bagger, en dan wordt je pak nog vies ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
HB met een schort?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
Cassieres in het net. Andere afdelingen ook, maar dan met schort eroverheen
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, ne pas 'd winstuitkering ofzo?
oi!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, dat is met mn winstuitkering denk ik.
Zie het nu bij mijn Postbank.nl staan.
Maar ik heb ook de laatste maand maar 2 keer in de week gewerkt van half 7 tot +/- 9.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Webgangster het volgende:
honderdeenenzeventig
Ik doe in deze dagen HB en AGF en vul wat taken van een VM op maar ga echt niet in pak/netjes ofzo. Gister 800 colli AGF verwerkt en ik had zwarte handen niet normaal, en een schort wat ik aan heb is na een dag of 2 á 3 ook helemaal smerig.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:21 schreef MouseInteractive het volgende:
Mogen jullie de dag voor kerst ook allemaal in het "net" werken?
Dames in zwart/rood, heren in pak met stropdas. Vind ik altijd wel wat hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef febster het volgende:
Vergeet overigens niet dat de kans zeer groot is dat je in januari of februari een herbereking krijgt
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
Dat ligt er toch aan hoeveel omzet je filliaal heeft gemaakt in het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
In positieve zin... Je krijgt nu (meen ik) rond de 60% en daar zou nog eens 20% bij kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |