Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??quote:Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Ik ga nog eens een uurtje off line...![]()
'k Snap werkelijk helemaal niets van wat hier wordt gezegd.![]()
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap er zo langzamerhand ook niets meer van... maaar jij kent Judith Krantz toch wel??
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Hmmm ja, da's een mevrouw die boeken schrijft die zelfs ìk niet lees.![]()
Ehm, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:toch wel de miniserie Mistral's Daughter gezien?
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.quote:
Hihi.quote:
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.
Huh?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
Denk dat dat een owjaatje gaat worden
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
De Stille Kracht, dat vond ik heel mooi.
Nee, het is een vrouw.quote:
Een owjaatje, zei je?quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Tokay het volgende:
Renate Rubinstein?
En daardoor moest ik weer aan Willem-Alexander denken. Bedankt hè, pyl?quote:
Wazèdde?quote:
Ik was toen nog vrij jong, dus ik denk haast niet dat jij het hebt gezien...quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook wel gezien, maar helemaal zeker weten, doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |