quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja... desnoods...Al is het tijdelijk... Naja, als je werk hebt dan? Het zal wel heeeeeeelll moeilijk en intensief zijn om überhaupt iets te vinden... Zwolle is al een crime op dat gebied. Maar wat je nu vertelt en zoal verteld hebt, lijkt me dat voor jou niet bepaald gezond...
![]()
Kom je hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op een crisisplek waarschijnlijk![]()
oh dus jij bent de verwende en zij is de luie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben niet de verwende, zij gaat elke dag met de taxi naar d'r werk omdat ze niet wilt gaan zweten als ze fietst..
quote:
Stinkerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef creno het volgende:
wieeeeeeeeeerrook !
Ja gaat wel goed...veel spierpijn nu. Auw kan bijna niet meer bewegen. Heb na hele lange tijd weer gefitnessed. 't is ook niet zo slim om je oude patroon weer op te pikken zomaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
![]()
Ik wilde dat net van jou zeggen!![]()
Maar ik dacht, dat is weer zo.... Naja... Zo van...
![]()
Jij noemde mij lief en toen ging je een hoofdletter O en een plusje typen![]()
![]()
Hoe is het met jou??!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang crisiopvang gedaan![]()
Dat bedoel ik.quote:
Morgen komt dat goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik zou iig naar een of andere instantie gaan om uit te (laten) zoeken waar je recht op hebt, en op welke manier. Zo blijf je nl in de huidige situatie en gaat het alleen maar meer achteruit ipv dat je... Nou ja, hoe zeg je dat... Ik denk dat de leeftijdsperiode 17-22 de meest belangrijke is voor een mens, omdat je je dan vormt als echt volwassene. Als je dan alleen maar in de shit zit, is dat tekenend voor de rest van je leven. In ieder geval niet af blijven wachten!!
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed...veel spierpijn nu. Auw kan bijna niet meer bewegen. Heb na hele lange tijd weer gefitnessed. 't is ook niet zo slim om je oude patroon weer op te pikken zomaar.
Geil?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef creno het volgende:
de wierrook ruikt lekker, en het brengt een fijne sfeer/gevoel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Honeeeeeeeeeeeeeys, I'm hooooooooooooooome
Lieve, lieve Mango,quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef xman het volgende:
Lief Citroentje,
Ik had gedroomd vanacht,
Zat op een tropisch eiland,
Aan het strand met een cocktail in m'n hand,
En die cocktail was gevuld met verschillende vruchten,
En een heerlijke alcholisch drankje,
Maar het miste iets,
Ik vroeg de barman of hij een scheutje extra alcohol in wilde gooien,
Maar dat veranderde niks,
Wat extra stukjes ananas misschien?
Ook dat wilde niet baten.
Meloen? Nee
Banaan? Nee
Bijna elke vrucht had ik geprobeerd. En nogsteeds miste ik iets.
En toen..toen wist ik het..
Het was jij....
Mooiste droom van m'n leven..![]()
Veel liefs,
Je mango!
Hai darling!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Honeeeeeeeeeeeeeys, I'm hooooooooooooooome
oh he ik denk k kom bij jou wonenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang crisiopvang gedaan![]()
mn ouders dan
Trans-Siberian Orchestra?quote:
is dat wat ?quote:
het hupst weerquote:
Hola!quote:
Ik vind het geweldig. Hardrock kerstliedjes met een verhaal erin en mooi gezongen. Weer es wat anders dan Stille Nachtquote:
Ik heb alle depri muziek uit mn WinAmp gebannen voor 2nite..dus k moet welquote:
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekkerquote:
Wat wat wat wil je doen dan? W-w-wat wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb alle depri muziek uit mn WinAmp gebannen voor 2nite..dus k moet wel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekker
in de laaghangende legerbroekquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in de laaghangende legerbroeken sweatvest met capuchon
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Warm, heet, zwetend. Kortom: lekker
*danst* er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent, er zijn chickies met dubbel d's in de tentquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*danst* er zijn chickies met dubbel d's in de tent
in de laaghangende legerbroek en sweatvest met capuchonquote:
Remember: big tits are for mothers and hookers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*danst* er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent, er zijn chickies met dubbel d's in de tent
[..]
in de laaghangende legerbroek en sweatvest met capuchon
[..]
Ja. Klopt dan toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember: big tits are for mothers and hookers.
Kheb alleen een camquote:
Mee eensch!quote:
DIT IS PAS laaghangend!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om vroeg naar bed te gaan eigenlijk...
Daaagquote:
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
DIT IS PAS laaghangend!!![]()
http://www.youtube.com/?v=pJJPIW9V5ek
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?.
Is DAT al heel erg laaghangend?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieën?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is DAT al heel erg laaghangend?
Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieën?.
Zijn Zwitsalbilletjes komen er bovenuit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij jou hangt het op de knieën?.
Tis Dolce heur!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mode van 2006: een Neanderthaler-blik in de ogen, met een bijpassende bromvliegzonnebril?.
Zwitsal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn Zwitsalbilletjes komen er bovenuit..
Dolce and Gabbana is best wel een breezahmerk.quote:
Nee dat is D&G.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dolce and Gabbana is best wel een breezahmerk.
D&G.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee dat is D&G.
Breezahs kunnen geen Dolce & Gabbana betalen. Of ze moeten in het Gooi wonen. Maar dan zijn het meestal geen breezahs..
Dan zijn het Champagnisten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee dat is D&G.
Breezahs kunnen geen Dolce & Gabbana betalen. Of ze moeten in het Gooi wonen. Maar dan zijn het meestal geen breezahs..
Auw! Daar kom ik een tijdje niet meer!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG
Sportschoolsportschoolsportschoooooollll!!![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D&G.. Al die lamme hoertjes die er trots op zijn. De goedkope paupervariant.
Ja, lekker, doe maar.quote:
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:04 schreef xman het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
En kerst is losgebarsten in mijn kamertje![]()
En Ang3l: The descent is echt vet.
Oja, avondje allemaal![]()
Ook niks mis meequote:
Kutverhaal maar godvertering wat een spanningquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:18 schreef xman het volgende:
[..]
Auw! Daar kom ik een tijdje niet meer!
Volgens mij moet iemand eerst een hoop scheren voordat die broek aan kan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uit
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit lekker zitten... maar het ziet er wel geil uit
Je hebt ook echt een stem om een welgemeend godvertering uit te spreken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kutverhaal maar godvertering wat een spanning
En je krijgt er ook nogal korte beentjes van. En je kan er geen onderbroek onder aan. En volgens mij schuurt het hartstikke als je loopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het idd niet lekker zitten. Denk continu "zal ie wel blijven hangen?!" "Glijdt ie niet van m'n kont af?!" Eigenlijk wil je een continue erectie hebben om die broek enigszins veilig omhoog te houden, maar dan piept ie d'r ook nog bovenuit als je niet uitkijkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |