Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoequote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
Ben kapot. Wat een hectische dag zeg
Ja luie donder, ging je weer pauze houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:32 schreef Carpento het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik pauze mag gaan houden (en dus thuis eet + computer aandoe).
Ik ben gewoon trots op al die AH-Excellent dingen, echt top. Die sneeuwpop-ijsjes bijvoorbeeldBlij om bij AH te werken, zo kun je het wel noemen
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe laat beginnen jullie zaterdag voor de kerst, ik sta op de broodafdeling en wij beginnen dan al om 04.00 (!) uur.
Normaalgesproken beginnen er 2 mensen om 5 uur op de broodafdeling op zaterdag, nu dus ook een uurtje vroeger dan normaal, er moet gewoon veeeeel gebakken worden! En omdat we nu de luxe stollen zelf moeten bakken hebben we die tijd 's ochtends wel nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Allejezus zeg, wij beginnen om 6 uur en dat is al een uur vroeger dan normaal. Maar 4 uur gaat echt nergens over joh!
Vandaag was echt walgelijk druk, superomzet gedraaid en ben benieuwd naar volgende week. Hoewel RE Vers z'n werk niet best doet, want alles is hartstikke leeg.
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.quote:Op zondag 18 december 2005 05:54 schreef GotC het volgende:
Hoe weet je dat al super-muffin?Maar is het van alle AH's of alle supermarkten?
Wooooow ik ben SUPERtrots op onze vulploeg van zaterdagavond![]()
. De vracht kwam pas rond 5 uur ipv half 4, en we hadden 1900 colli ipv 1300..en alsnog gewoon op tijd klaar! Echt,
. Plus, het was te druk voor woorden
. Oh en ik moest dan nog iemand inwerken
.
Ohhh okay, die kampioenschappenquote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe ik dat al weet? Het stond met koeienletters op het bord geschreven + allemaal felicitaties van andere fillialen en de oude SSM.
De Winkel Kampioenschappen is alleen voor de Albert Heijn.
wij staan nummer 3quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel fillialen komen bij die finale?
O, dat verwachten wij ookquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef MouseInteractive het volgende:
De drukte viel bij ons op vrijdag en zaterdag heel erg mee. Het was bij vlagen gewoon stil
Dus heb gisteren gehele dag bij groente en zuivel geholpen.
Maar ja, dan zal alle druk wel op deze week komen te liggen.![]()
Wij ook niet. Op de dag dat ze kwamen controleren ging echt alles mis.quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Renesite het volgende:
Wij gaan geloof ik niet door.
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezaktquote:
Wij hebben heel veel verval qua collega's enzo, dat loopt dus echt niet goed.quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Wij ook niet. Op de dag dat ze kwamen controleren ging echt alles mis.![]()
Ja dat ken ik.... wij hadden precies hetzelfde. (AH 1154 Alblasserdam) In de regio kwamen wij uiteindelijk op niveau qua winkel er het beste uit. Zag er allemaal strak uit enzo. Alleen op dat moment was er al iets raars aan de hand. In onze regio is er ook een filiaal uit Oud- Beijerland. Die gasten kregen dus voor één beoordeling van de keurmeesters een score van 100%.... 100%!! Dat is dus niet mogelijk, omdat er altijd wordt gezegd dat ze geen honderd procent geven qua score. Dus wij al balen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezakt![]()
![]()
![]()
Bejaarden die op internet gaan stemmen?quote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
We stonden de hele tijd bovenaan. Maar door de kut-beoordelingen van die bejaarde zeikklanten in de laatste ronde, zijn we in één keer naar de vijfde plaats gezakt![]()
![]()
![]()
Als je al aardig op je top van de omzet zit, is het lastig om nog een groei te realiseren. Dat probleem hebben meerdere winkels, waaronder die van mij. De kleinere winkels hebben hierbij voordeel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef blrrrt het volgende:
Wij scoorden op bijna alles goed. Meedere malen eerste geworden bij de keurmeesters. Ons struikelblok was de omzet.
Voor de uitslag van de klantenenquetes stonden we 5e. Daarna met die erbij zelfs 3e. Het is dus alleen die omzet die ons de das om heeft gedaan...
quote:Op zondag 18 december 2005 15:52 schreef Weemz het volgende:
Kerstpakket = jummieen idd, wij zijn ook van de 2e naar de 7e plek gestuiterd door de klanten. Kon je nou eigenlijk als medewerker ook die enquête (thuis, dus eigenlijk als klant) doen?
ja en wij hebben gewonnen in amsterdamquote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
![]()
![]()
en 29 januarie lekker zuipen en rellen bij de mongolenwedstrijdjesquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en wij hebben gewonnen in amsterdam1112 tot the maxxxxxx
![]()
ik heb me spandoek, jel en tshirt al klaarliggenquote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en 29 januarie lekker zuipen en rellen bij de mongolenwedstrijdjes![]()
Hmm... ik werk bij dit filiaal, maar geen idee hoe t precies zit. De laatste keer stonden we idd tweede en ik dacht dat dat de einduitslag was. Drie jaar geleden ook naar de finale geweest, in Apeldoorn toentertijd, prima feestje!quote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef GrazyMcCool het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.... wij hadden precies hetzelfde. (AH 1154 Alblasserdam) In de regio kwamen wij uiteindelijk op niveau qua winkel er het beste uit. Zag er allemaal strak uit enzo. Alleen op dat moment was er al iets raars aan de hand. In onze regio is er ook een filiaal uit Oud- Beijerland. Die gasten kregen dus voor één beoordeling van de keurmeesters een score van 100%.... 100%!! Dat is dus niet mogelijk, omdat er altijd wordt gezegd dat ze geen honderd procent geven qua score. Dus wij al balen.
We hebben net een verbouwing gehad en dan zie je meestal dat de omzet een terugval krijgt. Bij ons was dat dus niet zo. Wij gingen er vanaf week 1 na de verbouwing al op vooruit, met grote dank aan onze filiaalmanager.
3 rondes gehad van keurmeesters, plus cijfers qua omzet, maakte ons tot numero uno in onze regio. Afgelopen week brak een spannende week aan. De klantenenquete was het enige onderdeel waar nog op gescoord kan worden. Nu hadden wij elk jaar een score van zo'n 60% (zoveel procent geeft een score van 8 of hoger).... We stonden op totale puntentelling zo'n 15 punten voor op de nr. 2 in onze regio, wederom Oud-Beijerland.
Wat schetst onze verbazing...... Uit de klantenenquete kwam dat ons filiaal het aardig goed had gedaan, wederom rond het oude percentage. Maar de nummer 2 had een klantenscore van 100%.... honderd fucking procent!! dat is niet mogelijk, dat is doorgestoken kaart. Geen enkel filiaal haalt een klantenscore van 100%, in ieder geval niet als datzelfde filiaal de voorgaande jaren gewoon gemiddeld presteerde......
M'n filiaalmanager was ook redelijk pissed off, maar je doet er niet veel tegen. Dan kan je zien dat zo'n winkelwedstrijd gewoon doorgestoken kaart is.![]()
Maargoed, volgend jaar beter..... Ik hoop dat ze dit soort dingen goed in de gaten houden.....
WOEI!quote:Op zondag 18 december 2005 15:40 schreef Webgangster het volgende:
A.s dinsdag is salaris met winstuitkering, voglende maand salaris met medewerkersvoordeel
Ja veel opmerkingen over de kassa. Maar de klantenronde zou misschien wat minder zwaar moeten weg. Er werden b.v. ook veel opmerkingen gegeven over dingen waar we als filiaal op zich niets mee kunnen, zoals b.v. het mogelijk maken om te betalen met creditcard.quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bejaarden die op internet gaan stemmen?
maargoed, in de enquetes komt het 3 in de rij kassa erbij er ook altijd zeer slecht vanaf, terwijl we toch in 80 á 90 % van de gevallen adequaat reageren. Meestal zit het percentage volgens de enquetes rond de 20 %. Misschien net veel weekend klanten, wanneer het altijd druk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |