quote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is een mineraal, maar ach... sla jij ook eens volledig de plank mis...
En de bloemen gaan totaal aan je voorbij lees ik![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
We lopen voor...voor de verandering.![]()
Ach ik dacht laten we maar opschieten.... ofwel haastige spoed is zelden goedquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
We lopen voor...voor de verandering.![]()
Oh ?quote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
ga even K. & de B. kijken. tot zo.
Bedoel je van Nicci French? dat is ze nietquote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef sooty het volgende:
Marylin French.
Ik denk dat Pyl de weg niet kan vinden...quote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
Joehoe Zilverpapiertje.... ben je er nog?
Later DF![]()
Had ik 't toch half fout.quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedoel je van Nicci French? dat is ze niet
Ter uwer informatie: Nicci French is een schrijversechtpaar: Nicci Gerard en Sean Frenchquote:
quote:was born and raised in New York City and is a graduate of Wellesley College. She began her career as a fashion editor and magazine article writer. She and her husband, movie and television producer
, live in Bel Air and Newport Beach, California. They have two sons, Nicholas and Tony as well as several grandchildren. Almost all of her books have been made into major television miniseries.
Had je een ingeving TH? Zij is vooral natuurlijk bekend van Mistral's Daughter... geweldige miniserie..quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Treinhomo het volgende:
Judith Krantz.
De laatste zin van je hint.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Had je een ingeving TH?
Ik heb nog zitten twijfelen om deze weg te laten.... het zijn niet alelen miniseries.. er zijn ook films van gemaakt.quote:
Tja ik weet niet of je kan lezen....quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Peaceman, zo langzamerhand bekruipt me het angstige gevoel dat je mij iets duidelijk probeert te maken....![]()
Dat is natuurlijk niet zo, hè?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
'k Snap werkelijk helemaal niets van wat hier wordt gezegd.![]()
Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Ik ga nog eens een uurtje off line...![]()
'k Snap werkelijk helemaal niets van wat hier wordt gezegd.![]()
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.![]()
Ehm, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:toch wel de miniserie Mistral's Daughter gezien?
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.quote:
Hihi.quote:
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.
Huh?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Denk dat dat een owjaatje gaat worden
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.
Nee, het is een vrouw.quote:
Een owjaatje, zei je?quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
Renate Rubinstein?
En daardoor moest ik weer aan Willem-Alexander denken. Bedankt hè, pyl?quote:
Wazèdde?quote:
Ik was toen nog vrij jong, dus ik denk haast niet dat jij het hebt gezien...quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.
Ja hoor...............quote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef fotoloog het volgende:
De stille kracht...met Pleunie en d'r bos hout......![]()
Eens. Zeker mooie serie.....quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.
Aan wat Peaceman allemaal bedoelt? Ik kan er ook werkelijk geen touw aan vastknopen... maar misschien legt hij het morgen wel uit....quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef pyl het volgende:
Diaan, nog even, kun jij er een touw aan vastknopen?![]()
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef fotoloog het volgende:
De stille kracht...met Pleunie en d'r bos hout......![]()
Niet alleen de borsten,ook Jan Teulings,Willem Nijholt..etc....quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.
Ik weet nog wel dat het een paar jaar geleden 's nachts is herhaald (alle afleveringen achter elkaar geprogrammeerd).quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Enne Tokay, misschien is het wel herhaald of ik heb later stukjes ervan gezien... of ik heb het boek gelezen dat zou ook kunnen
Dan is het goed, foto.quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef fotoloog het volgende:
Niet alleen de borsten,ook Jan Teulings,Willem Nijholt..etc....
Pfew......quote:
hmmm kan me niet voorstellen/herinneren dat ik dat toen heb gezien.... en toch heb ik het gevoel dat ik die serie wel heb gezien..... misschien in mn vorige leven...quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het een paar jaar geleden 's nachts is herhaald (alle afleveringen achter elkaar geprogrammeerd).
Da's inderdaad de laatste keer dat hij gaat slapen........quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
laatste voor het slapengaan:
[afbeelding]
Ja, dat was op het kantje, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef fotoloog het volgende:
Pfew......
Waar is meneer's nek????quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
laatste voor het slapengaan:
[afbeelding]
Precies.... daarom nu nog even en niet morgen. Morgen rond 9 uur Nederlandse tijd is hij niet meer in het aardse leven.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's inderdaad de laatste keer dat hij gaat slapen........![]()
Hij is ook op tv geweest, weet alleen niet meer wanneer.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm kan me niet voorstellen/herinneren dat ik dat toen heb gezien.... en toch heb ik het gevoel dat ik die serie wel heb gezien..... misschien in mn vorige leven...![]()
Nou ja, mij hangen ze ook nog glashelder voor ogen hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.
*Bibber*quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat was op het kantje, dat kan ik je wel zeggen.![]()
Tja boef.... is niet helemaal het goede woord denk ik. Maar hij heeft zeker dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, maar anderszijds ook wel weer goede dingen nadat hij die slechte dingen heeft gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Tokay het volgende:
Is het een... boef?
Ja, pyl?quote:Op maandag 12 december 2005 23:19 schreef pyl het volgende:
Het is niet Tokay, maar.........
Jawel, jouw eigenste Snoopy Dogg kwam nog voor hem op..... (en bovendien heeft Dart hem al geraden).quote:Op maandag 12 december 2005 23:21 schreef Tokay het volgende:
Ja, pyl?
Ik denk geen owjaatje dit keer
quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
Stanley Williams!
Zojuist nog gehoord, Williams wist ik nog, maar z'n voornaam kwam pas later.quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]OFwel Tookie, oprichter van de gewelddadige Grips-bende. Vanavond heeft Arnold Schwarzenegger zn doodvonnis getekend.... was de laatste hoop op uitstel van executie, letterlijk. Morgenvroeg 9 uur Ned. tijd krijgt hij een dodelijk injectie.
Er is ook een film over hem gemaakt, die is erg goed moet ik zeggen.
Ow, die Tookie...quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Jawel, jouw eigenste Snoopy Dogg kwam nog voor hem op..... (en bovendien heeft Dart hem al geraden).
Vind je Snoop Dogg leuk Tokay? We hebben hem live gezien op Werchter... was erg leuk ondanks dat ik zijn muziek niet erg leuk vind... kreeg het hele publiek mee.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ow, die Tookie...
"jouw eigenste Snoopy Dogg".![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je Snoop Dogg leuk Tokay? We hebben hem live gezien op Werchter... was erg leuk ondanks dat ik zijn muziek niet erg leuk vind... kreeg het hele publiek mee.
Over creatief quoten gesproken......quote:
Welterusten Tokay en tot morgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:
Ah, middernacht...... ik hou het hier ook voor gezien.![]()
[afbeelding]
Welterusten dartfanaat, en andere - nog wakkere - RJPvD'ertjes.
Inderdaad, dat zou ik ook weleens willen weten!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vaak heb je nu al een foto van Stanley Clarke geplaatst?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.... het is toch een verschijning...quote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers van hem erg vrolijk en aanstekelijk (Beautiful, Drop it like it's hot, Let's get blown), en ook het feit dat hij volkomen leip is (qua haardracht en kleding) maakt dat ik een zwak voor hem heb.
Niet zo boos kijken Pylquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:43 schreef pyl het volgende:
Alles goed en wel, Diaan, het is een heel mooie mevrouw en zo (die hier al eens is geplaatst, maar dat is niet ter zake), maar kijk eens even op de vorige pagina, onderaan......
![]()
Als je dan belooft haar straks weer terug te zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Niet zo boos kijken Pylik ben maar net wakker en zit al op mn werk.... moet nog echt wakker worden. Maar je hebt gelijk dat er nog een plaatje van jou staat... ik ga die van mij verwijderen...
Ik beloof het....quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je dan belooft haar straks weer terug te zetten.
Okay, krijg jij in ruil nog een extra plaatje van meneer:quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik beloof het....
Ik zat ook al met afgrijzen te kijken!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:05 schreef Gellius het volgende:
Trekt íe nu aan zijn tong of eet ie een ijsje?
Hmmmm ik denk niet dat ik ooit nog wat beloof, als ik zulke plaatjes in ruil krijgquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay, krijg jij in ruil nog een extra plaatje van meneer:
[afbeelding]
En neen, meneer is geen Nederlander.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:14 schreef Tokay het volgende:
Een sportfiguur?
Ja, ik vergat nog te melden dat dit alles slechts mogelijk is dankzij wyccie, aan wie ik mijn dank wil uitbrengen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bij nadere bestudering van de foto heb je leuk zitten painten Pyl...
JA!!quote:Is het een acteur?
Hmmmm een beroemde... is hij uit een politieserie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, ik vergat nog te melden dat dit alles slechts mogelijk is dankzij wyccie, aan wie ik mijn dank wil uitbrengen.
[..]
JA!!
En een beroemde.
Nee, meneer was eerst en vooral een filmacteur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm een beroemde... is hij uit een politieserie?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
Ik las dat het roken in Films weer helemaal terug is
Da's alvast een goed begin, Dart! Nu het plaatje nog.quote:
zodra ik 'm weet....zeg ik het. Nog geen idee dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's alvast een goed begin, Dart! Nu het plaatje nog.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is dat Rock Hudson toch???
Ha, fijn, is dat probleem ook weer uit de wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
Die rokert is Dean Martin (daar had mijn moeder platen van, die ze heel vaak draaide).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
..................................
Is voor mij wel belangrijk.... ik wist niet eens dat dat Dean Martin was, anders had ik niets aan de hint. nu trouwens nog steeds niet Of heet hij Martin?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:00 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zijn we nu het hintje aan het raden?![]()
Anders was het geen hintje, lijkt me.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Tokay het volgende:
En de rokert heeft iets te maken met die dikkerd?
Ik dacht gewoon hardop na, ja?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef pyl het volgende:
Anders was het geen hintje, lijkt me.....
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Of heet hij Martin?
Iedereen behalve Pyl denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef dolle_hond het volgende:
wie mag deze schone raden?
Wat is er mis met blond??quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is er mis met blond??
Ik moet trouwens steeds aan Ginger Rogers denken, maar dat is ze vast niet. ik ben dus gewoon niet goed in dit spelletje want herken maar weinig gezichten
Hoera hoera hoeraquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:05 schreef pyl het volgende:
Ginger Rogers is goed, Diaan.![]()
Overigens was zij, zoals haar naam al zegt, nu juist niet blond.![]()
Je mag het van mij zeggen hoor.... anders kun je niet eens actief meedoen... vind ik wel sneu voor je.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Tokay het volgende:
Ah, daar is ze weer...
Een Italiaanse actrice??
Nee, ik pas even. Mevrouw is al eens voorbij gekomen, in de cursus 'Brunettes voor Beginners' die ik toen gaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Je mag het van mij zeggen hoor.... anders kun je niet eens actief meedoen... vind ik wel sneu voor je.
De tijd vliedt?? of vliegt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, ik pas even. Mevrouw is al eens voorbij gekomen, in de cursus 'Brunettes voor Beginners' die ik toen gaf.![]()
De tijd vliedt.....
Je zoekt het erg exotisch.... maar nee dus...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
De moeder van Liv Tyler is Bebe Buel.
Is jouw mevrouw een Franse actrice, Diaan??
Nu nog "van" en het zou kunnen dat ze familie is ........quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
De moeder van Liv Tyler is Bebe Buel.
Is jouw mevrouw een Franse actrice, Diaan??
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef dartfanaat het volgende:
Nu nog "van" en het zou kunnen dat ze familie is ........
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?![]()
Wow!![]()
Stefanie Powers is het inderdaad... heel goed d_hquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
steufenie powers toch
Zonder gekheid...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?![]()
Wow!![]()
Men zegt van welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Tokay het volgende:
Hallo pos.
Lijk jij dan zoveel op Co Stompé, dart?
En kun jij zelf ook zo goed darten, dan?
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
en dat zonder windsor![]()
Wat goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
kut manquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
Geweldig nieuws peaceman!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
Voor wat, hoort wat meiskequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga werken voor een woningstichting voor studenteshuisvesting...![]()
Joh, daar betalen ze smeergeld in natura!!! Alles voor een mooie kamer, nietwaar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga werken voor een woningstichting voor studenteshuisvesting...![]()
Dank dank....Allemaal dank.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Geweldig nieuws peaceman!Van harte gefeliciteerd!
![]()
Dan was ik NIET aangenomen...quote:Kun je nagaan wat er zou zijn gebeurd als je die dubbele Windsor wél had gedragen!!!
Ik woon al 10 jaar op mezelf....quote:Ik moet er nog wel even aan wennen hoor; peace, jongen, eindelijk op eigen benen.![]()
Succesquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga tandpasta kopen. Fijne dag verder
Hè, Scrut, ik wou je nèt iets gaan vragen over Willy the Pimp.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga tandpasta kopen. Fijne dag verder
Ik weet niet zoveel van Willy hoor. Snel dan......quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè, Scrut, ik wou je nèt iets gaan vragen over Willy the Pimp.....![]()
Snel, snel, snel......hmmmmmmmm........kort en goed komt mijn vraag erop neer: waarom is dat eigenlijk zo'n goed nummer?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet zoveel van Willy hoor. Snel dan......
Da's mooi, ik weet het antwoord wel maar ga nog even nadenken over de formulering daarvanquote:
Ik ga wel even bellen dat hij de baan bij nader inzien toch niet wil maar niet zelf durft te vertellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, daar betalen ze smeergeld in natura!!! Alles voor een mooie kamer, nietwaar?![]()
Ik zou maar een oogje in het zeil houden, Diaan.
ze is vele malen mooierquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Is zij Catherine Hepburn? en als ze het niet is.... het is inderdaad een hele mooie vrouw
Ik weet niet waar hij is... het lijkt dat we met zn tweetjes zijn...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
is pyl er niet om het intikwerk te doen?
over eva?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:30 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet het niet. Het is weer eens zover dat ik er totaal geen chocola van kan maken. Enige herkenning van gezicht, maar dan heb je het ook gehad. Maar ik blijf goede moed houden. Het gaat om het spel.
Anyway, ik ga off. vrienden en vriendinnen van RjPvD....tot later
ga eerst nog naar een toneelstuk vanavond
Intikwerk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
is pyl er niet om het intikwerk te doen?
ik dacht dat het voor jou een eitje was, vandaar intikkertjequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
Anne Baxter was leuk, zeker, maar "vele malen mooier" dan Katharine Hepburn????
Wie meneer is, weet ik niet (meer)......dus ik laat het "intikwerk" aan een ander.
[..]
Intikwerk?![]()
peace, dit is Sidney Poitier:quote:
Je bent soms zo makkelijk beet te nemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef pyl het volgende:
[..]
peace, dit is Sidney Poitier:
[afbeelding]
I rest my case.
Dus dat Portier was ook een grapje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:12 schreef peaceman het volgende:
Je bent soms zo makkelijk beet te nemen![]()
Nee dat was een vergissing, maar ja zolang ik een mineraal nog niet verwar met zilverpapier....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus dat Portier was ook een grapje?
Goh!![]()
Ik gok een man....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
![]()
Geen idee wie er op het plaatje staat, zeker?
Ik denk dat Peace de naam nog beter zal weten dan ik.. die is veel meer into filmthings dan ikke... Misschien gekke vraag, maar in welke hoek moet ik het zoeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef pyl het volgende:
Ja, een "oude" acteur Diaan, maar zeer beroemd hoor. Je kent hem zeker.Peace misschien ook wel...
Nee, da's niet goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
hmmmm heb werklijk geen idee... ik denk aan Burt Lancaster....
Tjonge peace.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:36 schreef peaceman het volgende:
hij staat op een schip of niet?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Tjonge peace.....Had ik je al eens gecomplimenteerd met je observatievermogen?
Nu alleen nog de naam van de acteur en je bent er!
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:41 schreef pyl het volgende:
[..]
en een werkend vriendje!
![]()
En dat allemaal op één dag!![]()
Nou, ga er maar aan staan!quote:
Noem je dit mak-ke-lijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, ga er maar aan staan!
Goed, nu ga ik het wel he-le-maal ge-mak-ke-lijk ma-ken, ter e-re van de-ze bij-zon-de-re dag:
[afbeelding]
Yes!! Da's een mooie binnenkomer pos!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:53 schreef pos het volgende:
Yul Brynner?
Hmmmmquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Yes!! Da's een mooie binnenkomer pos!![]()
Sorry Diaan, er gaat wéér een mooi prijsje aan je neus voorbij.
![]()
Wat heb ik gewonnen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Yes!! Da's een mooie binnenkomer pos!![]()
Sorry Diaan, er gaat wéér een mooi prijsje aan je neus voorbij.
![]()
Ja Pyl wat heeft Pos gewonnen? ik dan ook een beetjequote:
Nee dank jequote:
Reisje naar Siam dan?quote:
Mijn moeder ging ook altijd verzitten als hij op televisie was.quote:Maar vond Yul altijd wel een mooie man
Nee joh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:05 schreef peaceman het volgende:
Pyl.... Gij was toch niet in de veronderstelling dat ondergetekende nu een werkloze was?
Ik kon het me ook al niet voorstellen... anders had ik immer al die stoffige figuren van jou wel geweten.. immers.. ik had dan ruim voldoende tijd gehad om me daarin te verdiepenquote:
Zijn koele ogen zijn als meren!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef pyl het volgende:
Loes Luca?
Speciaal voor wyccie:
[afbeelding]
quote:
Hee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
En hij is degene die het begrip 'lucide droom' introduceerde, vandaar.
Welzeker. 'A Study of Dreams', in: Proceedings of the Society for Psychical Research ,quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Gellius het volgende:
Ook internationaal?
Kijk aan, dus mijnheer heeft ook nog wel eens wat nuttigs gedaan in zijn leven.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Welzeker. 'A Study of Dreams', in: Proceedings of the Society for Psychical Research ,
26 (1913).
Ja, okay.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef pyl het volgende:
Loes Luca?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Tokay het volgende:
Ja, okay.
Maar weet je de naam van dit typetje?
Yvette de ?quote:
Yvette de Vriesch-sch-sch-sch. MÉT SCH!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef Gellius het volgende:
Schildknaap? Stadsomroeper? Fugger?
Familie; al dan niet verre. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Gellius het volgende:
Ah. Familie van Wilhelmina Kuttje-met-twee-thee's, ongetwijfeld.
No way!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, buurman... jouw Troelstra ruilen voor mijn Schwarzenegger?![]()
En als ik er nou eens een orrrrrrriginele krabbel van Marrrtin Rrros bij doe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Gellius het volgende:
No way!
Doet me denken aan de vieze man die een handtekening vroeg aan Carmiggelt in een doktersromannetje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Gellius het volgende:
Heb ik al.. In een boek van Léautaud.
. Beat that.
.
Denk je dat politici niet elkanders programma's in de privé-bibliotheek hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef pyl het volgende:
Een handtekening van Troelstra op een liberaal beginselprogramma?Hoe is dat te rijmen?
![]()
Tong! Vrind! Draag je ze nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
I'm the man. één van m'n jeugdhelden. Door hem ging ik coole colbertjes dragen met buutons erop
Ho wacht, de eer gaat naar het clootken. Ehm.. draag je ze nog, vrind pyl?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef pyl het volgende:
Da's Joe Jackson.
Hmpfz.......ja, met een Ex librisstempeltje, akkoord, maar met een handtekening?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef Gellius het volgende:
Denk je dat politici niet elkanders programma's in de privé-bibliotheek hebben?
Ben nu a man in blackquote:
Hééé, een hint!quote:
Tut-tut, die zit er ook in, hè? Wat denk jij nou?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmpfz.......ja, met een Ex librisstempeltje, akkoord, maar met een handtekening?
Enfin.
Nou zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |