quote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is een mineraal, maar ach... sla jij ook eens volledig de plank mis...
En de bloemen gaan totaal aan je voorbij lees ik![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
We lopen voor...voor de verandering.![]()
Ach ik dacht laten we maar opschieten.... ofwel haastige spoed is zelden goedquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
We lopen voor...voor de verandering.![]()
Oh ?quote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef dartfanaat het volgende:
ga even K. & de B. kijken. tot zo.
Bedoel je van Nicci French? dat is ze nietquote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef sooty het volgende:
Marylin French.
Ik denk dat Pyl de weg niet kan vinden...quote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
Joehoe Zilverpapiertje.... ben je er nog?
Later DF![]()
Had ik 't toch half fout.quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedoel je van Nicci French? dat is ze niet
Ter uwer informatie: Nicci French is een schrijversechtpaar: Nicci Gerard en Sean Frenchquote:
quote:was born and raised in New York City and is a graduate of Wellesley College. She began her career as a fashion editor and magazine article writer. She and her husband, movie and television producer
, live in Bel Air and Newport Beach, California. They have two sons, Nicholas and Tony as well as several grandchildren. Almost all of her books have been made into major television miniseries.
Had je een ingeving TH? Zij is vooral natuurlijk bekend van Mistral's Daughter... geweldige miniserie..quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Treinhomo het volgende:
Judith Krantz.
De laatste zin van je hint.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Had je een ingeving TH?
Ik heb nog zitten twijfelen om deze weg te laten.... het zijn niet alelen miniseries.. er zijn ook films van gemaakt.quote:
Tja ik weet niet of je kan lezen....quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Peaceman, zo langzamerhand bekruipt me het angstige gevoel dat je mij iets duidelijk probeert te maken....![]()
Dat is natuurlijk niet zo, hč?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
'k Snap werkelijk helemaal niets van wat hier wordt gezegd.![]()
Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Ik ga nog eens een uurtje off line...![]()
'k Snap werkelijk helemaal niets van wat hier wordt gezegd.![]()
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ėk niet lees.quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ėk niet lees.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ėk niet lees.![]()
Ehm, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:toch wel de miniserie Mistral's Daughter gezien?
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.quote:
Hihi.quote:
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.
Huh?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Denk dat dat een owjaatje gaat worden
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.
Nee, het is een vrouw.quote:
Een owjaatje, zei je?quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
Renate Rubinstein?
En daardoor moest ik weer aan Willem-Alexander denken. Bedankt hč, pyl?quote:
Wazčdde?quote:
Ik was toen nog vrij jong, dus ik denk haast niet dat jij het hebt gezien...quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |