Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoequote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Ben kapot. Wat een hectische dag zeg
Ja luie donder, ging je weer pauze houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:32 schreef Carpento het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoe).
Ik ben gewoon trots op al die AH-Excellent dingen, echt top. Die sneeuwpop-ijsjes bijvoorbeeldBlij om bij AH te werken, zo kun je het wel noemen
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe laat beginnen jullie zaterdag voor de kerst, ik sta op de broodafdeling en wij beginnen dan al om 04.00 (!) uur.
Normaalgesproken beginnen er 2 mensen om 5 uur op de broodafdeling op zaterdag, nu dus ook een uurtje vroeger dan normaal, er moet gewoon veeeeel gebakken worden! En omdat we nu de luxe stollen zelf moeten bakken hebben we die tijd 's ochtends wel nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!
Vandaag was echt walgelijk druk, superomzet gedraaid en ben benieuwd naar volgende week. Hoewel RE Vers z'n werk niet best doet, want alles is hartstikke leeg.
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.quote:Op zondag 18 december 2005 05:54 schreef GotC het volgende:
Hoe weet je dat al super-muffin?Maar is het van alle AH's of alle supermarkten?
Wooooow ik ben SUPERtrots op onze vulploeg van zaterdagavond![]()
. De vracht kwam pas rond 5 uur ipv half 4, en we hadden 1900 colli ipv 1300..en alsnog gewoon op tijd klaar! Echt,
. Plus, het was te druk voor woorden
. Oh en ik moest dan nog iemand inwerken
.
Ohhh okay, die kampioenschappenquote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.
De Winkel Kampioenschappen is alleen voor de Albert Heijn.
wij staan nummer 3quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel fillialen komen bij die finale?
O, dat verwachten wij ookquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef MouseInteractive het volgende:
De drukte viel bij ons op vrijdag en zaterdag heel erg mee. Het was bij vlagen gewoon stil
Dus heb gisteren gehele dag bij groente en zuivel geholpen.
Maar ja, dan zal alle druk wel op deze week komen te liggen.![]()
Wij ook niet. Op de dag dat ze kwamen controleren ging echt alles mis.quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Renesite het volgende:
Wij gaan geloof ik niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |