bagger, en dan wordt je pak nog vies ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
HB met een schort?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
Cassieres in het net. Andere afdelingen ook, maar dan met schort eroverheen
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, ne pas 'd winstuitkering ofzo?
oi!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.
Zie het nu bij mijn Postbank.nl staan.
Maar ik heb ook de laatste maand maar 2 keer in de week gewerkt van half 7 tot +/- 9.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Webgangster het volgende:
honderdeenenzeventig
Ik doe in deze dagen HB en AGF en vul wat taken van een VM op maar ga echt niet in pak/netjes ofzo. Gister 800 colli AGF verwerkt en ik had zwarte handen niet normaal, en een schort wat ik aan heb is na een dag of 2 á 3 ook helemaal smerig.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Vergeet overigens niet dat de kans zeer groot is dat je in januari of februari een herbereking krijgt
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
Dat ligt er toch aan hoeveel omzet je filliaal heeft gemaakt in het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
wowquote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef highway101 het volgende:
Damn wat een salaris900 meer dan normaal
![]()
loon, winstuitkering, studiekostenvergoeding.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
Koninklyke Ahold NV
SALARIS
484,00 EUR
ikke 10 euro minderquote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
269,36 euro salaris!
En niet eens veel gewerkt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hb niet nee, Shirt dan Miereneuker
Ikke doe dat morgen welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik haal zo mijn loon strookje op, en dan post ik wel hoeveel uur ik gewerkt heb deze maand.
24 jaar en nog bij kassa?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bij mij was het niet echt veelGa m'n loonstrookje maar eens nakijken wanneer ik hem krijg.
Ik werk trouwens bij 1511, achter de kassa.
dude, bij ons zitten er zelfs 2 van 60 achter de kassa...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
24 jaar en nog bij kassa?
Heb je een vast contract?
Ik bedoel, van de soort van nieuwe garde 24 is ongeveer de tijd dat je je uni papiertje hebt en doei zegtquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
dude, bij ons zitten er zelfs 2 van 60 achter de kassa...
niet dat het me ook maar iets lijkt om me hele leven te slijten achter de kassa
Het kassa werk verveelt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ja, I know, ik moet gewoon afstuderenBen alleen van studie veranderd en mijn vader is tijdens een tentamenweek overleden, dan duurt het wat langer ja...
Ik heb in 2001een tijdje gefulltimed toen ik van studie veranderd ben, als ik nu eens door de week achter de kassa zit vragen de klanten; ben je alweer gestopt met school ?Maar er altijd werken lijkt me echt niks, die fulltime cassieres zijn onderling niet echt leuk, hoorde ik van de week ook weer van een fulltimer. Het werk op zich vind ik leuk, dat is wel eens anders bij sommigen. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd, op de lijst voor de kerstpakketten stond: datum uit dienst 29-10-2046. Hoop het toch niet, en ik denk de AH ook niet, ik ben nu al veel te duur
![]()
nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er hier wel is mensen die spullen apart leggen voor eigen ouders?
dat ist nou netquote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Mja, het zal wel zijn wat je ervan maakt.
ja, of voor mezelf ofzo kan allemaalquote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er hier wel is mensen die spullen apart leggen voor eigen ouders?
Oke das waar...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ja, of voor mezelf ofzo kan allemaal
niet dat t vaak voorkomt ofzo
en waarom niet, dat zijn toch ook klanten. als een willekeurige klant vraagt of je iets wil appart zetten als iets binnenkomt dan doe je dat toch ook?
wij zijn om 18:00 dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef super-muffin het volgende:
Moet er gewoon gewerkt worden op kerstavond?
Moet je vaak schrobben.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Meki het volgende:
De wijn vliegt de duur uit bij ons
1 kapotte wijn vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |