Sneller dan je kan lopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef GotC het volgende:
Schoonmaakmachine kan best hard trouwens![]()
Hmmmm dan hebben wij ´n oude. Als je hard doorloopt kan je m wel bijhouden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef GotC het volgende:
Schoonmaakmachine kan best hard trouwens![]()
Die oude blauwe hebben wij ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Meki het volgende:
wij hebben er 2 . een oranje moderne en een oude blauwe
Ik ga m zo ook maar eens ophalen denkquote:Op woensdag 14 december 2005 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net het kerstpakket opgehaald, die chocolade is verslavend.
Wij hebben sinds iets meer als een half jaar ook een oranjequote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Meki het volgende:
Wij hebben een moderne blauwequote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Meki het volgende:
lol dat was ook mijn eerst en is inmiddels ook opquote:Op woensdag 14 december 2005 16:10 schreef blrrrt het volgende:
Heb de eerste reep chocola alweer op
die met amandelen en honing![]()
Ik ben met die wit-met-hazelnoot bezig, nog twee stukjes te gaanquote:Op woensdag 14 december 2005 16:10 schreef blrrrt het volgende:
Heb de eerste reep chocola alweer op
die met amandelen en honing![]()
oow moeten jullie elke dag met die schoonmaakapparaat gaan schoon makenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die oude blauwe hebben wij ook.
rampending
Die chocalde koekjes zijn lekker, en heb ik al bijna half op. En de witte chocalde reep met noten heb ik ook al opquote:Op woensdag 14 december 2005 21:40 schreef GotC het volgende:
Dit wordt toch niet een 'ik-heb-mn-kerstpakket-al-half-opgegeten-en-dit-heb-ik-allemaal-op' topic dit keer?
Ik moet m nog halen/krijgen
Wij moeten na elke rit het filter schoonmaken. En elke avond de hele machine.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
oow moeten jullie elke dag met die schoonmaakapparaat gaan schoon maken
Neu, ik maak er andere mensen wel blij meequote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef Webgangster het volgende:
Knoekie, meld het even bij albert heijn zelf, klantenservice/klachtenservice voor medewerkers.
Misschien krijg je een andere ?
Joah, maar 2 hele dagen en een avond ACHTERMEKAARquote:
WK50quote:Op donderdag 15 december 2005 15:30 schreef Renesite het volgende:
Kolere!
DO 5 tot 7
VR 8 tot 16
ZA 10 tot 17
DO 16 tot 19
VR 8 tot 16
ZA 9 tot 18.15
In het net![]()
Ik ookquote:
En wat is je normale naam?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:47 schreef pimtenbrinke het volgende:
Nieuw persoontje hier.
username:pim ten brinke
Filiaal:8743
type:AH-4
Plaats: Holten
Afdeling: Officieel Houdbaar. Maar ben later ook opgeleid voor groente, kassa, vers(diepvries)
Ah dat doen wij ookquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een spelletje, als je de omzet van week 51 goed voorspelt krijg je een fles champagne
Hier zit iedereen rond de 500.000 wat natuurlijk iets teveel van het goede is als de normale omzet van week 49 op maandag maar 50.000 was
Wij ookquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Webgangster het volgende:
Wij hebben een spelletje, als je de omzet van week 51 goed voorspelt krijg je een fles champagne
Hier zit iedereen rond de 500.000 wat natuurlijk iets teveel van het goede is als de normale omzet van week 49 op maandag maar 50.000 was
Voor 1 week ?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij ook
Bij ons zit je tussen de 800.000 en 900.000 in de goede richting
Kijk, dat zijn de tijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef pimtenbrinke het volgende:
WK50
DI 13.00-22.15
WO 9.00-18.00
vr 10.00-18.00
WK 51
ma 13.00-17.00
di 7.00-17.00
wo 7.00-17.00
do 5.30-17.00
vr 5.30-21.00
za 7.00-18.00
40 urige werkwekenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:16 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de tijden![]()
WK 51 (volgende week)
ma: vrij
di: 7.00 - 16.00
wo: 9.00-18.00
do: 9.00 - 18.00
vr: 9.00 - 18.00
za: 11.00 - 19.00
WK 52
ma: 9.00 - 18.00
di: 7.00 - 16.00
wo: 9.00 - 18.00
do: vrij
vr: 13.00 -22.00
za: 10.00 - 19.00
Ja, dat hebben de 'volwassenen' bij ons ook..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Webgangster het volgende:
Het is dat ik geen 40 uur mag werken maar anders had ik het gedaan.
Ik zie zaterdag pas wat me rooster is van week 51 aangezien ik extra ingepland wou worden, maar daar zijn ze bij ons niet echt happig in dus ben weer is benieuwd.
Bllrt: 800 - 900000 is wel heel erg veel vind je zelf niet ?
Das best veel. Welk DC is dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:40 schreef DeVoTioN het volgende:
Bij ons op het DC is de kerstomzet geschat op 2.088.000 collie
WK 51quote:
Jullie zijn toch zeker niet open op oudejaarsavond?? Wij zitten om 1830 aan de pils, dat kan ik je wel zeggenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef zenith_ust het volgende:
deze week maar 16 uur heel druk gehad.
volgende week iets van 25
week 52
ma 12.00-20.30
di 12.00 - 21.00
wo 12.00 - 21.00
do -- --
vrij 12.00-21.00
za 12.00 -22.00
zoeits.. de uren dat ik sluit varieert tussen 20.30 -21.30 en zaterdag schiet wel eens uti.
Ik zit achter de kassaquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Meki het volgende:
Morgen lekker tot 12 tot 21
wie geeft hier nog leiding ( als vulploegleider )
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:22 schreef highway101 het volgende:
in 1 week?das wel heel erg veel. wat voor mega-AH-XXXL is dat dan?
edit: @ Bllrt
In 1 week jaquote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef Webgangster het volgende:
Bllrt: 800 - 900000 is wel heel erg veel vind je zelf niet ?
altijd op de dodnerdagavondquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef Meki het volgende:
Morgen lekker tot 12 tot 21
wie geeft hier nog leiding ( als vulploegleider )
ooh klop oud jaar avond winkel sluit om 6.. sta ik in geplant tot 8 ivm opruimen en dingen terug bouwen..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch zeker niet open op oudejaarsavond?? Wij zitten om 1830 aan de pils, dat kan ik je wel zeggen![]()
Handig he, nummermelderquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:03 schreef Weemz het volgende:
Mijn werk belde vanochtend. Ik heb lekker niet opgenomen![]()
Vooral die kerstmaaltijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:32 schreef SHERMAN het volgende:
Die Excellent producten zijn dan ook echt geweldig.
ff een tiepbui hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
Hoezo dat?
Ben gefrusteerd, thats itquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:55 schreef SHERMAN het volgende:
Damn wat een verhaal.
Trouwens wel herkenbaar dat ze je langer laten werken.
Niet altijd even eluk.
Dan word er vanuit de kantine gebeld, does een andere, we hebben meerderen standby staan, op groente, houdbaar, deli etc etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Mip1988 het volgende:
hoe werkt het bij jullie met stand-by staan voor de kassa?
ik (van houdbaar) moet dus stoppen met pauze houden en achter de kassa gaan zitten als ik opgeroepen wordt voor stand-by, terwijl mensen van de kassa lekker pauze mogen houden
Tja, maar wij krijgen er niet voor betaald.quote:en zien andere afdelingen er wat van terug als mensen daarvan hebben bijgedraait? bij ons dus nooit, en dat kan best frustrerend zijn als de mensen van de kassa lekker kwart over 9 naar huis gaan terwijl jij eerder die dag een uur ofzo achter de kassa hebt gezeten en daardoor jouw werk nu niet af is, en voorlopig nog wel even bezig bent
9 uurquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe laat beginnen jullie zaterdag voor de kerst, ik sta op de broodafdeling en wij beginnen dan al om 04.00 (!) uur.
Ik ben dan vrijquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe laat beginnen jullie zaterdag voor de kerst, ik sta op de broodafdeling en wij beginnen dan al om 04.00 (!) uur.
Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoequote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Ben kapot. Wat een hectische dag zeg
Ja luie donder, ging je weer pauze houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:32 schreef Carpento het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoe).
Ik ben gewoon trots op al die AH-Excellent dingen, echt top. Die sneeuwpop-ijsjes bijvoorbeeldBlij om bij AH te werken, zo kun je het wel noemen
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Normaalgesproken beginnen er 2 mensen om 5 uur op de broodafdeling op zaterdag, nu dus ook een uurtje vroeger dan normaal, er moet gewoon veeeeel gebakken worden! En omdat we nu de luxe stollen zelf moeten bakken hebben we die tijd 's ochtends wel nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!
Vandaag was echt walgelijk druk, superomzet gedraaid en ben benieuwd naar volgende week. Hoewel RE Vers z'n werk niet best doet, want alles is hartstikke leeg.
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.quote:Op zondag 18 december 2005 05:54 schreef GotC het volgende:
Hoe weet je dat al super-muffin?Maar is het van alle AH's of alle supermarkten?
Wooooow ik ben SUPERtrots op onze vulploeg van zaterdagavond![]()
. De vracht kwam pas rond 5 uur ipv half 4, en we hadden 1900 colli ipv 1300..en alsnog gewoon op tijd klaar! Echt,
. Plus, het was te druk voor woorden
. Oh en ik moest dan nog iemand inwerken
.
Ohhh okay, die kampioenschappenquote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.
De Winkel Kampioenschappen is alleen voor de Albert Heijn.
wij staan nummer 3quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel fillialen komen bij die finale?
O, dat verwachten wij ookquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef MouseInteractive het volgende:
De drukte viel bij ons op vrijdag en zaterdag heel erg mee. Het was bij vlagen gewoon stil
Dus heb gisteren gehele dag bij groente en zuivel geholpen.
Maar ja, dan zal alle druk wel op deze week komen te liggen.![]()
Wij ook niet. Op de dag dat ze kwamen controleren ging echt alles mis.quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Renesite het volgende:
Wij gaan geloof ik niet door.
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezaktquote:
Wij hebben heel veel verval qua collega's enzo, dat loopt dus echt niet goed.quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wij ook niet. Op de dag dat ze kwamen controleren ging echt alles mis.![]()
Ja dat ken ik.... wij hadden precies hetzelfde. (AH 1154 Alblasserdam) In de regio kwamen wij uiteindelijk op niveau qua winkel er het beste uit. Zag er allemaal strak uit enzo. Alleen op dat moment was er al iets raars aan de hand. In onze regio is er ook een filiaal uit Oud- Beijerland. Die gasten kregen dus voor één beoordeling van de keurmeesters een score van 100%.... 100%!! Dat is dus niet mogelijk, omdat er altijd wordt gezegd dat ze geen honderd procent geven qua score. Dus wij al balen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezakt![]()
![]()
![]()
Bejaarden die op internet gaan stemmen?quote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezakt![]()
![]()
![]()
Als je al aardig op je top van de omzet zit, is het lastig om nog een groei te realiseren. Dat probleem hebben meerdere winkels, waaronder die van mij. De kleinere winkels hebben hierbij voordeel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef blrrrt het volgende:
Wij scoorden op bijna alles goed. Meedere malen eerste geworden bij de keurmeesters. Ons struikelblok was de omzet.
Voor de uitslag van de klantenenquetes stonden we 5e. Daarna met die erbij zelfs 3e. Het is dus alleen die omzet die ons de das om heeft gedaan...
quote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef Weemz het volgende:
Kerstpakket = jummieen idd, wij zijn ook van de 2e naar de 7e plek gestuiterd door de klanten. Kon je nou eigenlijk als medewerker ook die enquête (thuis, dus eigenlijk als klant) doen?
ja en wij hebben gewonnen in amsterdamquote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
![]()
![]()
en 29 januarie lekker zuipen en rellen bij de mongolenwedstrijdjesquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en wij hebben gewonnen in amsterdam1112 tot the maxxxxxx
![]()
ik heb me spandoek, jel en tshirt al klaarliggenquote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en 29 januarie lekker zuipen en rellen bij de mongolenwedstrijdjes![]()
Hmm... ik werk bij dit filiaal, maar geen idee hoe t precies zit. De laatste keer stonden we idd tweede en ik dacht dat dat de einduitslag was. Drie jaar geleden ook naar de finale geweest, in Apeldoorn toentertijd, prima feestje!quote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef GrazyMcCool het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.... wij hadden precies hetzelfde. (AH 1154 Alblasserdam) In de regio kwamen wij uiteindelijk op niveau qua winkel er het beste uit. Zag er allemaal strak uit enzo. Alleen op dat moment was er al iets raars aan de hand. In onze regio is er ook een filiaal uit Oud- Beijerland. Die gasten kregen dus voor één beoordeling van de keurmeesters een score van 100%.... 100%!! Dat is dus niet mogelijk, omdat er altijd wordt gezegd dat ze geen honderd procent geven qua score. Dus wij al balen.
We hebben net een verbouwing gehad en dan zie je meestal dat de omzet een terugval krijgt. Bij ons was dat dus niet zo. Wij gingen er vanaf week 1 na de verbouwing al op vooruit, met grote dank aan onze filiaalmanager.
3 rondes gehad van keurmeesters, plus cijfers qua omzet, maakte ons tot numero uno in onze regio. Afgelopen week brak een spannende week aan. De klantenenquete was het enige onderdeel waar nog op gescoord kan worden. Nu hadden wij elk jaar een score van zo'n 60% (zoveel procent geeft een score van 8 of hoger).... We stonden op totale puntentelling zo'n 15 punten voor op de nr. 2 in onze regio, wederom Oud-Beijerland.
Wat schetst onze verbazing...... Uit de klantenenquete kwam dat ons filiaal het aardig goed had gedaan, wederom rond het oude percentage. Maar de nummer 2 had een klantenscore van 100%.... honderd fucking procent!! dat is niet mogelijk, dat is doorgestoken kaart. Geen enkel filiaal haalt een klantenscore van 100%, in ieder geval niet als datzelfde filiaal de voorgaande jaren gewoon gemiddeld presteerde......
M'n filiaalmanager was ook redelijk pissed off, maar je doet er niet veel tegen. Dan kan je zien dat zo'n winkelwedstrijd gewoon doorgestoken kaart is.![]()
Maargoed, volgend jaar beter..... Ik hoop dat ze dit soort dingen goed in de gaten houden.....
WOEI!quote:Op zondag 18 december 2005 15:40 schreef Webgangster het volgende:
A.s dinsdag is salaris met winstuitkering, voglende maand salaris met medewerkersvoordeel
Ja veel opmerkingen over de kassa. Maar de klantenronde zou misschien wat minder zwaar moeten weg. Er werden b.v. ook veel opmerkingen gegeven over dingen waar we als filiaal op zich niets mee kunnen, zoals b.v. het mogelijk maken om te betalen met creditcard.quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bejaarden die op internet gaan stemmen?
maargoed, in de enquetes komt het 3 in de rij kassa erbij er ook altijd zeer slecht vanaf, terwijl we toch in 80 á 90 % van de gevallen adequaat reageren. Meestal zit het percentage volgens de enquetes rond de 20 %. Misschien net veel weekend klanten, wanneer het altijd druk is.
Internet bankieren en al je loon optellen enzoquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Knoekie het volgende:
Ik weet niet hoeveel uren ik heb gewerkt
strookjes?quote:
Kwestie van uren en salaris optellen en dan delen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
strookjes?
Ik kwam er achter dat ik in 11 maanden aan de 1800 euro kwam![]()
gemiddeld 163 euro per maand
oke, das beter als dat we van de maand December zouden krijgen, want sinds die maand ben ik juist minder gaan werkenquote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef zenith_ust het volgende:
al je uren van het gewerkte jaar delen door 12 maal 0.6 x je uurloon
dus
(werkuren :12)*0.6=x*uurloon
quote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oke, das beter als dat we van de maand December zouden krijgen, want sinds die maand ben ik juist minder gaan werken
jup, volgende maandquote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef zenith_ust het volgende:
deze maand de blauwe voordeel kortig shit er weer bij ?
Volgende maand krijg je periode 13quote:Op maandag 19 december 2005 15:14 schreef zenith_ust het volgende:
uhmm periode 1 dus . nog even wachten
.quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
Zaterdag trouwens 2 bakken excellent Tiramisu weg kunnen gooien.
Sukkels ze recht op neer gezet.
quote:Op maandag 19 december 2005 19:37 schreef donald_dick het volgende:
maar ik heb meki verslagen inde winkelwedstrijd
1112quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jammer genoeg wel
welke AH zit je in A dam
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=371438quote:
do schat of bake-off, do schat kan je niks aan doen.quote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef highway101 het volgende:
Wat een drukte vandaag zeg! Brood om 4 uur compleet leeggekocht, zelfs de gasverpakkingen. 7
.quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef SHERMAN het volgende:
Wat een drukte.
Vanavond 1100 colli, normaal een kleine 800.
Carpento extra kwam mooi uit.
Netjes he.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Carpento het volgende:
[..]
.
Met mn rotopmerkingen weer he![]()
![]()
Maar wel gezien hoe je even drie rolly's vlees door de winkel heen chauffeurde![]()
BTW, heeft Sietske nog gebeld![]()
Ik zeg dus standaard nee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef o-fiel het volgende:
Ik denk dat ik morgenochtend toch wel gebeld wordt om extra te werken...ze kunnen niet zonder me. Ik weet het zeker :-)
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
nee, maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Knoekie het volgende:
Je zal maar van 13:35 tot 17:15 naar school moeten
Met mijn nieuwe schoolrooster kan ik alleen op zaterdag werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Gisteren (officieel) van half 10 tot 17.30![]()
Ikke vrijdag en zaterdag, en incidentieel woensdag avond.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe schoolrooster kan ik alleen op zaterdag werken![]()
bagger, en dan wordt je pak nog vies ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
HB met een schort?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
Cassieres in het net. Andere afdelingen ook, maar dan met schort eroverheen
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, ne pas 'd winstuitkering ofzo?
oi!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.
Zie het nu bij mijn Postbank.nl staan.
Maar ik heb ook de laatste maand maar 2 keer in de week gewerkt van half 7 tot +/- 9.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Webgangster het volgende:
honderdeenenzeventig
Ik doe in deze dagen HB en AGF en vul wat taken van een VM op maar ga echt niet in pak/netjes ofzo. Gister 800 colli AGF verwerkt en ik had zwarte handen niet normaal, en een schort wat ik aan heb is na een dag of 2 á 3 ook helemaal smerig.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Vergeet overigens niet dat de kans zeer groot is dat je in januari of februari een herbereking krijgt
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
Dat ligt er toch aan hoeveel omzet je filliaal heeft gemaakt in het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
wowquote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef highway101 het volgende:
Damn wat een salaris900 meer dan normaal
![]()
loon, winstuitkering, studiekostenvergoeding.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
Koninklyke Ahold NV
SALARIS
484,00 EUR
ikke 10 euro minderquote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
269,36 euro salaris!
En niet eens veel gewerkt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hb niet nee, Shirt dan Miereneuker
Ikke doe dat morgen welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik haal zo mijn loon strookje op, en dan post ik wel hoeveel uur ik gewerkt heb deze maand.
24 jaar en nog bij kassa?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bij mij was het niet echt veelGa m'n loonstrookje maar eens nakijken wanneer ik hem krijg.
Ik werk trouwens bij 1511, achter de kassa.
dude, bij ons zitten er zelfs 2 van 60 achter de kassa...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
24 jaar en nog bij kassa?
Heb je een vast contract?
Ik bedoel, van de soort van nieuwe garde 24 is ongeveer de tijd dat je je uni papiertje hebt en doei zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
dude, bij ons zitten er zelfs 2 van 60 achter de kassa...
niet dat het me ook maar iets lijkt om me hele leven te slijten achter de kassa
Het kassa werk verveelt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, I know, ik moet gewoon afstuderenBen alleen van studie veranderd en mijn vader is tijdens een tentamenweek overleden, dan duurt het wat langer ja...
Ik heb in 2001een tijdje gefulltimed toen ik van studie veranderd ben, als ik nu eens door de week achter de kassa zit vragen de klanten; ben je alweer gestopt met school ?Maar er altijd werken lijkt me echt niks, die fulltime cassieres zijn onderling niet echt leuk, hoorde ik van de week ook weer van een fulltimer. Het werk op zich vind ik leuk, dat is wel eens anders bij sommigen. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd, op de lijst voor de kerstpakketten stond: datum uit dienst 29-10-2046. Hoop het toch niet, en ik denk de AH ook niet, ik ben nu al veel te duur
![]()
nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er hier wel is mensen die spullen apart leggen voor eigen ouders?
dat ist nou netquote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mja, het zal wel zijn wat je ervan maakt.
ja, of voor mezelf ofzo kan allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er hier wel is mensen die spullen apart leggen voor eigen ouders?
Oke das waar...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ja, of voor mezelf ofzo kan allemaal
niet dat t vaak voorkomt ofzo
en waarom niet, dat zijn toch ook klanten. als een willekeurige klant vraagt of je iets wil appart zetten als iets binnenkomt dan doe je dat toch ook?
wij zijn om 18:00 dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef super-muffin het volgende:
Moet er gewoon gewerkt worden op kerstavond?
Moet je vaak schrobben.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
De wijn vliegt de duur uit bij ons
1 kapotte wijn vandaagquote:
Valt mee dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |