quote:
ff een tiepbui hoor
Half 7 de wekker.
1 over half 7 hoor ik wat een #(*$#*@)$ weer het is
2 over half 7 kijk ik uit het raam en ik zie de fiets van mijn vader naast de schuur staan. Ah NEE!
Het is dus echt uniek als mijn vader
lopend naar zijn werk gaat...
Ik ben redelijk verwaaid en ik kwam half 8 op het werk aan (moest 8 uur beginnen, maar ja, alles klaarzetten enzo) Dus ik ram 1,2,3,4,5 keer op de bel en kon na 5 min naar binnen...
Het begon rustig.
FHVer begon "Ach, ik kan netzogoed naar huis, kan ik tenminste verhuizen"
Kon opzich wel, 5 man waren er het was ~ 10 uur.
Die ging dus weg, en half 11 werd ik de counter af gekickt omdat het turing druk was.
Goed, wel pauze gehad gelukkig om half 10
Ik heb ongeveer 7 keer groente lopen bellen omdat het of verrot was, of kapot of ik geen streepjescode had, en het was DRUK
"We komen eigenlijk iemand te kort tussen 3 en 6, hebben álle opties al gehad"
ze keken mij aan. - ik moest tot 4.
Ammenevernooitniet dat ik tot 6 blijf. Ik had het wel op m'n heupen met hun gedram. Heb veeel huiswerk.
Ondertussen klettert er nog een colafles op de grond, en kon ik gelukkig redelijk op tijd op pauze.
Rustige pauze
![]()
5 keer kassabaiiiii omroepen, de rijen stonden tot aan het snoep, en ze kregen het steeds drukker. Ik kon het zien op de camera.
Ik maar denken 'ik ga NIET'
Ondertussen kon de VMer ook niemand vinden voor kassa, en de enige optie was een jongen die op het moment van bellen net binnen kwam omdat hij op groente mee moest draaien.
Ze keek mij aan.
Ik ga NIET 10 uur kassa draaien, uhno, no no nope njenté. Dat heb ik 1 keer gedaan, ik weiger, moet volgende week al 1 dag 8 en 1 dag 9, dat valt gewoon niet uit te houden op die kut kruk, in mijn geval.
ik kwam terug en ik mocht weer ff counter bijdraaien.
"Ik kom mijn foto's halen."
Bij de 4 moest ik kijken, dacht je werkelijk dat ze daar lagen
![]()
De 5 niet, 3,2,1 niet.
![]()
*omroepen* want ondertussnen stond er een rij van 7 mensen bij de counter
Ik snel dat weg werken, en ondertussen nog een klant met een jankerig verhaal dat haar bonuskaart weg was, ze geen bonus had gekregen en nu een bonuskaart MOET om bonus te krijgen.
Ja fuck op wijf, zo werkt het niet, maar ja, mijn collega hielp mij
![]()
Wánt de countermensen hadden toevallig allemaal vrij, behalve een stressbal en een tijdschriften vrouwtje, w00t.
Ik kon weg wánt er was ECHT iemand nodig bij kassa want die rijen waren weer lang.
weer 3 mensen oproepen voor kassa bij en ondertussen was onze vaste klant de blinde meneer er weer dus de VM ging die man werken.
Jeeeeej, dus nog een counteroptie kwijt en dat meisje die niet zó veel ervaring heeft maar het wel kan werd steeds gekker.
*tring* wanneer krijg ik pauze deed een collega.
O NEE! PAUZES!
het werd 3 uur en er moest iemand weg voor een tentamen en kon niet langer blijven dus we gingen het uurtje *we hebben iemand te kort* in, en ondertussen viel het wel te behappen omdat de VM er weer was en de tijdschriften vrouw, maar alsnog niet veel kassa's voor de klanten (5 kassa's om 3/4 uur)
VMer counter, de 2 anderen kassa zitten en zo werd het vier uur.
mijn ouders stonden er al (ik vroeg als ze me wouden meenemen
![]()
(Nee, ze hadden de fietsendrager wel mee
![]()
tevens moesten ze boodschappen doen en was het écht allemaal toeval, ik zweer het op mijn pc ) en dat wouden ze wel) Ik dus maar bellen wat ik moest doen.
MOET JIJ ECHT WEG!
ze stonden met open mond,
Ik helemaal desperate omdat ik al 3 uur zat en ik dus écht niet meer langer wou en kon (ik kan niet te lang op die kruk zitten, dan krijg ik énorme last van mijn rug
![]()
) ik had ook helemaal niet meer trek er aan, Vrij is vrij, klaar
nou, het kon wel, ze stonden met z'n 2en achter counter dus daar 1 weggeplukt en ik kon weg.
Onflexibele lullo's bij de AH hoor, dat NIEMAND tussen 3 en 6 kon komen, zó flauw
![]()
Ik was er al vanaf half 8, dan is 4 uur vrij een mooie tijd
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu