Reisje naar Siam dan?quote:
Mijn moeder ging ook altijd verzitten als hij op televisie was.quote:Maar vond Yul altijd wel een mooie man
Nee joh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:05 schreef peaceman het volgende:
Pyl.... Gij was toch niet in de veronderstelling dat ondergetekende nu een werkloze was?
Ik kon het me ook al niet voorstellen... anders had ik immer al die stoffige figuren van jou wel geweten.. immers.. ik had dan ruim voldoende tijd gehad om me daarin te verdiepenquote:
Zijn koele ogen zijn als meren!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef pyl het volgende:
Loes Luca?
Speciaal voor wyccie:
[afbeelding]
quote:
Hee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
En hij is degene die het begrip 'lucide droom' introduceerde, vandaar.
Welzeker. 'A Study of Dreams', in: Proceedings of the Society for Psychical Research ,quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Gellius het volgende:
Ook internationaal?
Kijk aan, dus mijnheer heeft ook nog wel eens wat nuttigs gedaan in zijn leven.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Welzeker. 'A Study of Dreams', in: Proceedings of the Society for Psychical Research ,
26 (1913).
Ja, okay.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef pyl het volgende:
Loes Luca?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Tokay het volgende:
Ja, okay.
Maar weet je de naam van dit typetje?
Yvette de ?quote:
Yvette de Vriesch-sch-sch-sch. MÉT SCH!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef Gellius het volgende:
Schildknaap? Stadsomroeper? Fugger?
Familie; al dan niet verre. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Gellius het volgende:
Ah. Familie van Wilhelmina Kuttje-met-twee-thee's, ongetwijfeld.
No way!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, buurman... jouw Troelstra ruilen voor mijn Schwarzenegger?![]()
En als ik er nou eens een orrrrrrriginele krabbel van Marrrtin Rrros bij doe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef Gellius het volgende:
No way!
Doet me denken aan de vieze man die een handtekening vroeg aan Carmiggelt in een doktersromannetje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Gellius het volgende:
Heb ik al.. In een boek van Léautaud.
. Beat that.
.
Denk je dat politici niet elkanders programma's in de privé-bibliotheek hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef pyl het volgende:
Een handtekening van Troelstra op een liberaal beginselprogramma?Hoe is dat te rijmen?
![]()
Tong! Vrind! Draag je ze nog?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
I'm the man. één van m'n jeugdhelden. Door hem ging ik coole colbertjes dragen met buutons erop
Ho wacht, de eer gaat naar het clootken. Ehm.. draag je ze nog, vrind pyl?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef pyl het volgende:
Da's Joe Jackson.
Hmpfz.......ja, met een Ex librisstempeltje, akkoord, maar met een handtekening?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef Gellius het volgende:
Denk je dat politici niet elkanders programma's in de privé-bibliotheek hebben?
Ben nu a man in blackquote:
Hééé, een hint!quote:
Tut-tut, die zit er ook in, hè? Wat denk jij nou?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmpfz.......ja, met een Ex librisstempeltje, akkoord, maar met een handtekening?
Enfin.
Nou zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |