedkope paupervariant.
Ja, lekker, doe maar.quote:
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
En kerst is losgebarsten in mijn kamertje![]()
En Ang3l: The descent is echt vet.
Oja, avondje allemaal![]()
Ook niks mis meequote:
Kutverhaal maar godvertering wat een spanningquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:18 schreef xman het volgende:
[..]
Auw! Daar kom ik een tijdje niet meer!
Volgens mij moet iemand eerst een hoop scheren voordat die broek aan kan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uit
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uit
Je hebt ook echt een stem om een welgemeend godvertering uit te spreken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutverhaal maar godvertering wat een spanning
En je krijgt er ook nogal korte beentjes van. En je kan er geen onderbroek onder aan. En volgens mij schuurt het hartstikke als je loopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!
Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Dan kun je al mijn lichaamsdelen ergens anders vandaan halen volgens mij, als ik weer ga. Ben ondertussen zo stijf al een hark geworden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij moet iemand eerst een hoop scheren voordat die broek aan kan.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!
Dat weet jij heul niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ho, stop! Jij hebt wel weer genoeg gehad voor vandaag.![]()
'Navond!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Now there's a name from the past...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van z'n dvd's liggen. Die mag je wel van me lenen als je wilt.
[afbeelding]
Het is bijna half twaalf, dus kan me niet voorstellen dat jij nog niet genoeg hebt gehad voor vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet!.toch?
.
En trouwens, tis the season....
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Now there's a name from the past...
Die heb ik ook nog ergens...
Dan zit die broek bij mij érg hoog aan de achterkant, en dus mijns inziens veel te laag aan de voorkant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef creno het volgende:
maar die broeken zijn toch aan de achterkant normaal (of zag ik dat nu verkeerd), dus de voorkant laag en de achterkant zo dat ie op je kont blijft zitten
Alhoewel, die kont van mij is iig in omvang afgenomen. Nu nog ff spieren kwekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zit die broek bij mij érg hoog aan de achterkant, en dus mijns inziens veel te laag aan de voorkant.
Mijn broeken hangen ook laag, maar da's omdat ik ze te groot gekocht hebquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef creno het volgende:
ik heb zo'n soort broek al een tijdje, maar niet van D&G
Oeh...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.![]()
Ik vraag me af of je het loodgieters effect krijgt als je gaat zitten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef creno het volgende:
maar die broeken zijn toch aan de achterkant normaal (of zag ik dat nu verkeerd), dus de voorkant laag en de achterkant zo dat ie op je kont blijft zitten
Wat is genoeg?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is bijna half twaalf, dus kan me niet voorstellen dat jij nog niet genoeg hebt gehad voor vandaag.
Mocht ie blijven loaden... hier staan de feauteaux. (wel effe doorbladeren naar het eind)quote:En waarom blijft dat filmpje over die leuke broeken waar jullie zo enthousiast over zijn bij mij steeds op 'loading' staan?
Whahahahaha. Uh. Ja? Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een stem om een welgemeend godvertering uit te spreken!![]()
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb ze gedownload.. Moet zeggen dat die met alleen de buikspieren wel goed werkt.![]()
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mijquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je krijgt er ook nogal korte beentjes van.
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangenquote:En je kan er geen onderbroek onder aan.
Ik zeg kappuh met rokuh!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering..
Kon meteen 2 dagen niet ademen lopen of liggen..
Piep zei de muis in het voooooorhuid..huis....quote:
GODVERTERING!quote:
Zonder onderbroek lijk je slanker volgens Tom Ford.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mij
[..]
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangen
oh kut, daar moet ik nog langs voor kerst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg kappuh met rokuh!Net als tante Beaver uit Alphen aan den Rijn!
Ja, dan kan hetquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, van de 1.83 is 2/3 been bij mij
[..]
Juhwel, maar dan heeeeeeeeel laag hangen
Alsof IK slanker moet lijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zonder onderbroek lijk je slanker volgens Tom Ford..
quote:Perfectionisme, stress, rusteloosheid boosdoeners
En nu iets wat u altijd al heeft vermoed: slechts een op de twntig vrouwen is volmaakt gelukkig. Dat heeft namelijk een volstrekt overbodig onderzoek van het tijdschrift Sante uitgewezen. De makers van het blad over Welzijn & Welbeleven wilden graag weten of de hedendaagse Hollandse vrouw volmaakt gelukkig is. Volmaakt gelukkig met al die ellende om ons heen? Als je op planeet Zoras woont misschien. Niettegenstaande wist Open Circles Academy ruim 1400 lezeressen over te halen hun geluk te laten peilen. De belangrijkste boosdoeners voor malaise: zijn: perfectionisme (52%), stress (47%) en rusteloosheid (47%). Ook ervaart 25% van de deelnemers regelmatig een gebrek aan eigenwaarde en voelt zich doelloos en ongeļnspireerd. Volgens een psychologisch model van Open Circles Academy zijn er drie emotionele schijnbehoeftes die het levensgeluk saboteren: controle, goedkeuring en zekerheid. Volgens dit model is iemand die niet sterk beheerst wordt door deze behoeftes een gelukkig persoon: dat was slechts 5% van de invullers.
Over de navel?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan kan hetIk zal het verkeerde merk boxers wel hebben, want de mijne zitten altijd tot over mijn navel... maar goed.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Piep zei de muis in het voooooorhuid..huis....
Hmmz, you got a pointquote:
Zeeman hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de navel?!
Oei.... dramatisch meid, dramatisch
Vintage is in toch?quote:
Ja, dan mag je snel weze!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh kut, daar moet ik nog langs voor kerst..
.
Wat nou baantje zoeken... je moet een boek schrijven, dan loop je binnen, manquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dan mag je snel weze!Daar zit ze dan straks, aan haar tafeltje van dik pluche, met slechts het tikken van een klok dat de stilte doorbreekt...
Haha, ik voel me zoals bij die baby van dinosaurs: AGAAAAAAAAAAAAIN!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hééérrlijk!
Ik hoor het je zo zeggen!
jaa. maar de echte vintage vind je bij jezelf onderin de kast verborgenquote:
Ik heb niet zo op de broeken gelet.quote:
Ik zie het nog voor me ook!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dan mag je snel weze!Daar zit ze dan straks, aan haar tafeltje van dik pluche, met slechts het tikken van een klok dat de stilte doorbreekt...
Ik heb nog ergens zo'n house-broekquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef creno het volgende:
[..]
jaa. maar de echte vintage vind je bij jezelf onderin de kast verborgen
Not the mama!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ik voel me zoals bij die baby van dinosaurs: AGAAAAAAAAAAAAIN!
Godvertering
AGAAAAAAAAAAAIIIIN
Godvertering
Dat is geen vintage. Dat is gewoon diep triest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n house-broek
Die was zooo kei leuk!quote:
Thanx!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is genoeg?.
[..]
Mocht ie blijven loaden... hier staan de feauteaux. (wel effe doorbladeren naar het eind)
Hoe gaat het bij jou nog met stoppen? Hou je het nog een beetje vol zo in die donkere dagen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg kappuh met rokuh!Net als tante Beaver uit Alphen aan den Rijn!
Whehe. Jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is geen vintage. Dat is gewoon diep triest.
Nou ja, voor die Pubic Pants dus..quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:47 schreef Nuvole het volgende:
Thanx!En hoezo doorbladeren naar 't einde?
![]()
Maar daar kunnen we nog wel 40 posts mee vullen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wilde net weer beginnen over die laaghangende broeken, maar jullie zijn al weer tig posts verder zie ik..
Die kop.quote:Hydratatie-assistente
Sommige mensen vinden drinken uit een kopje maar wįt moeilijk. Die drinken liever met een rietje. Er zijn daarnaast mensen die het moeilijk vinden een kopje vast te houden. Gelukkig hebben rijke mensen geld genoeg om daarvoor iemand in dienst te nemen. Kijk maar eens naar Mariah Careys persoonlijke hydratatie-assistente die haar taak uiterst serieus neemt:
Ja damn..de ultimate bootcamp dvd al geprobeerd. Die heb ik wel af kunnen maken, maar ik vertel je niet hoe. Het ging echt van: OK MENSEN EN NU CRUNCH en nu OPDRUKKEN en nu CRUNCH en nu OPDRUKKEN. En ik ging zo van...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb braaf de videos gekocht. In een vlaag van verstandsverbijstering..
Kon meteen 2 dagen niet ademen lopen of liggen..
Wil je ook Pubic Pants G_E?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wilde net weer beginnen over die laaghangende broeken, maar jullie zijn al weer tig posts verder zie ik..
Ik had al moeite met de gewone.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ja damn..de ultimate bootcamp dvd al geprobeerd. Die heb ik wel af kunnen maken, maar ik vertel je niet hoe. Het ging echt van: OK MENSEN EN NU CRUNCH en nu OPDRUKKEN en nu CRUNCH en nu OPDRUKKEN. En ik ging zo van...en toen ging dat nog tig keer door en ik was echt zo van..
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je ook Pubic Pants G_E?.
Ze kosten maar rond de $800.
Nou...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, zoiets draag je toch alleen in de huiselijke kring?
Ach ik heb haar andere personal assistent ontmoet toen ze in Amsterdam verbleef.quote:
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook een hydratatie assistente..
maar dan toch wel eentje die leuker kan kijken dan die van Mariahquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook een hydratatie assistente..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?.
Uhuh. Ik neem gewoon zo'n Dolce & Gabbana meneer in pubic pants.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan toch wel eentje die leuker dan kijken dan die van Mariah![]()
Ooooh, dąt rietje vasthouden bedoel je. Jij viespeuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Daar gaat het niet om G_E!!.
.
Heeft ze ook een nipple tweaker net als JHo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:55 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ik heb haar andere personal assistent ontmoet toen ze in Amsterdam verbleef.
Dat mens vliegt dus overal ter wereld mee naartoe met Mariah. Verblijft in de beste hotels, waar Mariah ook verblijft. Krijgt nog een flinke salaris ook. Tja dan wil ik haar rietje ook wel vasthouden.
Trouwens Mariah is een DIVA. Die houdt haar eigen kopje niet vast. Daar heb je iemand voor Darling!![]()
Get your mind out of the gutter!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, dąt rietje vasthouden bedoel je. Jij viespeuk.
Hij zoekt iemand die met de champagnekoeler naast 'm blijft staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je je glas wijn niet zelf meer vasthouden zonder te morsen?.
Ik denk dat je er ook wel een beetje een lichaam voor nodig hebt. Ik denk dat er ook wel mensen zijn die dit aandoen, waarvan je denkt: "Misschien was de laastse Burka collectie een betere keuze geweest voor je!".quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ik ben slank genoeg om een normale broek ver genoeg op mijn kruis te laten hangen..
Bovendien, zoiets draag je toch alleen in de huiselijke kring? En dan kun je toch net zo goed gewoon wat knoppen open laten van een knopengulp. Zelfde effect (na een paar minuten wordt de rest toch losgeknoopt) en kun je die 800 dollar leuk uitgeven aan andere dingen..
I love how you know me so well.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij zoekt iemand die met de champagnekoeler naast 'm blijft staan.![]()
"Drink nou eens door, trut!", lijkt ze te denken...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook wel een beetje een lichaam voor nodig hebt. Ik denk dat er ook wel mensen zijn die dit aandoen, waarvan je denkt: "Misschien was de laastse Burka collectie een betere keuze geweest voor je!".
we zijn makkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef Ryan_R het volgende:
Pubic pants en het topic is weer wakker hoor![]()
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef Ryan_R het volgende:
Pubic pants en het topic is weer wakker hoor![]()
Oh ja, jij durfde dat!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Suggereer je nou dat ik beter maar een burka kan dragen?.
Misschien moet ik mijn buikje maar weer eens posten..
Zorg dat je een dwarslaesie ofzo oploopt en dan mag je moeder dat weer allemaal doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Wat moet ik daarvoor doen?! Zal ik anders eens kijken of een cd van mij aanslaat bij het publiek?
Mjah. Deze viel iets tegen maar toch...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
P.S. @ beav: bedankt voor die tweede link, maar die mannen in die zwembroekjes zijn nogal griezelig en er zitten vrouwen(
) tussen.
Klein streepje mag toch wel?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...
Nee hoor...jij niet!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Suggereer je nou dat ik beter maar een burka kan dragen?.
Misschien moet ik mijn buikje maar weer eens posten..
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zorg dat je een dwarslaesie ofzo oploopt en dan mag je moeder dat weer allemaal doen..
Dat wel, maar gen A2 knooppunt leenderheidequote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Klein streepje mag toch wel?![]()
en en regel dan ook direct dat er een real life soap gemaakt wordt van de aanloop naar, en introductie van die CD. Daar willen vast wel weer bedrijven een sponsordeal met je sluitenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik anders eens kijken of een cd van mij aanslaat bij het publiek?
Zo'n pakje shag erboven uit enzo. *ril*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie al helemala van die foute hetero's die dat dan over maanden ook gana dragen maar die dan de bush niet bijsnoeien en dat er dan zo'n hele rimboe bovenuit groeit ...
Tante Beaver heeft nog een kamer over.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...
Misschien is begeleid wonen wel wat.
Een real life soap over mij wordt nog langdradiger dan de huidige Big Brother-reeks hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en en regel dan ook direct dat er een real life soap gemaakt wordt van de aanloop naar, en introductie van die CD. Daar willen vast wel weer bedrijven een sponsordeal met je sluiten
succes al bijna gegarandeerd![]()
Ik denk bij de Beverwijkse Bazaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:03 schreef creno het volgende:
waar koop je een burka ?
Zooo... meneer Waxxer, dit is uw pilletje. En het is weer tijd voor het revalidatiecentrum om te werken aan uw blokjesbuik. Zolang uw stoma er niet voor hangt, ziet dat er reuze sexy uit, wie weet wint u wel de Hunk van de Huize Ochtendgloren-award wel!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, dat wordt dan een verpleeghuis, en dat is weer iets TE hoor...
Misschien is begeleid wonen wel wat.
Nu je het toch ter sprake brengt:quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Get your mind out of the gutter!.
Dat bedoelde ik niet.
Met zo'n lage broek zit die rand ervan iig niet in de wegquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zooo... meneer Waxxer, dit is uw pilletje. En het is weer tijd voor het revalidatiecentrum om te werken aan uw blokjesbuik. Zolang uw stoma er niet voor hangt, ziet dat er reuze sexy uit, wie weet wint u wel de Hunk van de Huize Ochtendgloren-award wel!
Ladies and Gentlemenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een real life soap over mij wordt nog langdradiger dan de huidige Big Brother-reeks hoor
Zo'n spannend, wild, inspirerend leven heb ik niet. Niet dat ik zit te klagen, maar het is gewoon niet zo.
ja, de logeerkamer, speciaal voor als jij weer eens langskomt, įlles staat 24-7 klaar!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tante Beaver heeft nog een kamer over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |