Waxx!quote:
Helloooooo Nurse!!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxx!
M'n ogen, wat doe je????
![]()
![]()
![]()
Gelukkig had ik er net al wat tegengif tegenaan gegooid.
*Pfoeh.* 't Scheelde niks.
Dit tegengif dus, voor wie 't gemist heeft.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake brengt:
[afbeelding]
Goed lijf! Alleen even dat
wegdenken.. Z'n hoofd is te klein voor z'n lijf, oren en zonnebril.
En mag ik deze voor onder de kerstboom?![]()
[afbeelding]
![]()
Tsja, wat wil je? Komt door die pubic pants.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Ryan_R het volgende:
Wat gaan we snel
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En die onderste is van mij, dus alleen kijken!
What can I say?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie hebben geen smaak..
Lekker dubbelzinnigquote:
Vind ze allebei lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Neem ik deze:
[afbeelding]
of toch deze in de categorie 'Fout is soms best wel lekker' ?
[afbeelding]
Na 1489 delen zitten er op deze reeks meer vlekken dan op een sproetige giraffe met waterpokken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, kwijlen mag (zolang je maar geen vlekken maakt in het topic, pak anders even een bakje ofzo), maar let op dus:
[..]
Vandaar ook mijn probleemquote:
Met haar.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
What can I say?
Ik heb een zwak voor foute gladde mannen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel dat kickbox ventje wel aardig is..
G_E!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar dan liever zonder dat shirt en z'n broek..
*adblock image*quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Ah nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn keertje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |