Hè, Scrut, ik wou je nèt iets gaan vragen over Willy the Pimp.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga tandpasta kopen. Fijne dag verder
Ik weet niet zoveel van Willy hoor. Snel dan......quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè, Scrut, ik wou je nèt iets gaan vragen over Willy the Pimp.....![]()
Snel, snel, snel......hmmmmmmmm........kort en goed komt mijn vraag erop neer: waarom is dat eigenlijk zo'n goed nummer?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet zoveel van Willy hoor. Snel dan......
Da's mooi, ik weet het antwoord wel maar ga nog even nadenken over de formulering daarvanquote:
Ik ga wel even bellen dat hij de baan bij nader inzien toch niet wil maar niet zelf durft te vertellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Joh, daar betalen ze smeergeld in natura!!! Alles voor een mooie kamer, nietwaar?![]()
Ik zou maar een oogje in het zeil houden, Diaan.
ze is vele malen mooierquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Is zij Catherine Hepburn? en als ze het niet is.... het is inderdaad een hele mooie vrouw
Ik weet niet waar hij is... het lijkt dat we met zn tweetjes zijn...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
is pyl er niet om het intikwerk te doen?
over eva?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:30 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet het niet. Het is weer eens zover dat ik er totaal geen chocola van kan maken. Enige herkenning van gezicht, maar dan heb je het ook gehad. Maar ik blijf goede moed houden. Het gaat om het spel.
Anyway, ik ga off. vrienden en vriendinnen van RjPvD....tot later
ga eerst nog naar een toneelstuk vanavond
Intikwerk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
is pyl er niet om het intikwerk te doen?
ik dacht dat het voor jou een eitje was, vandaar intikkertjequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
Anne Baxter was leuk, zeker, maar "vele malen mooier" dan Katharine Hepburn????
Wie meneer is, weet ik niet (meer)......dus ik laat het "intikwerk" aan een ander.
[..]
Intikwerk?![]()
peace, dit is Sidney Poitier:quote:
Je bent soms zo makkelijk beet te nemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef pyl het volgende:
[..]
peace, dit is Sidney Poitier:
[afbeelding]
I rest my case.
Dus dat Portier was ook een grapje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:12 schreef peaceman het volgende:
Je bent soms zo makkelijk beet te nemen![]()
Nee dat was een vergissing, maar ja zolang ik een mineraal nog niet verwar met zilverpapier....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus dat Portier was ook een grapje?
Goh!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |