Waxje!! Watch it!quote:
Escusez moi?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de domste familie van Nederland![]()
Mjah, en dat is nogal een understatement.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heul heul erg verschikkelijk, dat is het![]()
Geen flauw idee, ik weet niet eens wat "sml-help-tool compatibel" betekent.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Firefox: wil ik nog even een vraagje over stellen. Ik heb nu FF1.5, maar nu krijg ik m'n KwikKwoot niet meer aan de gang.Komt dat omdat de sml-help-tool niet meer compatibel is of ligt het ergens anders aan? Jij een idee?
Zonder mij dan.quote:Wordt aankomend weekend de 1500 gevierd?![]()
Beav toch, ik sta volgens mij toch niet bekend dat ik hier enge, of dubbelzinnige posts achterlaatquote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moest deze zin toch eerst een paar keer lezen voordat ik doorhad dat ie niet zo fout was als dat ik eerst dacht..
Ik denk dat het meer met m'n eigen dirty ende verdorven mind te maken heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beav toch, ik sta volgens mij toch niet bekend dat ik hier enge, of dubbelzinnige posts achterlaat![]()
PI's des PI'squote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thomas Berge joh
[afbeelding]
Nou voor deze keer dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet eng doen!!
ik dacht hey Bob Beaver maar foutje moet kunnen baas ja toch niet dan hey?![]()
![]()
Nah, ik wás warm!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Thomas Berge joh
[afbeelding]
trustenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef creno het volgende:
en nu ga ik echt naar bed
truste allemaal
weetje wat jij moet gaan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer met m'n eigen dirty ende verdorven mind te maken heeft..
.
Bedankt voor de tip, petre, maar die forumtools heb ik al, ook weer geherinstalleerd, maar dat helpt dus niks.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. na het cammen maar slapen he![]()
![]()
truste
Jij hebt altijd van die goeie tips, waarvan ik dan denk dat ik daar zelf niet opgekomen ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet niet eens wat "sml-help-tool compatibel" betekent..
Waarom denk jij opeens dat ik verstand heb van ict-dingetjes?.
Gaat nog wel even duren, hij is nog maar negen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
Kan iemand zangerbob uit mijn lijden verlossen?
Let's not and say I did.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
weetje wat jij moet gaan doen
elk verhaal van meer dan 4 regels wat waxxer typt, vertalen naar hoe jij het leest
leuke dingen komen er dan uit
Ja dat riep ik dus ook al 5 keerquote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef creno het volgende:
en nu ga ik echt naar bed
truste allemaal
bij mij draait ie wel.. welke template? in de standaart doettie ut wel hier..quote:Op woensdag 14 december 2005 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, petre, maar die forumtools heb ik al, ook weer geherinstalleerd, maar dat helpt dus niks.![]()
Trusten anyway!
[..]
Jij hebt altijd van die goeie tips, waarvan ik dan denk dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Maar nu dus even niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |